×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

5 پست برتر و پربازدید آچارباز در سال 98

آچارباز در سال 98 با همراهی شما کاربران عزیز، توانست مطالبی را تهیه کند که پاسخگوی نیازهای شما باشد و برخی از مشکلات فنی شما را برطرف کند. حال با توجه به فرا رسیدن سال جدید، بر آن شدیم تا مقالاتی که در سال 98، از نظر شما برتر بوده و بازدید بیشتری داشته را در یک پست آماده کنیم تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید:

حل عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

چگونه مشکل شناسایی نشدن فلش در کامپیوتر را حل کنیم؟

آیا فلش شما هم گاهی در کامپیوتر و یا لپ تاپ تان قابل شناسایی نیست و خطای “USB device not recognized ” را دریافت کرده‌اید؟ به نظر شما مشکل از کجاست و چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد؟ در ادامه با آچارباز همراه باشید تا روش‌های حل عدم شناسایی فلش را به شما آموزش دهیم.

چگونه مشکل کار نکردن تاچ پد لپ تاپ را حل کنیم؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ ها به وجود بیاید، عمل نکردن تاچ‌ پد آن است که در این مقاله قصد داریم راه حل‌هایی برای رفع این مشکل به شما معرفی کنیم. در ادامه بخوانید.

رفع مشکل هنگ کردن ویندوز

۶ روش برای رفع مشکل هنگ کردن ویندوز

حتما شما هم با مشکل هنگ کردن سیستم مواجه شده‌اید. در این مواقع تنها راهی که به ذهنتان می‌رسد این است که کامپیوتر را خاموش و روشن و یا به اصطلاح Restart کنید و یا اینکه اقدام به نصب مجدد ویندوز می‌کنید، اما این‌ها تنها راه حل ممکن برای خارج شدن از این حالت نیست. چرا که با چند روش می‌توان در برخی موارد تا حدودی مشکل هنگ کردن ویندوز را برطرف کرد.

شارژ نشدن باتری لپ تاپ

چگونه مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ را عیب یابی کنیم؟

آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که زمانی که شارژر لپ تاپ را به برق متصل کنید، هیچ تغییری در شارژ دستگاه ایجاد نشود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ را با دو راه ساده حل کنیم.

متداول ترین عیوب تلویزیون ال جی را بشناسیم

طی چند سال گذشته شرکت ال جی (LG) یک روند صعودی در کمیت و کیفیت تولیدات خود داشته و از یک شرکت محدود تولید کننده لوازم صوتی و تصویری به تولید کننده بزرگ کلیه لوازم منزل تبدیل شده است و بدیهی است به موازات این رشد در بخش تولید، بخش خدمات و تعمیر تلویزیون ال جی هم شرایط جدیدی پیدا کند. در این قسمت برخی از مهم‌ترین مشکلات تلویزیون های ال جی را بررسی می‌کنیم.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا