×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

مروری بر فعالیت های آچارباز در سال 98

آچارباز در سال 98 توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. آچارباز یکی از سامانه‌های اینترنتی و هوشمند ارائه خدمات در محل است که از 26 بهمن سال ۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. این سامانه، پشتوانه 24 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک (ایران اچ پی) را دارد.

در آچارباز می‌توانید بدون صرف زمان، به بهترین خدمات با امنیت بسیار بالایی دست پیدا کنید، چرا که تمامی سرویسکاران آچارباز در محل شما حاضر شده و دستگاه شما را عیب یابی می‌کنند. همچنین توسط تیمی متخصص، احراز فنی شده‌اند و کارت تایید صلاحیت در اختیار سرویسکار قرار می‌گیرد و این کارت فقط به کسانی تعلق می‌گیرد که از نظر فنی توسط آچارباز تایید شوند.

از دیگر ویژگی‌های آچارباز، شفافیت در تعرفه‌های خدماتی است. به طوری به راحتی می‌توانید در صورت داشتن هرگونه مشکل در لوازم الکترونیکی خود، قبل از ثبت درخواست از مبالغ تعمیر آنها مطلع شده، سپس اقدام به ثبت درخواست در سامانه آچارباز کنید.

نگاهی کوتاه به فعالیت آچارباز در سال 1398

با توجه به نیازهای کاربران و افزایش نیروهای خدماتی آچارباز، بر آن شدیم تا سبد خدماتی خود را بیش از پیش افزایش دهیم که این موضوع موجب تغییرات بسیار بزرگ و استقبال زیادی از آچارباز شد.

در ابتدا آچارباز تنها در زمینه‌هایی چون، پرینتر و ماشین‌های اداری و کامپیوتر و لپ تاپ کار خود را شروع کرد. حال با توجه به تجربه‌های کسب شده در مدیریت این دو سبد، خدمات بیشتری به آچارباز اضافه شد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور و شبکه
  • صوتی و تصویری
  • بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک
  • خدمات مخابراتی و زیرساخت
  • خدمات برق ساختمانی
  • خدمات سیستم‌های محافظتی دوربین مداربسته و دزدگیر
  • موبایل و تبلت
  • خدمات گرمایش و سرمایش
  • تعمیر لوازم برقی آشپزخانه
  • نظافت منزل و ادارات
  • نقاشی ساختمان
  • خدمات خودرو و کارواش

حضور آچارباز در نمایشگاه کار ایران جابکس

آچارباز، در ادیبهشت ماه امسال، در دومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس حضور داشت. این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین کارفرما و کارجویان برگزار می‌شود و کارجویان به صورت مستقیم با مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌ها ملاقات کرده و به صورت رایگان رزومه‌های خود را برای این شرکت‌ها ارسال می‌کنند. خوشبختانه توانستیم افراد زیادی را که به دنبال شغل مناسبی بودند به سامانه آچارباز جذب کنیم.

راه‌اندازی وب اپلیکیشن آچارباز

آچارباز در سال 98، در راستای صحولت کار و مشتری‌مداری خود، برای کاربرانی که از گوشی‌های اپل و همچنین آن دسته از دوستانی که از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند و قادر به نصب اپلیکیشن روی گوشی خود نبودند، وب اپلیکیشن آچارباز را راه‌اندازی کرد و کاربران قادرند از طریق این سامانه، از خدمات آچارباز استفاده کنند.

 

 ورود به وب اپلیکیشن

 

حضور آچارباز در الکامپ 98

آچارباز امسال هم همانند گذشته، به عنوان یکی از شرکت کنندگان بخش الکام استارز، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور داشت که با استقبال بسیار زیاد مخاطبین همراه بود.

راه‌اندازی سرویس تلفنی ثبت تیکت در آچارباز

به دلیل اینکه ممکن بود، عده‌ای گوشی هوشمند و یا کامپیوتر و لپ تاپ در اختیار نداشته باشند، یا اینکه امکان دسترسی به اینترنت برایشان فراهم نباشد، آچارباز تصمیم گرفت تا امکان ثبت درخواست خدمت را از طریق تلفن برای کاربران خود فراهم کند. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 02154591616 درخواست اعزام تعمیرکار و یا نظافتچی را در این سامانه ثبت کنید.

حضور آچارباز در چهاردهمین نمایشگاه قطعات خودرو

امسال آچارباز افتخار حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو را داشت و میزبان علاقه‌مندان این عرصه بود و در مدت برپایی این نمایشگاه تعدادی تعمیرکار سیار آنلاین را به خود جذب کرد.

راه‌اندازی سرویس پیامکی ثبت تیکت در آچارباز

از دیگر اقدامات آچارباز در سال 98 آچارباز، راه‌اندازی سرویس پیامکی ثبت تیکت بود. با توجه به نیاز بسیاری از همشهریان ما برای ارائه خدمات تخصصی و عمومی، آچارباز جهت سهولت در ثبت درخواست خدمت، روش ارسال پیامک را در اختیار کاربران قرار داد. شما فقط با ارسال پیامکی کد درخواستی خود به شماره 10008363، به راحتی می‌توانید تیکت خود را ثبت کنید.

آچارباز برنده مردمی دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل

جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

در سال 97 آچارباز افتخار این را داشت که جزو ۵ وبسایت برتر در شاخه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل قرار بگیرد. امسال هم آچارباز، به لطف شما، در دوازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران، به عنوان اولین برنده مردمی، در جشنواره وب و موبایل ایران قرار گرفت.

 

تمام تلاش ما ارائه خدمات با کیفیت به شما مشتریان گرتقدر است.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا