×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تکنولوژی و کامپیوتر

چرا ساعت هوشمند شارژ نمی‌شود؟

دلایل شارژ نشدن ساعت هوشمند

شارژ نشدن ساعت هوشمند می‌تواند منجر به اختلال در کارکرد ساعت هوشمند شود. با اطلاع از دلایل ساده‌ای که سبب درست شارژ نشدن ساعت هوشمند می‌شوند، می‌توانید در کم‌ترین زمان مشکل آنها را برطرف کرده و هزینه اضافی نپردازید. برای اینکه بدانید این مشکل‌ها چرا به وجود می‌آیند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله آچارباز با ما همراه باشید. چنانچه مشکل شارژ نشدن ساعت هوشمند با راهکارهای اعلام شده از بین نرفت باید برای تعمیر ساعت هوشمند از افراد متخصص کمک بگیرید. کارشناسان آچارباز می‌توانند مشکلات مربوط به ساعت هوشمند شما را در اسرع وقت برطرف کنند. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

دلایل شارژ نشدن ساعت هوشمند و راه‌حل‌های آن

گاهی مشکلات ساده‌ای مانند قرار نگرفتن درست در شارژر، دلیل اصلی شارژ نشدن ساعت هوشمند است. ساعت‌های هوشمند، انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها با زدن آلارم، قرار نگرفتن ساعت هوشمند در شارژر را نشان می‌دهند اما برخی دیگر این ویژگی را ندارند. بهتر است بعد از اینکه ساعت را به شارژر زدید، از شارژ شدن ساعت هوشمند مطمئن شوید. در ادامه با 8 دلیل بروز این مشکل آشنا می‌شویم.

1-شارژر فیک و متفرقه

استفاده از شارژر فیک یا شارژی با برند متفرقه، روی باتری تأثیر مخربی گذاشته و عمر باتری را کم می‌کنند. پس قبل از خرید به اصالت کالا(ساعت و شارژر) و باتری آن توجه کنید. بیشتر افراد در زمان خرید فقط به قیمت ساعت هوشمند دقت دارند و کمیت را فدای کیفیت می‌کنند. با این دیدگاه ساعت هوشمند شما زودتر دچار خرابی می‌شود. به همین دلیل هنگام خرید، بیش از آنکه به قیمت توجه کنید، مطمئن شوید برند موردنظر معتبر است و اصالت کالا دارد.

2-تمام شدن باتری

قبل از اتمام شارژ ساعت هوشمند، آلارمی برای شما روشن می‌شود که برای سلامت این وسیله باید به آن توجه کنید. زمانی که شارژ ساعت هوشمند به‌طور کامل خالی شود، برای روشن شدن با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. این مشکل ممکن است برای تلفن همراه نیز به وجود بیاید و برای استفاده از موبایل‌ نیاز به زمان بیشتری دارید. پس باید پیش از تمام شدن باتری برای شارژ کردن ساعت هوشمند اقدام کنید.

3-استفاده نکردن از آداپتور دیواری

علت روشن ‌نشدن ساعت‌ هوشمند ضد آب با بقیه ساعت‌ها قدری متفاوت است. در این نوع ساعت‌ها اغلب اگر از آداپتور‌های دیواری و شارژر‌های بی‌سیم اورجینال استفاده نکنید به ساعت هوشمندتان آسیب جدی می‌رسانید.

علت روشن‌نشدن ساعت‌هوشمند
به دلایل نامشخصی آلارم اتصال به شارژر روشن شده و با اتصال به شارژر به طور کل شارژ نمی‌شود.

4-تمیز نکردن اجزای ساعت و شارژر

لوازم شارژ و سوکت‌های ساعت هوشمند اگر به‌صورت مرتب تمیز نشوند، ممکن است کثیف شده و جرم‌ بگیرند. این نوع آلودگی‌ها، سبب خوب شارژ نشدن ساعت هوشمند شما می‌شود. پس برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل تمام پایه، سیم و سوکت‌های ساعت هوشمند را بخوبی تمیز کنید. اگر از دستمال خیس برای این کار استفاده کردید، خشک کردن آنها را فراموش نکنید. در غیر اینصورت ممکن است مایعات به داخل ساعت نفوذ کرده و به آن آسیب بزند.

5-داشتن مشکل سخت‌افزاری

ضربه خوردن برای هر وسیله هوشمندی مضر است. وقتی به ساعت شما ضربه‌ای وارد شود، مشکل سخت‌افزاری برای آن پیش می‌آید. از آنجایی که قیمت این ساعت‌ها به‌طور معمول بالاست برای اینکه مشکل بیشتر نشود باید از یک فرد ماهر در این زمینه برای تعمیر ساعت هوشمند کمک بگیرید.

6-برخورد آب با ساعت

تماس با آب دلیل دیگری برای شارژ نشدن ساعت هوشمند است. با نفوذ آب به ساعت، تمام اجزای ساعت دچار مشکل می‌شوند.

برخورد آب علت شارژ نشدن ساعت هوشمند
چنانچه ساعت ضد آب نباشد وقتی به‌طور کامل در آب قرار بگیرد، باتری و تمام اجزای داخلی‌اش دچار مشکل می‌شود.

7-درست شارژ نکردن ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هم مانند موبایل، لپ تاپ و … باید شارژ شود. یعنی قبل از تخلیه کامل شارژ و روشن شدن آلارم، باید ساعت را به شارژر بزنید و بعد از پر شدن باتری، سریع آن را از شارژر جدا کنید. فراموش نکنید ماندن ساعت هوشمند در شارژ برای چندین ساعت، عمر باتری را کم می‌کند.

8-خرابی شارژر

وقتی ساعت هوشمند شما درست نمی‌شود، شارژ را هم چک کنید. گاهی خرابی شارژ و قطع شدن سیم شارژر سبب شارژ نشدن ساعت هوشمند شما می‌شود.

مشکلات شارژ نشدن ساعت هوشمند
استفاده زیاد از گوشی و تماس‌های زیاد، از دلایل کم شدن زیاد شارژ ساعت هستند.

ساعت هوشمند هم مانند هر وسیله دیگری ممکن است در زمان استفاده به مشکلات متعددی بخورد که کارکرد آن را با اختلال روبرو کند. یکی از رایج‌ترین این مشکلات شارژ نشدن ساعت هوشمند است. در این مقاله به 8 دلیل و راهکار برای رفع مشکل شارژ نشدن ساعت هوشمند پرداختیم. اگر با این ترفندها همچنان ساعت‌تان روشن نشد باید از یک تکنسین برای تعمیر ساعت هوشمند کمک بگیرید. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید.

تعمیر ساعت هوشمند در آچارباز
خدمات تعمیر ساعت هوشمند، شامل عیب‌یابی، تعمیر ساعت هوشمند های سری های مختلف می‌شود. برای تعمیر ساعت هوشمند خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر ساعت هوشمند می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید..
تعمیر ساعت هوشمند

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا