×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لپ تاپ و کامپیوتر

چگونه مشکل شناسایی نشدن فلش در کامپیوتر را حل کنیم؟

حل عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

یادداشت ویراستار: این مطلب در اسفند 1399 توسط کارشناسان لپ تاپ و کامپیوتر آچارباز، بررسی و تایید شده است.

آیا فلش شما هم گاهی در کامپیوتر یا لپ تاپ تان قابل شناسایی نیست و خطای “USB device not recognized ” را نشان می‌دهد؟ به نظر شما مشکل از کجاست و چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد؟ در ادامه با آچارباز همراه باشید تا روش‌های حل عدم شناسایی فلش را به شما آموزش دهیم. در بسیاری از مواقع مشکل به دلیل ایراد داشتن ویندوز شماست. در نتیجه می‌توانید با نصب کردن ویندوز جدید مشکل را برطرف کنید.

کارشناسان آچارباز نصب ویندوز در محل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. کافیست درخواستتان را در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

1- هنگامی که فلش را به سیستم وصل کردید و خطای USB Device Not Recognized را مشاهده کردید، به این معناست که یکی از پورت‏‌هایی که تازه مورد استفاده قرار گرفته است مورد شناخت کامپیوتر و یا سیستم عامل نیست. در این مواقع بهتر است از سالم بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید و احتمالا دارای کاردهی ناقص است. بی شک اولین واکنشی که یک کاربر باید انجام دهد در این مواقع اطمینان پیدا کردن از سالم بودن دستگاهی است که قصد دارد با سیستم ارتباط برقرار کند.

One of the USB devices attached to this computer has malfunctioned, and Windows does not recognize it. For assistance in solving this problem, click this message.

خطایی که مشاهده کردید، در بیشتر مواقع زمانی رخ می‌دهد که پورت USB توسط ویندوز، قابل شناسایی نباشد. این ارور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به با ارائه راهکارهایی به حل این مشکل می‌پردازیم:  

[post_links]

روش اول: شناساندن فلش در Device Manager

1- ابتدا بر روی My Computer کلیک راست کنید و از گزینه Manage وارد منوی Device Manager شوید:

در فیلد Manage for my computer و در قسمت  Universal Serial Bus controllers اگر دو قسمت زرد رنگ وجود داشت، نشان از وجود مشکل در شناسایی فلش دارند.

در قسمت Universal Serial Bus controllers بر روی گزینه Enhanced host controller…  راست کلیک کرده و آن را Uninstall کنید.  البته اگر فلش و یا وسیله مورد نظر هم چنان به سیستم وصل باشد منجر به کندی در عمل Uninstall می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم فلش را از سیستم جدا کرده تا سریع‎تر انجام شود.

بعد از این کار ویندوز به صورت خودکار بعد از چند ثانیه مجدد درایو  پاک  شده را نصب می‌کند. در این مرحله به احتمال زیاد مشکل عدم شناسایی فلش حل خواهد شد.
خواهید دید که درایور دوباره نصب شده است و هیچگونه علامت زرد رنگ بر روی آن نیست. حال می‌توانید فلش مموری خود را به کامپیوترتان وصل کنید و از آن استفاده کنید.

حل عدم شناسایی فلش در کامپیوتر
برای تعمیر کامپیوتر از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

روش دوم: ری استارت کردن کامپیوتر و لپ تاپ

در این راه حل نیاز نیست درایور دستگاه را پاک کنید. فقط کافیست کامپیوتر خود را از منبع برق جدا کنید. توجه داشته باشید که خاموش کردن به تنهایی راهکار خوبی نیست، چرا که کامپیوترهای جدید هرچند در ظاهر خاموش می ‏شوند، اما هنوز MotherBoard در حال استفاده از منبع برق هستند.

گفتنیست که چون Mother Board محلی است که همه قطعات سخت‏ افزاری به آن وصل می‌شوند که پورت‏‌های USB هم یکی از این موارد است. بعضی وقت ها باید خاموش/ روشن و یا در اصطلاح reboot شود. این کار باعث می‏‌شود که Micro Processor، درایو های لازم را از نو اجرا کند و پورت‏ های USB مجدد شروع به کار کنند.

بنابراین کافی است که کامپیوتر خود را خاموش کنید. لازم به ذکر است که اگر سیستم شما از نوع Desktop PC  است آن را از پریز برق جدا کنید و در صورتی که لپ تاپ است، علاوه بر جداسازی از پریز برق، باتری آن را نیز از دستگاه جدا کرده و دوباره وصل کنید. سپس مجدد سیستم را راه‏ اندازی کنید.

پیشنهاد مطالعه

روش سوم: شناساندن فلش از منوی Manage

1- بر روی My Computer راست کلیک کرده و گزینه Manage را انتخاب کنید.
2- از منوی Storage بر روی گزینه Disk Management کلیک نمایید.
3- در پنجره ای که برای شما باز می شود می توانید لیستی از درایو های مربوط به کامپیوتر خود را ببینید.
4- در صورتی که فلش شما در این لیست قرار داشته باشد پس خبر خوبی برای شما خواهد بود. این راه حل مشکل شما را حل می کند. اما اگر فلش تان در این لیست دیده نشد باید فلش خود را Recovery کنید.
5- بر روی درایو فلش خود راست کلیک کرده و در منوی باز شده گزینه Change Drive Letter and Path را انتخاب کنید.
6- در پنجره نمایش داده شده گزینه Change را بزنید.
7- در این پنجره در کشوی منوی سمت راست حرف W را انتخاب کنید.
8- در هنگام  نمایش پیغام Changing The Drive Letter of a Volume Might Cause Programs No Longer To Run بر روی گزینه yes بزنید.
9- هم اکنون فلش شما باید در My Computer ظاهر شود.

روش چهارم: خارج کردن فلش و نصب مجدد آن

گاهی این مشکل می‌تواند در اثر استفاده زیاد و بیرون کشیدن و داخل کردن پورت یو اس بی به وجود آید. در اثر استفاده زیاد، بین خارهای یواس بی و خارهای پورت کامپیوتر فاصله ایجاد شود و اتصالی صورت نگیرد.

برای حل این مشکل، شما باید فاصله را از بین ببرید تا اتصال برقرار شود. برای این کار کافی است با استفاده از یک تکه کاغذ یا مقوای خیلی نازک پشت قسمت آهن ربایی یو اس بی وسیله مورد نظر که خارها روی‌ آن تعبیه شده قرار دهید.  تا با این کار فاصله را از بین برود.

روش پنجم: آپدیت کردن ویندوز

ویندوزتان را آپدیت کنید، چرا که این روش آخرین آپدیت درایور هارد اکسترنال را نصب می‌کند:

1- روی استارت کلیک کرده و در قسمت جستجو Widows Update را  تایپ کنید و سپس روی ان کلیک کنید.
2- بر روی Check for Update کلیک کنید. بعد از اسکن سیستم گزینه Review optional update را انتخاب کنید.
3- در مرحله بعد بر روی Install Updates کلیک کنید.
۴- سپس گزینه I Accept را انتخاب کنید.
5- بعد از تکمیل مراحل نصب، در صورت نیاز سیستم را ری استارت کنید.

روش ششم: نصب مجدد درایور USB

1- در صورتی که از روش‌های بالا جوابی نگرفتید، درایور های یو اس بی را دوباره نصب کنید. برای انجام این کار، بر روی استارت کلیک کنید و در قسمت جستجو Device Manager رو تایپ کنید.
2-  Universal Serial Bus controllers را باز کنید و روی درایورهای زیر آن راست کلیک کرده و Uninstall رو بزنید. این عملیات را برای همه درایورهای زیرین انجام دهید.

3- بعد از این کار سیستم را Restart کنید. بعد از بالا آمدن سیستم USBها به طور خودکار نصب می‌شوند.

حل عدم شناسایی فلش در کامپیوتر

پیشنهاد مطالعه

روش هفتم: غیرفعال کردن USB selective suspend settings

با این روش می‌توانید از خاموش شدن وسایل یو اس بی جانبی جلوگیری کنید. حال برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:

1- بر روی استارت کلیک کرده و در قسمت جستجو Power plan را تایپ کنید و پس از جستجو روی Choose a power plan  کلیک کنید.
2- در مرحله بعد بر روی Change plan setting کلیک کنید.
3- سپس بر روی Change advanced power setting کلیک کنید
4- حال  قسمت Usb setting را باز کرده و قسمت USB selective suspend settings را باز کنید.
5- روی Plugged in کلیک کنید و قسمت Setting رو Disable کنید.
6- در صورتی که از لپ تاپ استفاده می کنید روی Battery کلیک کرده و قسمت Setting را Disable کنید.
7- و در آخر، گزینه Apply را زده و روی Ok کلیک کنید.

روش هشتم: چک کردن بسته نبودن پورت USB

از بسته نبودن پورت USB در منوی بایوس سیستم اطمینان حاصل کنید. برای این کار سیستم را Restart کنید و در هنگام بالا آمدن سیستم، کلید Delete یا F2 را فشار دهید تا سیستم Boot شود.

در این مرحله به صفحه Advanced بروید و در قسمت USB گزینه Porallel و سپس Serial Configuration را انتخاب کنید. همه گزینه‌ ها (پورت ‌ها) باید روی Enabled  تنظیم شده باشند. در صورتی که این گونه نبود مشکل شما با قرار دادن گزینه Enabled برای آن‌ ها حل می شود.

اگر با توجه به روش ذکر شده همه پورت ‌ها فعال بود و باز USB شما کار  نداد ممکن است شناخته نشدن پورت ‌های USB دلیل بعدی باشد. شناخته نشدن پورت‌ ها دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. اصلی‌ترین عامل، نصب نشدن درایور مربوط به مادربرد یا ناقص نصب شدن آن است. البته ممکن است درایور را به طور کامل نصب کرده باشید و بعدا ها قسمت‌ هایی از آن حذف یا ناقص شده باشند. برای حل این مشکل، CD/DVD مربوط به درایور مادربرد خود را در سیستم بگذارید و مجددا آن را نصب کنید. بهتر است قبل از نصب درایور جدید، درایور قبلی را به طور کامل حذف (Uninstall) کنید.

روش نهم: بررسی غیر فعال بودن پورت USB در رجیستری

اگر تمامی روش‌ه‌های بالا جواب نداد، می‌توان گفت که مشکل ممکن است در رجیستری ویندوز به وجود آمده باشد.

برای بررسی فعال یا غیرفعال بودن پورت های USB در رجیستری، مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا عبارت REGEDIT را در کادر Run ویندوز تایپ کرده و OK کنید تا وارد محیط ویرایش رجیستری شوید. برای دسترسی به کادر Run، کلید Win + R را فشار دهید.
2- در مرحله بعد، در کادر سمت چپ رجیستری، وارد آدرس زیر شوید:

HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesUSBSTOR

3- در صورتی که مسیر بالا را به درستی پیدا کرده باشید در این مرحله در سمت راست پنجره، باید کلیدی با نام Start مشاهده کنید. دو بار روی آن کلیک کنید تا کادر کوچکی برایتان نمایش داده شود.
4- در پنجره بعدی و در کادر Value data، باید عدد ۳ قرار گرفته باشد. اگر عددی غیر از این بود آن را به ۳ تغییر دهید و OK کنید. در آخر باید سیستم را Restart کنید.

نکته: اگر قصد دارید پورت های USB خود را غیر فعال کنید، عدد ۴ را در کادر Value data بگذارید.

نصب ویندوز و نرم افزار در محل با آچارباز
خدمت نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شامل تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز و لپ تاپ می‌شود. در این خدمت، تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز برای نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شما، در هر بخش از مناطق 22 گانه تهران به محلتان مراجعه خواهد کرد.
نصب ویندوز و نرم افزار
4.2/5 - (41 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫268 دیدگاه ها

  1. سلام
    فلشم نو بعد دوبار استفاده بازنمیکنه
    چیکار کنم . گاهی به تلویزیون وصل میکنم نشون میده لیست اطلاعات رو ولی بازنمیکنه روی سیستمم که اصلابازنمیکنه

  2. سلام فلش من هنگام وصل به سیستم همین پیغام رو میده و شناسایی نمیشه همه این روش ها رو انجام دادم نشد
    اما وقتی به پخش کننده موسیقی مثل اسپیکر میزنم کار می‌کنه مشکل چیه میشه راهنمایی کنید ؟

    1. با سلام
      مهدی عزیز، به احتمال زیاد مشکل از پورت های سیستم شما است. فلش را به پورت های دیگر بزنید یا از سیستم دیگری استفاده کنید.

    1. با سلام
      محمد عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  3. باسلام و درود خدمت شما
    من فلشم رو زدم به لپتاپ و از که قبل استفاده باید فرمت کنم رو فرمت زدن گفت ویندوز نمیته فرمت کنه و بعد اسم فلشم رفت و دیگه تو دیسک منجمنت هم نمیاره فقط میزنه ویندوز پشتیبانی نمیکنه ازتون خواهش میکنم جواب بدید ؟؟؟؟

    1. با سلام
      پارسای عزیز، به احتمال زیاد فلش شما آسیب دیده است. آن هم از طریق ویروسی شدن یا انجام ندادن عملیات Eject نرم افزاری قبل از خارج کردن فلش.

  4. سلام فلش رابه کامپیوتر میزنم بالا نمیاد اصلا هیچ فلشی را بالا نمی اورد
    لطفا بگید ممنون

    1. با سلام
      سارو عزیز، لطفا فلش را به یک دستگاه (کامپیوتر یا لپ تاپ) دیگر وصل کنید و وضعیت آن را بررسی کنید. در صورتی که فلش در دستگاه های دیگر شناسایی می شود ولی در کامپیوتر شما اجرا نمی شود. به احتمال زیاد درگاه های usb دستگاه شما آسیب دیده یا درایورهای آن ایراد دارد. برای تعمیر کامپیوتر خود می‌توانید از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید.

  5. سلام من فلش رو داشتم فرمت میکردم وسط فرمت یه ارور داد که windows was unable to format بعد دیگه هیچ جا فلش رو بالا نمیاره رو لبتاب های مختلف امتحان کردم راه حل های مختلف همرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام من فلشم رو شناسایی میکنه درایورش هم هست اما در مای کامپیوتر هیچ اثری ازش نیست که به فایل هاش دسترسی داشته باشم

      1. سلام دوست عزیز
        یکی از روش‌های زیر ممکن است مشکل شما را برطرف کند:

      2. درایور فلش درایو را آپدیت کنید.
      3. درایور فلش درایو را دوباره نصب کنید.
      4. در صورتی که در Disk Management فضای فلش درایو را unallocated space نشان می‌دهد، به وسیله یک نرم افزار جانبی مانند EASEUS پارتیشن جدیدی روی فلش درایو بسازید
      5. نام فلش درایو را تغییر دهید. گاهی با تغییر نام فلش درایو، مشکل رفع می‌شود.
      6. موفق باشید.

    1. با سلام
      مجتبی عزیز، ممنون از پاسخگویی شما. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  6. سلام.خسته نباشید.ببخشید من فلشم رو وقتی روی تلوزیون و کامپیتر میزنم نمیخوندش یعنی اصلا نمیاره برای کامپیوتر هم همین طور یعنی وقتی فلش رو توی کیس می زنم اون اعلانی که نشون میده فلش رو زدم میاد ولی دیگه توی pc نمیاد یعنی زدن با نزدنش یکیه فقط با این تفاوت که اون اعلان رو میده. اگر میشه سریع تر مشکلم رو رفع کنید و ازون جایی که فلش های دیکه رو امتحان کردم و اونا رو خوند اصلا مشکل از کامپیوتر و تلوزیونم نیست

    1. با سلام
      کاربر عزیز، مشکل شناخته نشدن فلش مموری ممکن است به دلایل مختلفی مثل درست فرمت نشدن فلش، مردن فلش مموری، مشکلات سخت افزاری فلش به وجود آمده باشد. لطفا فلش را به یک کامپیوتر دیگر وصل کنید و از سالم بودن فلش مطمئن شوید. زیرا ممکن است خود فلش ایراد داشته باشد.

    1. با سلام
      محمد عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  7. سلام
    یه فلش ۳۲ تازع گرفتم تموم برنامه ها و فیلمام روش ریختم و انتقال دادم رو فلش
    تا الان خوب بود زدم رو تلویزیون بعد دستم خوزد تلویزیون خاموش شد دیگه فلشم رو تلویزیون بالا نیومد رو گوشیمم بالا نمیارع چیزیـرو
    چرا اینجوری شد
    خیلی لازم دارم اما درست نمیشه چیکار کنم؟؟

    1. با سلام
      نرگس عزیز، قطع ناگهانی برق متصل به فلش، باعث سوختن برد الکتریکی فلش می شود. به احتمال زیاد فلش شما با این مشکل روبروست

  8. سلام دوستان من فقط یه فلش دارم که باز نمیشه آخرین بار آن را شب توی تلوزیونی نصب کردم و خوابم برد و صبح از خواب بیدار شدم و آن را جدا کردم و در کامپیوتر نصب کردم کهر نداد همین طور کامپیوتر من ویندوز نداشت و من توسط یه cd تونستم به کامپیوترم دسترسی کنم و حال ویندوز ۱۰ است

    1. با سلام
      آریان پور عزیز، ممکن است این مشکل ناشی از خرابی های نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. برای بررسی می‌توانید راهنمایی‌های انجام شده در مقاله را انجام داده یا فلش را به یک کامپیوتر دیگر یا گوشی موبایل وصل کنید تا وضعیت آن را چک کنید.

  9. باعرض سلام
    مشکل اینجاست که همو ایرور \USB device not recognized ” را هم نمیدهد در کل فلش را که میزنیم ن قول میکند و ن خطای شناسایی(USB device not recognized ”) را هم به کامپیوترم ظاهر نمشود

    1. با سلام
      کاربر عزیز، به احتمال زیاد فلش شما سوخته است. در دستگاه های دیگر ( لپ تاپ، کامپیوتر، ضبط ماشین و …) امتحان کنید. در صورت عدم شناسایی در بقیه دستگاهها، فلش شما سوخته است.

  10. دوستانی که مشکل فرمت نشدن یا ارور رایت پروتکت رودارن این راه حل ها فایده نداره فقط نرم افزار فرمت فلشتونو از سایت سازنده فلش دانلود کنید مثلا فلشم اپیسر بود از سایت خود اپیسر مدل فلشو نوشتم نرم افزار تعمیرشو داد دان کنم مشکل چندتا فلشمو همینطور حل کردم….

    1. با سلام
      میثم عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک می گذارید.

  11. با سلام و سپاس از راهنمایی و توضیحات نویسنده محترم و دیگر دوستان، تقریبا در همه سایتهای داخلی و خارجی راهکارهای رفع عدم تشخیص پورتهای USB مشابه با مواردی است که به طور دقیق در این سایت ذکر شده است ولی گاهی به کار بستن همه این ترفندها نیز موفقیت آمیز نیست. به مواردی اشاره میکنم که گاهی جداسازی یک کابل یا سیم و اتصال مجدد آن به سوکت، جداسازی و سپس جاگذاری کارت گرافیک یا شبکه، زدودن غبار روی مادربورد و قطعات دیگر و حتی باز و بسته کردن گیره های CPU کامپیوتر های دسک تاپ منجر به اصلاح و رفع مشکل عدم تشخیص USB میگردد. اگرچه در پاره ای موارد این اصلاح بطور موقت بوده، پس از چندین بار یا چندین روز استفاده از کامپیوتر دوباره مشکل مشاهده می شود. بسیار مفید و سودمند خواهد بود اگر نویسنده محترم یا هر یک از دوستان عزیز که در این زمینه آگاهی یا تجربه مفیدی دارند، آنرا در اینجا به اشتراک بگذارند.

    1. با سلام
      کاربر عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک می گذارید.

    1. با سلام
      مبین عزیز، برای حل این مشکل می‌توانید با کارشناسان ما در آچارباز کمک بگیرید و با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

  12. من فلشم خراب شده بود باید فرمتش می کردم بعدش قبل از فرمت کردن به زور و بلا اطلاعاتش رو تو یه درایو کپی کردم و دیروز بالاخره با ویندوز 7 فرمتش کردم و فرمتش NTFS انتخاب کردم و بعضی از فایلهام رو ریختم روش چون نصفش رو کامپیوتر که ویندوز 7 داره ریختم و نصفش رو روی لپ تاپ ویندوز 10 ریختم چون درایواشون پره مجبور بودم نصفش رو اینجا و نصفش رو اونجا بریزم خب دیروز اظلاعاتی که روی کامپیوتر ویندوز 7 بود ریختم رو فلش و قفلش کردم و امروز وقتی می زنم به لپ تاپ که بقیه فایلها رو بریزم روش فقط صدای متصل شدنش میاد و در قسمت Manag هست وقتی که میرم تو This PC نیست من خیلی اطلاعاتش برام مهمه و باید روی فلش باشه چون باید جا به جاشون کنم و الان تقریبا نصف فایلهام رو نمی تونم بریزم روش چون فقط صدای متصل شدنش میاد و خونده نمیشه لطفا کمکم کنید. واقعا بهش نیاز دارم.
    اطلاعات ویندوز 7 و 10 فرمت NTFS فلش Apacer هشت گیگ.
    فقط رو کامپیوترم خونده میشه و رو لپ تاپ فقط صداش میاد

    1. مبین عزیز سلام، با توجه به توضیحات شما، مشکل از تنظیمات ویندوز لپ تاپ شماست. برای حل این مشکل می‌توانید با کارشناسان ما در آچارباز کمک بگیرید و با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

    1. با سلام
      فاطمه عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  13. سلام .
    من تا فلش رو وارد کامپیوتر میکنم نزدیک به هزار بار اخطار format diskرو میاره.
    میخوام فرمت کنم نمیشه .
    مشکل از کامپیوتره یا فلش؟

    1. با سلام
      کاربر عزیز، اگر فلش روی همه پورت ها با این مشکل مواجه است، فلش را به دستگاه دیگری بزنید. اگر در دستگاه دیگر نیز این مشکل برقرار بود، به احتمال زیاد برد الکترونیکی فلش به اصطلاح نیم سوز شده است.

  14. سلام من قبلا فلش وصل میکردم به USB 3 لپ‌تاپ بالا می‌آمد ولی دیگه بالا نمیاد باید به USB 2 وصل کنم تا بالا بیاد

    1. با سلام
      محسن عزیز، روش 6،8،9 در مقاله را در مورد پور USB 3.0 لپ تاپ خود امتحان کنید.

  15. ممنون مشکل من ریجستری بود که با راهنمایی های سایت شما حل شد

    1. با سلام
      سید عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  16. سلام فلش وصل میکنم ضبط اجرا نمیشه میگن فرمت باید تغییر کنه به MBR درسته؟ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. با سلام
      بنیامین عزیز، فرمت MBR و GPT بیشتر برای هارد دیسک های SSD مطرح است و این فرمت برای فلش استفاده نمی شود.

  17. سلام من vmwareروی لپتاپم دارم وقتی که فلش رو وصل کردم صفحه ای اومد و فلش رو ب vmwareوصل کردم الان دیگه اون فلش رو روی this pc نمیاد ولی فلش دیگه وصل میکنم روی this pc میاد
    و اون یکی فلش در سیستم عامل های vmware بالا میاد
    چجوری این مشکل رو حل کنم؟

    1. با سلام
      کاربر عزیز، در vmware پس از اتصال فلش، تیک گزینه Auto-Connect The Device When It Is Available را بردارید و با ریستارت کردن سیستم و بوت مجدد، فلش به صورت اتوماتیک به ماشین مجازی متصل نمی شود.

  18. سلام من vmwareروی لپتاپم دارم وقتی که فلش رو وصل کردم صفحه ای اومد و فلش رو ب vmwareوصل کردم الان دیگه اون فلش رو روی this pc نمیاد ولی فلش دیگه وصل میکنم روی this pc میاد
    و اون یکی فلش در سیستم عامل های vmware بالا میاد
    چجوری این مشکل رو حل کنم؟

    1. با سلام
      کاربر عزیز، در vmware پس از اتصال فلش، تیک گزینه Auto-Connect The Device When It Is Available را بردارید و با ریستارت کردن سیستم و بوت مجدد، فلش به صورت اتوماتیک به ماشین مجازی متصل نمی شود.

  19. سلام من فلش خودم رو به کامپیوتر وصل میکنم صدا میده ولی فلش رو نشون نمیده لطفا کمک کنید روی سیستم های دیگه هم همینطور و گزینه Change driver letter and paths در manage برای من وجود نداره

  20. سلام من فلش خودم رو به کامپیوتر وصل میکنم صدا میده ولی فلش رو نشون نمیده لطفا کمک کنید روی سیستم های دیگه هم همینطور واینکه برای من گزینه Change driver letter and paths و eject غیر فعال است فقط properties و help را می آورد

    1. با سلام
      حمید عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

  21. سلام ببخشید من فلش رو میزنم روی 2تاسیستم صدای وصل شدنش میاد ولی بالا نمیاد.فلش دیگه دارم بالا میاد روی سیستمم.درdevice manager هر2تا سیستمم هست و دراطلاعاتش زده ناتوان درشروع.خواهش میکنم مشکل من رو برطرف کنید خیلی ممنون میشم از لطف شما.

  22. سلام فلش من یه مدته که فقط روی ضبط ماشین کار میکنه و روی هیچ کامپیوتری بالا نمیاد و در واقع پیغام عدم شناسایی میده . مقاله رو خوندم ولی مشکل برطرف نشد.

  23. باسلام.در محل کار بنده ویندوز۷شبکه است و ادمین تمام دسترسی به فلش درایور بسته _ ایا با یوزر زیر شاخه میشه فلشی از بازار تهیه کردکه ثفل شکن باشه ؟بشود دیتا تایپی رو به محل کارمنقل کرد یا حتمی یوز غیرقابل دسترس ادمین لازمه؟

    1. بابا فلش قفل شده هی گیر داده به کامپیوتر
      فلش با هر دستگاهی چک شده باز نمیشه
      حالا بگو چکار کنم!!! ؟

  24. سلام
    من هرکاری میکنم فلشمو لپ تاپ نمی‌خونه
    uninstallکردم ولی بازم درست نشد ب اطلاعات داخلش نیاز دارم چیکار کنم؟

  25. سلام خسته نباشید
    بزرگوار من فلش رو به کامپیوتر میزنم علامتش میاد اما علامت خط فضاش نمیاد لطفا میشه راهنمایی کنید.

  26. سلام وقت بخیر فلش رو به هر سیستمی میزنم صدا میاد ولی بالا نمیاد تمام مراحل بالا رو هم امتحان کردم اما نتیجه ایی نگرفتم ممنون میشم راهنمایی کنید

  27. با سلام به شما لطفا سریع جوابم رو بدید چون واقعا به فلشم نیاز دارم والا من امروز هر کاری می کنم فلشم رو تو هر لپ تابی و هر کامپیوتری و هر تلویزیونی میزنم فلش رو شناسایی نمی کنند چکار کنم؟

  28. سلام من فلش رو ریست سایز زدم و بعد از اون هیچی نمایش نمیداد . رفتم قسمت disk management اونج هست ولی وقتی change drive letter and path رو که میزنم پیغام dick nit specific میزنه و انجام نمیده . چیکار باید بکنم الان

  29. سلام،
    فلشم مشکل داشت همه میگفتن سوخته ، سیستم شناسایی میکرد فلشمو ولی چیزی بالا نمیاورد و موقع تلاش برای فرمت کردن یا هراقدامی روی فلش سیستم هنگ میکرد ، خلاصه موفق شدم با یه برنامه فرمتر موبوط به آی سی کنترلر فلش خودم تونستم فرمتش کنم و فلش اومد بالا.
    اما متاسفانه اشتباهی کردم خواستم فریمور فلشم را آپدیت کنم تا دوباره همچین مشکلی پیش نیاد ک در حین انجام عملیات آپدیت فریمور ارور داد و دیگه اصلا سیستم شناسایی نمیکنه فلش رو.
    فکر کنم فلشو پروندمش خودم :/
    آیا راه حلی به ذهنتون میرسه کمک کنید

  30. من وقتی فلش رو وصل میکنم صدا میاد و همون ارور هم میده و تمام روش ها رو رفتم ولی بازم درست نشد

  31. سلام من فلش هنگامی که به لب تاب وصل میکنم صدا میده اما بالا نمیاره درصورتیکه فلش توی گوشیم بالا میاد اما با لب تاب نه چیکار کنم؟

  32. سلام من وقتی فلشم رو به کامپیوتر میزنم در Divice Mnager نش.نش می دهد. ولی در Disk Mnagement نشون نمی دهد. و فلشم رو اصلا پیدا نمیکند. باید چکار کنم؟

  33. سلام. من یه فلش queen دارم که قبلا لب تاب و تلوزیون میخوندش ولی الان هیچی نمیاره .حالا میخوام درایورشو بروز کنم بلد نیستم اگه میشه بهم بگین چجوری.

  34. سلام ببخشید فلش من به هیچ عنوان بالا نمیاره روش های بالا امتحان کردم ولی جواب نداد . یه بار به تلویزیون زدم بعد به لپ تاب داغ کرد و بالا نیاورد لطفاا راهنمایی کنید لطلاعات مهمی دارم توش

  35. سلام .فلش من تو کنترل پنل و تو قسمت دیوایس اند پرینتر میاد ولی وقتی به کامپیوتر میزنم خطا میزنه که باید فرمتش کنی و هرکاری میکنم فرمت نمیشه و خطا میزنه ویندوز نمیتونه فرمتش کنه .شروع مشکلشم از وقتی بود که اومدم فایل بریزم توش دیدم هی خطا میزنه اومدم فرمتش کنم یهو خود به خود قطع شد و این مشکل براش پیش اومد .کدوم یکی از مراحل بالارو اجرا کنم براش ؟

  36. سلام
    ببخشید من فلش رو به لپ تاپ میزنم باز میشه هیچ مشکلی نداره اما شکل ظاهریش شبیه به بقیه درایوها نیست . یعنی اون قسمت آبی رنگ که نشون میده فلش چقدرش خالیه و چقدرش پره و وقتی حافظه کمی داشته باشه به رنگ قرمز درمیاد رو نداره . دلیلش چیه و چطور میتونم درستش کنم ؟

  37. سلام
    من فلش رو به لپ تاپ وصل میکنم پیغام زیر رو میده علت چیه؟
    Please insert a disk into USB drive

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا