×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خانه و آشپزخانه

بهترین مارک ظروف تفلون ایرانی و خارجی

بهترین مارک ظروف تفلون

امروزه ظروف تفلون از ملزومات پخت مواد غذایی در هر آشپزخانه هستند که به کمک آنها می‌توانید غذاهای مختلف را بدون سوختن یا ته گرفتن بپزید. اما همه ظروف تفلونی که در بازار وجود دارند، باکیفیت نیستند؛ چراکه بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان سودجو برای بالا بردن سود خود ظروف بی‌کیفیت و سرطان‌زا را تولید و روانه بازار می‌کنند. پس باید در زمان خرید به جنس و برند ظروف تفلون توجه کنید و بهترین مارک ظروف تفلون را انتخاب کنید. در این صورت امر ظرف نیز بالا رفته و به ندرت نیاز به تعمیر ظروف تفلون پیدا می‌کنید.
در ادامه این مقاله آچارباز قصد داریم شما را با بهترین مارک ظروف تفلون ایرانی و خارجی آشنا کنیم، تا در زمان خرید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مارک ظروف تفلون چیست؟

بهترین مارک ظروف تفلون از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده‌اند که در برابر گرما، طبخ غذاهای مختلف، شستشو و جابجایی آسیب نمی‌بیند و می‌توانید براحتی چندین سال از آنها استفاده کنید. در ادامه با بهترین برندهای ایرانی و خارجی ظروف تفلون آشنا می‌شویم.

بهترین مارک قابلمه ایرانی

  1. ظروف تفلون برند کاج

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مارک‌های ظروف تفلون، برند کاج تفلون است. این برند دارای از نظر طرح و رنگ تنوع بالایی دارد، همچنین انواع مختلفی دارد که شما طبق سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.
انواع مدل‌های ظروف تفلون شامل:

  • ظروف تفلون کاج مدل deep
  • ظروف تفلون کاج مدل کونیک
  • ظروف تفلون کاج مدل GHT
  • ظروف تفلون کاج مدل Granita

2 .ظروف تفلون برند تابان

از پرطرفدارترین ظروف تفلون ایرانی، که از سال ۱۳۶۱ شروع به کار کرده، تفلون تابان است. بدون شک یکی از بهترین مارک‌های قابلمه تفلون ایرانی تابان تفلون است؛ چراکه طبق مشخصاتی که در سایت تابان بیان شده است، این قابلمه‌ها عاری از هرگونه مواد مضر و سرطانزا، از جمله کادمیم و سرب هستند. از مجموع نقاط قوت ظروف تفلون تابان، می‌توان به فلزی بودن دستگیره‌های آن، رنگ خال‌خالی و مقاومت متوسط آن اشاره کرد.
انواع مدل‌های مختلف ظروف تابان تفلون:

  • سرویس تابان تفلون مدل 8 پارچه تیتانیوم
  • سرویس تابان تفلون مدل 8 پارچه گرانیت

3. ظروف تفلون برند رعد

رعد تفلون هم یکی دیگر از برندهای معروف ظروف تفلون ایرانی هستند. این ظروف علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسب هم هستند به همین جهت، توانسته‌اند طرفداران زیادی را پیدا کنند. البته باید نکات مراقبت از این نوع ظروف را به یاد باشید، چراکه خط و خش افتادن روی آن، باعث از بین رفتن خاصیت نچسب بودن آن‌ها می‌شود.

بهترین مارک ظروف تفلون ایرانی و خارجی
یکی از نکات نگهداری از بهترین مارک ظروف تفلون ایرانی و خارجی این است که پس از طبخ غذا اگر ظروف داغ هستند آن‌ها را شستشو ندهید، چراکه با گرم و سرد شدن، ظروف تفلون مواد سمی تولید می‌کنند.

4. ظروف تفلون برند اوج

برند اوج نیز یکی از بهترین برند‌های ظروف تفلون ایرانی است که طرفداران خاص خود را دارد. کیفیت ساخت ظروف تفلون با این برند نیز بالاست به همین دلیل محصولات آن معروف شده و فروش زیادی دارد. باید بدانید که جنس بدنه این ظروف از چدن بوده و نسبت به ظروفی که بدنه آلومینیومی دارند، بسیار بهتر و مقاوم‌تر است.
انواع مدل ظروف اوج تفلون:

  • سرویس 7 پارچه اوج تفلون مدل Modino
  • سرویس 6 پارچه اوج تفلون مدل والد
  • سرویس 15 پارچه اوج تفلون مدل لانه زنبوری
  • سرویس 3 پارچه اوج تفلون مدل olendo

5. ظروف تفلون برند کویر

بهترین مارک ظروف تفلون در برخی موارد می‌تواند کویر تفلون باشد، زیرا مزایایی دارد، که ممکن است سایر ظروف تفلون نداشته باشند.این برند از ظروف تفلون دارای تنوع بالایی در رنگ و مدل است که دست همه مشتریان را در انتخاب باز می‌گذارد. همچنین محصولات این برند دارای گارانتی 18 ماهه است؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.
انواع مدل ظروف کویر تفلون:

  • سرویس 10 پارجه کویر تفلون مدل ویکتوریا
  • سرویس 5 پارچه کویر تفلون مدل هدیه
  • سرویس 10 پارچه کویر تفلون مدل موج
  • سرویس 12 پارچه کویر تفلون مدل ارکیده
  • سرویس 8 پارچه کویر تفلون مدل اروپا

6. ظروف تفلون برند زرساب

برند زرساب یکی از محبوب‌ترین مارک‌های ظروف تفلون به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۰ شروع به تولید ظروف تفلون کرده است.
معروف شدن این برند با کیفیت بالای محصولاتی که ارائه می‌دهد، مرتبط است.

پیشنهاد مطالعه

بهترین مارک قابلمه خارجی

  • ظروف نچسب life smile

این برند ظروف نچسب، یکی از بهترین ظروف تفلون موجود در بازارهای جهانی است که در کشور ترکیه تولید می‌شود. محصولات این برند دارای سه رنگ مختلف و سایز‌های متفاوتی است، همچنین مطابق انتخاب و سلیقه شما، دسته‌های چوبی و فلزی دارند که شما بتوانید همان ظرف دلخواهد خود را خریداری کنید.

  • ظروف تفلون فالز

فالز، یکی از بهترین برندهای ظروف تفلون ساخت ترکیه است. این ظروف دارای کیفیت بالایی هستند و تنوع زیاد و خاص آن‌ها در رنگ و سایز متفاوت، باعث شده طرفداران خاص خود را داشته باشند.

  • ظروف تفلون روگن

سرویس قابلمه نچسب روگن، یکی از محصولات باکیفیت کشور آلمان است؛ که قیمت مناسبی نسبت به سایر رقبای خود دارد.

  • ظروف تفلون ناسا الکتریک

یکی از بهترین مارک‌های ظروف تفلون ناسا الکتریک است که به جز قابلمه تفلون، محصولات متفاوت دیگری را تولید می‌کند. محصولات این برند دارای کیفیت بالایی هستند که مشتریان زیادی را راضی می‌کنند.

  • ظروف تفلون دلمونتی ایتالیا

بدون شک یکی از بهترین مارک‌های ظروف تفلون، دلمونتی ایتالیا به حساب می‌آید. همانطور که از نام این برند مشخص است، این محصول ساخت کشور ایتالیا است. ظروف تفلون دلمونتی ایتالیا دارای کیفیت ساخت فوق العاده بالایی هستند و تنوع بالا در رنگ، کیفیت، گارانتی و… باعث معروف شدن این برند در جهان شده است.

خرید بهترین مارک‌ ظروف تفلون
با انتخاب بهترین مارک‌ ظروف تفلون می‌توانید چندسال به راحتی از ظروف خود استفاده کنید.

به‌صورت کلی باید بدانید برندهای مختلفی با رنگ‌های متفاوت در بازار موجود است، که با توجه به پوشش لایه رویی، جنس و… می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته بالا بودن کیفیت این ظروف به این معنی نیست که شما برای نگهداری این ظروف هیچ کاری نکنید؛ برای مثال، شما نباید با ملاقه‌های فلزی محتویات قابلمه را هم بزنید، چراکه باعث خط و خش افتادن کف آن خواهد شد.
در صورتی‌که خط و خش کف قابلمه شما ایجاد شده است، بهتر است برای بازسازی یا تعمیر ظروف تفلون اقدام کنید تا مواد سمی ظرف به داخل غذای شما منتقل نشود. شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند و یکی از آنها آچارباز است. می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت، اپلیکیشن یا تماس با شماره 02154591616 ثبت کنید تا تعمیرات به سرعت برای شما انجام شود.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا