×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

دکوراسیون و ساختمان

بهترین برند آسانسور ایرانی و خارجی کدام است؟

بهترین برند آسانسور

امروزه آسانسورها برای بالا بردن بار و افراد به صورت روزانه توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته تکنولوژی‌های خاصی در آسانسورها وجود نداشت، اما امروزه تکنولوژی و قابلیت‌های مختلفی در انواع آسانسورها به کار می‌رود. همچنین برندهای مختلفی خط تولید آسانسورهای معمولی و صنعتی را راه اندازی کرده‌اند.

در این مطلب آچارباز قصد داریم درباره بهترین برند آسانسور ایرانی و خارجی با شما صحبت کنیم؛ پس در صورتی‌که می‌خواهید برای ساختمان‌تان آسانسور باکیفیتی را خریداری کنید که عمر بالایی داشته باشد در ادامه با ما همراه باشید. این برندها اغلب از تجهیزات بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند و به ندرت خراب می‌شوند و با سرویس یا تعمیر آسانسور به صورت دوره‌ای می‌توانید برای سالیان سال از آن‌ها به‌خوبی استفاده کنید. چنانچه تمایل دارید خدمات مربوط به آسانسورتان توسط کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه انجام شود، می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

بهترین برند آسانسور برای خرید کدام است؟

بهترین برند آسانسور برای خرید نسبت به نوع کاربری، موقعیت نصب شده آسانسور، میزان استفاده و … متفاوت خواهد بود. اما در اکثر مواقع بهترین برند آسانسور کمتر خراب می‌شوند و طراحی منحصربفردی دارند. همچنین قیمت آنها منصفانه بوده و همراه آسانسور کارت گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند و رزومه یا سابقه درخشان در این حوزه کسب کرده‌اند.

لیست بهترین برند آسانسور ایرانی

در سال‌های اخیر بدلیل تحریم‌ها، برندهای معتبر جهانی کمتر در بازار ایران حضور دارند؛ در نتیجه اگر می‌خواهید بهترین برند آسانسور را خریداری کنید باید از بین برندهای زیر یکی را انتخاب کنید.

  • آسانسور آتیس

این شرکت نیز از سال 1371 فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است و سابقه درخواستی در زمینه آسانسور و پله برقی را برای خود رقم زده است. این شرکت با پروژه‌های مختلف در موقعیت‌های تجاری، اداری، مسکونی و … قرارداد بسته و پروژه را اجرا کرده است.

این شرکت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش آسانسور در شهرهای مختلف در مراکز استان‌ها، جنوب و غرب کشور نمایندگی فعال دارد.

محصولات این برند استانداردهای مختلف داخلی و خارجی را دریافت کرده‌اند. در نتیجه با خیال راحت می‌توانید از آنها استفاده کنید.

  • هیرو آسانسور

آسانسورهای شرکت هیرو نیز حدود دو دهه است که در بازار ایران وجود دارند و کیفیت قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه داده‌اند. محصولات این شرکت بیشتر در زمینه آسانسور و پله برقی است.

کارشناسان شرکت هیرو با گذراندن دوره‌های تخصصی متفاوت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع آسانسور این برند فعالیت دارند. این شرکت در زمینه عرضه انواع آسانسورهای کششی روملس، گیرلس و گیربکسی فعالیت دارد. محصولات این شرکت انواع گواهینامه‌های معتبر را دریافت کرده‌اند.

تعداد بهترین برند آسانسور
هرچقدر تعداد افرادی که از آسانسور استفاده می‌کنند بیشتر باشد، به آسانسورهای بیشتری در ساختمان نیاز دارید.
  • پارس ایمن بالابر

شرکت پارس ایمن بالابر نیز در زیمنه تولید و فروش انواع آسانسور خانگی، فروشگاهی، صنعتی و بالابر هیدرولیکی، وینچی، خانگی، فروشگاهی، صنعتی، ویلچربر، ساختمانی و … فعالیت دارد. سابقه این شرکت در زمینه آسانسور حدود 12 سال است و در طی این مدت تمامی خدمات مربوط به تولید، نصب و فروش آنها در بالاترین کیفیت ممکن انجام شده است. 

  • جام لیفت

این شرکت نیز در زمینه آسانسورهای باری و مسافری با بیش از 10 سال سابقه درخشان فعالیت دارد. این شرکت یکی از برترین واردکنندگان، تامین کنندگان و تولید کنندگان قطعات اصلی و جانبی آسانسور در سطح کشور است. می‌توانید انواع موتور، ریل، درب، کابین، تابلو، مکانیکال و … آسانسور را از این شرکت تهیه کنید.

  • رایا آسانسور

بازرگانی رایا آسانسور بیش از 29 سال در زمینه فروش آسانسور و لوازم جانبی آن فالیت دارد. می‌توانید از این بازرگانی حتی پکیج‌های مختلف آسانسور را انتخاب و خریداری کنید. این شرکت در اثر شهرهای ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال است. حتی در صورتی‌که تمایل داشته باشید قطعاتی مانند کابین، درب، موتور و … را بخرید، می‌توانید از محصولات این برند استفاده کنید.

در سال‌های اخیر بدلیل تحریم‌ها، برندهای معتبر جهانی کمتر در بازار ایران حضور دارند.

انتخاب بهترین برند آسانسور
از بین برندهای مختلف آسانسور می‌توانید با توجه به بودجه و ویژگی‌های دلخواه یکی را انتخاب کنید.
پیشنهاد مطالعه

لیست بهترین برند آسانسور خارجی

تابه اینجا با بهترین برند آسانسور ایرانی آشنا شدیم. حالا به سراغ بهترین برند آسانسور خارجی می‌رویم تا در صورتی‌که تمایل داشتید از بین برندهای خارجی آسانسور بخرید، بتوانید بهترین شرکت را انتخاب کنید.

  • اوتیس Otis

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند آسانسور خارجی، اوتیس است. این شرکت آمریکایی بیش از 170 سال در زمینه تولید آسانسور فعالیت دارد و جزء ثروتمندترین شرکت‌های تولیدکننده آسانسور در جهان است. سالانه مدل‌های مختلف آسانسور این شرکت در پروژه‌های عظیم در سراسر جهان نصب می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برج خلیفه، برج لیک پوینت و برج اسکایلون، برج های دوقلوی پتروناس و برج وحشت دیزنی لند اشاره کرد.

  • سیگما

این شرکت کره‌ای نیز از سال 1968 پا به عرصه حضور گذاشت و آسانسورهای متنوعی را در طی این سال‌ها تولید و به بازار عرضه کرد که از جلمه آنها می‌توان به آسانسورهای بدون موتورخانه IRIS  ، SOLON ، MUSE و DI Elevator اشاره کرد.

  • میتسوبیشی الکتریک

شرکت میتسوبیشی الکتریک نیز یکی دیگر از بهترین برند تولیدکننده آسانسور خارجی است که از سال 1931 دست به تولید انواع پله برقی و آسانسور زد. این شرکت مبتگر اولین پله برقی خمیده در جهان است و برای پروژه‌های مختلفی چون پروژه‌های شرکت آسانسورهای برج Yokohama ژاپن اقدام به تولید و نصب سریع‌ترین آسانسورها کرده است.

انتخاب بین بهترین برند آسانسور خارجی
برای مراکز تجاری یا شرکت‌های بزرگ که زیبایی و دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد از آسانسورهای شیشه‌ای برای جاب‌جایی داخل طبقات شرکت استفاده می‌شود.
  • شیندلر Schindler

این شرکت یکی از بهترین برند آسانسور خارجی است که بیش از 135 سال در زمینه تولید انواع آسانسور، پیاده روی متحرک و پله برقی فعالیت دارد. این شرکت چندین هزار شعبه فعالی در سراسر دنیا دارد و محصولات با ویژگی‌های مختلف را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

  • کونه Kone

این شرکت فنلاندی نیز بیش از 110 سال سابقه درخشان در زمینه تولید، فروش و خدمات پس از فروش انواع آسانسور و پله برقی فعالیت دارد. شرکت کونه در بیش از 40 کشور جهان حداقل 800 شعبه فعال دارد. آسانسورهای این شرکت در ساختمان‌های بزرگ و عظیم بسیاری نصب شده‌اند. همچنین مدل‌های مختلف آسانسور با ظرفیت و سرعت متنوع توسط این برند تولید شده است.

  • داور Dover

این شرکت آمریکایی که در سال 1995  تاسیس شد. در عرض چندسال توانست آسانسورهای مختلفی را تولید و روانه بازار کند. این شرکت به سرعت پیشرفت کردن و به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و خدمات پس از فروش آسانسور تبدیل شده است که بالای 26000 پرسنل در سراسر جهان دارد.

تعمیر بهترین برند آسانسور خارجی
بهترین برندهای آسانسور باتوجه به کیفیت بالای ساخت قطعات کمتر آسیب می‌بینند.

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین برند آسانسور ایرانی و خارجی آشنا کنیم تا در زمان خرید، بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین برند را انتخاب کنید. خریدن بهترین برند آسانسور به پایین آوردن هزینه نگهداری و تعمیر آسانسور کمک می‌کند؛ زیرا این برندها کمتر آسیب می‌بینند و فقط ممکن است نیاز به سرویس داشته باشند.

در هر مرحله از نصب، عیب یابی، تعمیر یا سرویس آسانسورها به تکنسین نیاز داشتید می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا