×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین های اداری

آشنایی با برترین برندهای ماشین های اداری

برترین برندهای ماشین اداری

این روزها در هر محلی حداقل یکی از دستگاه‌های ماشین‌ اداری پیدا می‌شود. حتی در برخی از محل‌ها مانند شرکت‌های متوسط یا بزرگ، دانشگاه‌ها و … ممکن است چند مدل ماشین اداری وجود داشته باشد. بسته به اینکه چه میزان از دستگاه استفاده می‌کنید و می‌خواهید چه کارهایی را به کمک آن انجام دهید، باید دستگاه و برند مناسب خود را خریداری کنید.

پس در این مقاله تصمیم گرفتیم درباره برترین برندهای ماشین اداری با شما صحبت کنیم تا در زمان خرید بتوانید با خیال راحت بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این صورت می‌توانید با خیال راحت با دستگاه کار کنید. اما اگر برند و کیفیت دستگاه شما مناسب نباشد، باید دائم به فکر تعمیر دستگاه باشید. اگر بدنبال یک مرکز تخصصی برای تعمیر دستگاه‌های خود هستید، می‌توانید از شرکت آچارباز کمک بگیرید. در این صورت می‌توانید روی کلمات تعمیر پرینتر، تعمیر اسکنر، تعمیر پلاتر، تعمیر دستگاه کپی، شارژ کارتریج و تعمیر فکس کلیک کنید.

برترین برندهای ماشین اداری چه ویژگی دارند؟

برندهای زیادی در سراسر جهان انواع ماشین‌های اداری را تولید می‌کنند؛ برخی از برندها فقط در زمینه تولید یک دستگاه (مثلا پرینتر) و برخی دیگر تولید چند دستگاه مختلف (مثل پلاتر، اسکنر، کپی، پرینتر) را در مدل‌های مختلف با قابلیت‌های متعدد انجام می‌دهند.

اما این برندها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا جزء برترین برندهای ماشین اداری از دید کاربران و کارشناسان این حوزه قرار بگیرند؟

در ادامه تعدادی از این ویژگی‌ها را بیان می‌کنیم:

کیفیت بالای قطعات سازنده

اولین نکته‌ای که می‌تواند یک برند را جزء برترین برندهای ماشین اداری قرار دهد، کیفیت قطعات سازنده دستگاه است. هرچقدر محصولات یک برند از مواد باکیفیت و بادوام ساخته شده باشد، عمر بالاتر و کارایی بیشتری داشته و بین افراد محبوب‌تر می‌شود. اما در صورتی‌که محصولات یک برند کیفیت لازم را نداشته باشد دیگر مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد و مشتری برای خرید بعدی به سراغ آن برند نمی‌رود.

طراحی زیبا

دومین نکته‌ که می‌تواند یک برند را جزء برترین برندهای ماشین اداری قرار دهد، طراحی زیبا و استاندارد محصول است. شکل ظاهری در کنار کارایی جزء مهم‌ترین عواملی است که کاربران را به خرید و انتخاب دستگاه سوق می‌دهد. این ویژگی به حدی مهم است که در اکثر مواقع کاربران بین دستگاه‌هایی که ویژگی مشابه دارند، دستگاهی که طراحی و شکل ظاهری زیباتری را دارد،می‌خرند حتی اگر قیمت بیشتری داشته باشد.

تنوع در مدل‌های تولیدشده

این مورد از آن جهت اهمیت زیادی دارد که می‌تواند به کاربران کمک کند تا با توجه به بودجه و قابلیت‌هایی که از دستگاه انتظار دارند، مدل مناسب خود را بخرند. به طور مثال برند تولید کننده ماشین‌های اداری با ساخت پرینتر در مدل‌های جوهری، لیزری می‌تواند هم کاربران خانگی و هم کاربران حرفه‌ای را به خرید دستگاه‌های خود جلب کند. 

مدل‌های مختلف برترین برندهای ماشین اداری
پرینترهای جوهری جزئیات بیشتری از تصاویر شما را چاپ می‌کنند.

داشتن گواهینامه استاندارد

داشتن گواهینامه و استانداردهای لازم به معنی ساخته شدن اصولی دستگاه‌ها و قطعات آنهاست. در نتیجه این دستگاه‌ها کمتر دچار ایراد می‌شود و عمر بیشتری خواهد داشت. این گواهینامه‌ها در اکثر مواقع در سایت تولیدکننده یا جعبه محصول وجود دارد.

دوستدار محیط زیست

در سال‌های اخیر برندهایی که محصولات دوستدار محیط زیست یا قابل بازیافت را تولید می‌کنند بین مردم بسیار محبوب شده‌اند. زیرا بحث‌های مربوط به آلودگی‌های زیست محیطی در این سال‌ها بسیار داغ است. اگر شما هم از این محصولات استقبال می‌کنید بهتر است در زمان خرید به این ویژگی توجه کنید.

پیشنهاد مطالعه

داشتن گارانتی

گارانتی‌ها در شکل‌های مختلف برای محصولات عرضه می‌شوند. برخی از گارانتی‌ها برای عودت تا تعویض کالا، برخی برای تعمیر یا برخی دیگر برای تامین قطعات و لوازم جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه داشتن گارانتی یکی از ویژگی‌های مهم است که می‌تواند یک برند را جزء برترین برندهای ماشین اداری قرار دهد.

موجود بودن لوازم جانبی و مصرفی دستگاه

برترین برندهای ماشین اداری اغلب به این دلایل طرفداران زیادی دارند که لوازم جانبی و مصرفی آنها به وفور در بازار یافت می‌شود. در این صورت می‌توانید به راحتی از هر محلی، لوازم جانبی دستگاه‌تان را خریداری کنید.  

قابل تعمیر بودن دستگاه

آخرین نکته‌ای که می‌تواند یک برند را جزء برترین برندهای ماشین اداری قرار دهد، قابل تعمیر بودن دستگاه‌ها است؛ یعنی قطعات ماشین اداری قابل تعمیر و تکنسین آن هم به تعداد کافی وجود داشته باشد تا در صورتی‌که مشکلی برای دستگاه رخ داد بتوانید ایراد را برطرف کنید.

در آچارباز تعمیرکاران می‌توانند تمامی ماشین های اداری شما را تعمیر کنند. در نتیجه می‌توانید تعمیر پرینتر، تعمیر اسکنر، تعمیر پلاتر، تعمیر دستگاه کپی، شارژ کارتریج و تعمیر فکس روی کمک تعمیرکاران حساب کنید.

لیست برترین برندهای ماشین اداری از نظر تعمیرکاران

تا به اینجا درباره ویژگی‌هایی که برترین برندهای ماشین اداری دارند صحبت کردیم؛ در این قسمت برخی از برندهایی که می‌توانند در این لیست قرار بگیرند را معرفی می‌کنیم.

  • اچ پی (HP)

شرکت Hewlett-Packard یکی از شرکت‌های چند ملیتی فعال در حوزه تولید دستگاه‌های فناوری اطلاعات است. به عقیده بسیاری از افراد این شرکت برترین برند ماشین اداری است. زیرا هم دستگاه‌ها با مدل‌های مختلف را تولید می‌کند و هم تمامی امکاناتی که نیاز است یک دستگاه داشته باشد در ماشین‌های اداری این برند جمع شده است.

این شرکت محصولات مختلفی تولید می‌کند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به سرور، انواع ماشین‌های اداری (پرینتر، اسکنر، پلاتر، فکس و …) کامپیوتر و لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و … اشاره کرد.

اچ پی یکی از برترین برندهای ماشین اداری
محصولات برند اچ پی همگی دوستدار محیط زیست هستند و گواهینامه‌های استاندارد را دریافت کرده‌اند.
  • کنون    (Canon)

یک شرکت ژاپنی و چند ملیتی معروف که در ضمینه تولید انواع دوربین، تجهیزات عکاسی و تصویربرداری، ماشین‌های اداری (دستگاه کپی، پرینتر، پلاتر و…) تجهیزات پزشکی و … فعالیت دارد، Canon است. این شرکت با وجود اینکه دستگاه‌های مختلفی را تولید می‌کند اما اکثر درآمد خود را از فروش دستگاه‌های کپی بدست می‌آورد.

  • اپسون (Epson)

شرکت اپسون نیز یکی از شرکت‌های ژاپنی تولید کننده پرینتر، اسکنر، کامپیوتر، ویدئو پروژکتور، سینمای خانگی، تلویزیون و … است. لوازم تولید شده این برند نیز از لوازم بسیار باکیفیت ساخته شده است و در صورتی‌که به درستی از آنها استفاده کنید، می‌توانند چندین سال پاسخگوی نیازهای شما باشند.

اپسون یکی از برترین برندهای ماشین اداری
اگر بدنبال یک پرینتر حرفه‌ای برای چاپ عکس در آتلیه هستید، پرینترهای جوهری و حرفه‌ای اپسون بهترین انتخاب است.
  • سامسونگ( (Samsung

شرکت سامسونگ یکی دیگر از برندهای معتبر و باسابقه در زمینه تولید انواع ماشین اداری، لوازم صنعتی و خانگی و … است. محصولات این برند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در صورت استفاده درست تا سال‌ها عمر می‌کنند. ماشین های اداری شرکت سامسونگ در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تهیه شده است تا مخاطبان مختلف را به خود جلب کند.

  • توشیبا (Toshiba)

یکی دیگر از شرکت‌های لیست برترین برندهای ماشین اداری از نظر تعمیرکاران، توشیبا است. این شرکت در حوزه تولید انواع لوازم خانگی، صنعتی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری و … فعالیت دارد.

این شرکت در کشورهای مختلف شعبه دارد و جزء کشورهای چند ملیتی است. ماشین‌های اداری این برند در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ در نتیجه می‌توانید با هر بودجه‌ای محصولات این برند را خریداری کنید.

  • شارپ (SHARP)

برند شارپ نیز جزء برترین برندهای ماشین اداری موجود در بازار است. این شرکت نیز بیش از یک قرن سابقه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، سلول‌های خورشیدی، تلفن‌های هوشمند، کامپیوتری رومیزی و لپ تاپ، سینمای خانگی، پرینتر، سشوار، جاروبرقی، لباسشویی، مایکروویو، یخچال و … فعالیت دارند.    

  • زیراکس (Xerox)

یکی از برندهای مطرح که در زمینه تولید انواع ماشین‌های اداری فعالیت دارد، زیراکس است. به گفته کارشناسان این حوزه این شرکت زیراکس جزء برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های کپی، اسکنر، فکس، ویدئو پروژکتور و … است.

تعمیر برترین برندهای ماشین اداری
تعمیرکاران آچارباز می‌توانند مشکل تمامی برترین برندهای ماشین اداری را در محل شما برطرف کنند.

در این مطلب سعی کردیم برترین برندهای ماشین اداری را به شما معرفی کنیم. اما بغیر از برندهای اعلام شده در این مقاله، برندهای دیگری را هم می‌توانیم در این دسته قرار دهیم که از جمله آنها می‌توان به ریکو (Ricoh)، برادر (Brother)، پاناسونیک و … اشاره کرد. شناخت این برندها به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان خرید، بهترین برند دستگاه را انتخاب کنید که کمتر نیاز به تعمیر پیدا کند.

چنانچه برای نصب، راه اندازی، سرویس یا تعمیر دستگاه‌های ماشین اداری خود نیاز به کمک دارید، کارشناسان آچارباز آماده هستند تا در محل شما ایراد دستگاه را برطرف کنند. کافیست روی کلمات تعمیر پرینتر، تعمیر اسکنر، تعمیر پلاتر، تعمیر دستگاه کپی، شارژ کارتریج و تعمیر فکس کلیک کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید و به صورت تلفنی سفارش خودتان را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا