×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

هفت دلیل روشن نشدن چرخ گوشت

روشن نشدن چرخ گوشت

اگر شما هم از چرخ گوشت در منزل استفاده می‌کنید، ممکن است در شرایطی چرخ گوشت روشن نشده باشد. به نظر شما علت روشن نشدن چرخ گوشت، چیست؟

ما در وبلاگ آچارباز، قصد داریم در مورد علت روشن نشدن چرخ گوشت با شما صحبت کنیم و هفت دلیل اصلی این مشکل را بیان کنیم. به یاد داشته باشید در صورتی که دستگاه شما مشکل جدی داشته باشد باید برای تعمیر چرخ گوشت از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. اما اگر مشکل دستگاه جدی نبود می‌توانید خودتان آن برطرف کنید.

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که چرخ گوشت خود را به برق زده‌ باشید تا از آن استفاده کنید. اما ناگهان متوجه شوید که چرخ گوشت، روشن نمی‌شود. به نظر شما دلایل این اتفاق چیست؟ با ما همراه باشید تا با علل متعددی که موجب روشن نشدن چرخ گوشت می‌شود، آشنا شوید:

یکی از دلایل روشن نشدن چرخ گوشت قطع شدن برق منزل است

قطعی برق منزل، ساده‌ترین دلیل روشن نشدن چرخ گوشت است. زمانی‌که دستگاه روشن نمی‌شود، ابتدا برق منزل را بررسی کنید. از آنجا که مصرف برق چرخ گوشت بسیار بالا است، ممکن است فیوز پریده باشد! بنابراین در ابتدای کار فیوز را بررسی کنید.

خرابی پریز برق عامل روشن نشدن چرخ گوشت است

یکی دیگر از دلایل پیش پاافتاده و ساده‌ی روشن نشدن چرخ گوشت، خرابی پریز برق منزل است.

ممکن است منزل برق داشته باشد و فیوز نیز سالم باشد، اما پریز مشکل داشته‌باشد. در این شرایط، ابتدا با فازمتر یا یک وسیله‌ی برقی دیگر، پریز را بررسی کنید. هم‌چنین می‌توانید چرخ گوشت را به یک پریز دیگر وصل کنید تا از سالم بودن دستگاه مطمئن شوید. اگر مشکلی در دستگاه وجود دارد می‌توانید درخواست تعمیر چرخ گوشت خود را در آچارباز ثبت کنید و از کارشناس ما کمک بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت در محل با آچارباز
خدمت تعمیر چرخ گوشت در محل شامل عیب یابی و تعمیر انواع چرخ گوشت است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. کند شدن محور خرد کننده، اتصالی کردن سیم‌ها و نچرخیدن چرخ دنده‌ها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار در محل آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیر کار سیار آنلاین بسپارید:
درخواست تعمیر چرخ گوشت

خرابی سیم یا دوشاخه موجب روشن نشدن چرخ گوشت می‌شود

یکی دیگر از اتفاقاتی که سبب روشن نشدن چرخ گوشت می‌شود، خرابی سیم دو شاخه چرخ گوشت است. این مسئله در اثر استفاده زیاد و نادرست از سیم دو شاخه چرخ گوشت اتفاق می‌افتد. برای حل این مشکل، باید سیم دو شاخه را تعویض کنید.

خرابی سیم دوشاخه چرخ گوشت
نگهداری اشتباه دستگاه، موجب خرابی سیم دوشاخه می‌شود.

برای جلوگیری از خرابی سیم دو شاخه چرخ گوشت، بهتر است دستورالعمل زیر را انجام دهید:

  • سیم را به صورت مرتب پس از اتمام کار جمع کنید.
  • روی سیم، وسایل سنگین یا تیز قرار ندهید.
  • چرخ گوشت را در مکانی نزدیک پریز قرار دهید و از کشیدن سیم آن دوری کنید.
  • هرگز سیم چرخ گوشت را نکشید یا دستگاه را از سیم بلند نکنید.
  • از کار کردن طولانی مدت با دستگاه  خودداریکنید.

پیشنهاد مطالعه

روشن نشدن چرخ گوشت به علت خرابی موتور

چنانچه برق و سیم دوشاخه چرخ گوشت را بررسی کردید و همگی سالم بودند. باید مشکل روشن نشدن چرخ گوشت را در داخل دستگاه بررسی کنید. موتور چرخ گوشت مانند قلب دستگاه کار می‌کند و وظیفه‌ی به حرکت درآوردن قطعات را به عهده دارد.

چنانچه مشکل روشن نشدن چرخ گوشت مربوط به موتور دستگاه باشد، برای حل آن باید به یک تعمیرکار خبره مراجعه کنید. کارشناسان ما در آچارباز مهارت لازم برای تعمیر چرخ گوشت را دارند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن، مشکل شما را برطرف کنند.

خرابی موتور چرخ گوشت
خرابی در موتور چرخ گوشت، ممکن است به ذغال‌ها، یا آرمیچر و یا قطب‌های هسته مربوط باشد.

روشن نشدن چرخ گوشت به علت خرابی اورلود

اورلود یکی از قطعات مهم چرخ گوشت است که وظیفه محافظت از موتور در برابر جریان‌های الکتریکی را به عهده دارد. جنس این قطعه، از کرم و نیکل است و مانع بروز جریان‌های الکتریکی نامتعارف در موتور چرخ گوشت می‌شود. زمانی‌که این قطعه خراب شده باشد، موتور چرخ گوشت به صورت دائم خاموش می‌شود.

جریان‌های الکتریکی نامتعارف در چرخ گوشت به دلایل مختلف همچون، استفاده زیاد از دستگاه، داغ شدن موتور، استفاده از چرخ گوشت برای مواد غیر مجاز، وجود استخوان در چرخ گوشت و قرار دادن دستگاه در کنار یک وسیله‌ی گرمایشی، اتفاق می‌افتد.

اورلود یکی از قطعات مهم چرخ گوشت است که وظیفه محافظت از موتور در برابر جریان‌های الکتریکی را به عهده دارد. جنس این قطعه، از کرم و نیکل بوده و مانع بروز جریان‌های الکتریکی نامتعارف در موتور چرخ گوشت می‌شود.

روشن نشدن چرخ گوشت به دلیل خرابی اتصالات

گاهی نیز، دلیل روشن نشدن چرخ گوشت، خرابی اتصالات دستگاه است. برای بررسی این مشکل، نیاز به یک تعمیرکار وارد دارید. کسی که به مسائل فنی و برقی دستگاه آگاه باشد. چنانچه به دنبال تعمیرکاری مطمئن در این زمینه هستید، می‌توانید از تعمیرکاران چرخ گوشت آچارباز کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه

خرابی کلید دستگاه عامل روشن نشدن چرخ گوشت است

یکی دیگر از موانع روشن نشدن چرخ گوشت، خرابی کلید دستگاه است. چنانچه کلید شکسته باشد و یا در مدارهای آن مشکلی ایجاد شده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.

خدمات تعمیر چرخ گوشت
با توجه به اینکه چرخ گوشت وسیله‌ای گران قیمت است پیشنهاد می‌کنیم در صورت خرابی تعمیر را به یک فرد ماهر بسپارید.

در این مقاله، 7 دلیل روشن نشدن چرخ گوشت را با یکدیگر بررسی کردیم، از آنجا که این وسیله‌ی برقی گران قیمت است؛ چنانچه دانش فنی برای برطرف کردن مشکل چرخ گوشت را ندارید، حتما از تعمیرکاران ماهر در این زمینه کمک بگیرید. همکاران ما در بخش تعمیر چرخ گوشت آماده‌ی خدمات رسانی هستند. کافی است در وب سایت یا اپلیکیشن آچارباز، سفارش خود را به ثبت برسانید.

تعمیر چرخ گوشت در محل با آچارباز
خدمت تعمیر چرخ گوشت در محل شامل عیب یابی و تعمیر انواع چرخ گوشت است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. کند شدن محور خرد کننده، اتصالی کردن سیم‌ها و نچرخیدن چرخ دنده‌ها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار در محل آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیر کار سیار آنلاین بسپارید:
درخواست تعمیر چرخ گوشت

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا