×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

آچارباز هم به کمپین سهم من پیوست

این روزها که تمام دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، هستند کسانی که به دنبال خیرخواهی باشند و قشر نیازمند جامعه را فراموش نکرده‌اند.

کمپین “سهم من” بین برندهای معتبری همچون خانومی، پرینت فید، شون و… در حال برگزاریست تا افراد نیازمند و کودکان کار هم بتوانند از امکانات بهداشتی استفاده کنند. بیایید شما هم در این کار خیر سهمی داشته باشید و به هم میهانان خود دست یاری برسانید.

آچارباز هم در این کمپین که از تاریخ 19 الی 29 مرداد برگزار می‎شود، سهمی دارد و برای کاربرانی که با کد تخفیف sahmeman در این سامانه خدمت ثبت کنند، 50 درصد تخفیف، تا سقف 25 هزار تومان درنظر گرفته است. عواید به دست آمده از این کمپین، صرف خریدن لوازم بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی برای افراد خاص، نیازمندان و کودکان کار خواهد شد.

با گرفتن خدمت از آچارباز، در این روزهای کرونایی دیگر از خانه خارج نمی‌شوید و سهمی بزرگ در کاری نیک و خداپسندانه داشته باشید.

ثبت درخواست در آچارباز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام در اتر نا اگاهی ویابی میالاتی از پارچه پارشده اتصال کولر کبوتر وارد کانال شدخ وبرای خود لانه درست کردند ..راه کار بیرون کردن و تمیزکردن ان چیست
    ضمنا در صورت امکان تلفن نماس را مرقوم فرمایید با تشکر فنایی

    1. باسلام
      مهدی عزیز، برای رفع مشکل لانه سازی پرنده با آتش نشانی تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید. آنها بدون ورود آسیب به پرنده، این مشکل را رفع خواهند کرد. برای سرویس و تعمیر کولر خود نیز می‌توانید روی ما حساب کنید. شما می‌توانید درخواست تعمیر و سرویس کولر آبی در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا