×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگیخانه و آشپزخانه

علت داغ نشدن اتو چیست؟

داغ نشدن اتو

داغ نشدن اتو، یکی از اتفاق‌هایی است که اغلب برای همه ی افراد یکی، دوبار رخ داده‌است. فرض کنید، اول هفته است و باید با لباس مرتب، سرکار بروید، اتو را به برق می‌زنید، اما هرچه صبر می‌کنید، اتو داغ نمی‌شود! به نظر شما علت داغ نشدن اتو چیست؟

برق به دستگاه نمی‌رسد؟ سیم دو شاخه خراب شده‌است؟ شاید دستگاه کثیف شده و … ! ما امروز، در وبلاگ آچارباز قصد داریم، تا در مورد علت داغ نشدن اتو با شما صحبت کنیم، پس همراه ما باشید. چنانچه با راهنمایی‌هایی انجام شده مشکل برطرف نشد، می‌توانید در قسمت تعمیر اتو درخواست‌تان را ثبت کنید تا تعمیرکاران ما مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در این بخش سعی داریم از صفر تا صد، دلایل داغ نشدن اتو را با شما بررسی کنیم. پس همراه ما باشید.

نرسیدن برق به دستگاه می‌تواند علت داغ نشدن اتو باشد

یکی از دلایل داغ نشدن اتو، نرسیدن برق به دستگاه است. این اتفاق ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  1. برق منزل ایراد داشته‌است.
  2. پریز مورد استفاده، قطع است.
  3. سه راهی را بررسی کنید، ممکن است، سه راهی مشکل داشته‌باشد.
قطعی برق و داغ نشدن اتو
زمانیکه حدس می‌زنید، مشکل داغ نشدن اتو، از قطعی برق است. در قدم اول برق منزل، سپس پریز مورد استفاده را بررسی کنید. در نهایت صفحه کنترل برق اتو را چک کنید.
برای تعمیر اتو از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

خرابی سیم دو شاخه، دلیل داغ نشدن اتو

ممکن است، سیم دو شاخه خراب شده‌باشد و اتو گرم نمی‌شود. چنانچه سیم دو شاخه‌ی شما پیچ خورده یا در جایی ساییدگی داشته باشد، ممکن است سبب برق گرفتگی یا پریدن فیوز و یا داغ نشدن اتو شود.

خرابی دوشاخه اتو
اگر دو شاخه اتوی شما خراب شده‌، در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را تعویض کنید.

بروز ایراد در ترموستات از دلایل داغ نشدن اتو

ترموستات در اتو کمک می‌کند تا دستگاه بیش از حد گرم یا سرد نشود. زمانیکه ترموستات خراب شده باشد، داغ و سرد شدن اتو به درستی اتفاق نمی‌افتد. در این صورت برای تعمیر اتو و رفع مشکل باید آن را تعویض کنید.

یکی از امکانات بسیار خوبی که اتوهای جدید دارند، سیستم خاموشی خودکار اتو است.

کثیف بودن دستگاه و دلیل داغ نشدن اتو

کثیفی بیش از حد اتو و وجود جرم زیاد در کف آن نیز یکی دیگر از دلایل داغ نشدن اتو است.

تمیز کردن اتو برقی
برای تمیز کردن اتو می‌توانید از محلول سرکه سفید و نمک استفاده کنید.

خرابی المنت و داغ نشدن اتو

المنت در داخل اتو، وظیفه گرم کردن کف آن را به عهده دارد. در صورت خرابی المنت، اتو به اندازه کافی گرم نمی‌شود. برای تعمیر اتو، می‌توانید از خدمات آچارباز کمک بگیرید.

تنظیم اشتباه سیستم خاموش کننده خودکار اتو

یکی از امکانات بسیار خوبی که اتوهای جدید دارند، سیستم خاموشی خودکار اتو است. این امکان به شما کمک می‌کند تا در صورتیکه فراموش کردید، اتو را خاموش کنید، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود. حال اگر در تنظیمات اتو اشتباه کرده باشید، سیستم خودکار خاموش مانده و در نتیجه اتو روشن و داغ نمی‌شود!

پیشنهاد مطالعه

خرابی برد الکتریکی اتو

برد الکتریکی، یکی از قطعات اصلی اتو است  که برق را به آن می‌رساند. در صورت خرابی برد الکتریکی، حتما باید از تعمیرکار ماهر و زبده کمک بگیرید. برای تعمیر برد الکتریکی اتو می‌توانید از خدمات تعمیر اتو آچارباز کمک  بگیرید.

خرابی برد الکتریکی اتو
در صورتیکه برد الکتریکی اتو خراب شده باشد، هیچ فرمانی به المنت برای داغ کردن اتو داده نمی‌شود.

اتو از لوازم بسیار پرمصرف در خانه‌هاست. در اغلب منازل حداقل یک اتوی بخار وجود دارد. گاهی برای اتوی بخار مشکلات متنوعی همچون داغ نشدن اتو، بخار نکردن، برق داشتن کف اتو، پاره شدن سیم اتو، خرابی برد اتو و … رخ می‌دهد که برای برطرف کردن آنها نیاز به یک کارشناس زبده و ماهر است. اگر شما مهارت لازم را ندارید بهتر است دست به آچار نشوید و خودتان دستگاه را تعمیر نکنید. اگر یک فرد کاربلد و فنی نمی‌شناسید، همکاران ما در مجموعه آچارباز می‌توانند به کمک شما بیایند و در کمترین زمان ممکن، مشکل شما را برطرف نمایند. کافی است، سفارش‌تان را در بخش تعمیر اتو اپلیکیشن یا وب سایت آچارباز به ثبت برسانید.

تعمیر اتو با آچارباز
خدمت تعمیر اتو در محل آچارباز، شامل سرویس، عیب‌یابی و تعمیر اتو بخار و اتو پرسی است که توسط تعمیرکار سیار آنلاین انجام می‌شود. اتوی شما را از هر برندی که باشد، در هر زمانی که شما بخواهید تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر اتو
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا