×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

آچارباز، برنده مردمی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل

آچارباز، امسال هم، همانند سال گذشته، موفق به کسب رتبه، در جشنواره وب و موبایل ایران شد.

با این تفاوت که در جشنواره وب و موبایل سال 97، آچارباز در بین 5 وب سایت برتر به مرحله نهایی صعود کرد، اما در جشنواره امسال، که در روزهای 25 و 26 بهمن برگزار شد، با لطف کاربران آچاربازی، مفتخر به کسب رتبه اول سامانه خدمات شخصی و منزل، از نگاه مردمی شدیم.

جشنواره وب و موبایل ایران هرساله در ماه بهمن برگزار می‌شود و در مدت این جشنواره، ده ها هزار شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره با حضور مدیران و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی، استارتاپ‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان و فعالان وب و موبایل ایران در دو بخش داوری و مردمی برگزار می‌شود. در بخش داوری یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل با رای داوران به‌عنوان برترین سایت و نرم‌افزار موبایل معرفی خواهند شد و تندیس جشنواره به آنها تعلق خواهد گرفت.

همچنین در بخش مردمی هم با درنظر گرفتن نظرات مردم، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود.

دوازهمین جشنواره وب و موبایل ایران هم با حضور بیش از 19 هزار اثر، 141 هزار کاربر و 7 هزار نرم افزار موبایل، همانند هرسال، باشکوه برگزار شد.

جا دارد از تمامی شما کاربرانی که به ما اعتماد کرده و آچارباز را به‌عنوان بهترین سامانه ارائه خدمات، انتخاب کردید تشکر به عمل آوریم و شما را در خوشحالی خود شریک کنیم.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا