×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگی

معرفی بهترین اپیلاتور در بازار ایران برای خرید

بهترین اپیلاتور

در این مقاله 7 تا از بهترین اپیلاتورهای موجود در بازار ایران که توسط برندهایی نظیر پاناسونیک، براون، فیلیپس و … تولید شده اند را معرفی می‌کنیم. برای خریدن بهترین اپیلاتور با همراه ما باشید. به شما محصولاتی معرفی می‌کنیم که دوام بالایی دارند و دیرتر خراب می‌شوند، با این وجود اگر دستگاهتان خراب شد و به تعمیر اپیلیدی نیاز داشتید با کارشناسان آچارباز از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید.

بهترین اپیلاتور موجود در بازار؛ 7 مدل پر طرفدار

برندهایی نظیر فیلیپس، براون، پاناسونیک و… انواع اپیلاتورهای مختلف را تولید می‌کنند، بنابراین اگر به دنبال بهترین اپیلاتور هستید در مرحله اول بهترین برند اپیلاتور را انتخاب کنید. در این مقاله با در نظر گرفتن بهترین مارک اپیلاتور، تعدادی از اپیلاتورهای پرفروش و محبوب را معرفی می‌کنیم:

1- اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420

اپیلاتور فیلیپس HP6420 طراحی ارگونومیکی دارد پس به‌راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد. می‌توانید برای از بین بردن موهای زائد بدن در کمترین زمان از این اپیلاتور استفاده کنید. موچین‌های این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده تا موهای سطح بدن را بدون کشیده شدن پوست از ریشه جدا ‌کند.

این اپیلاتور دارای دو درجه‌ تنظیم سرعت کم و زیاد است. از سرعت کم آن باید برای نقاط حساس بدن مانند زیر بغل و از سرعت زیاد آن برای قسمت‌هایی که موهای ضخیم‌تری دارند، استفاده کنید. اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 را در جهت مخالف رویش موها حرکت دهید و به هیچ عنوان دستگاه را به صورت چرخشی یا به عقب و جلو روی پوست نکشید. همراه این دستگاه یک عدد برس کوچک ارائه شده تا موهای جدا شده را از سطح پوست و داخل اپیلاتور خارج کنید.

پیشنهاد مطالعه

2- اپیلاتور براون مدل 00 /Silk Epil1 1170

اپیلاتور براون مدل 00/Silk Epil1 1170 طراحی ساده، سبک و جمع و جوری دارد و به راحتی در دستان شما جا می‌گیرد. روکش پلاستیکی بسیار فشرده‌ای که در طراحی این محصول به کار رفته بسیار مقاوم است و در برابر هر گونه ضربه ناگهانی بیشترین مقاومت را از خود نشان می‌دهد. از ترکیب رنگ صورتی و سفید برای دیزاین ظاهری این اپیلاتور استفاده شده که زیبایی آن را چند برابر کرده است.

اپیلاتور براون مدل Silk Epil1 به چراغ smart light مجهز است تا نازکترین موهای سطح بدن‌تان قابل دیدن باشند. رول‌های مخصوص ماساژ این محصول به راحتی و بدون درد روی پوست می‌لغزند. مقدار موهای زائد، با هر بار استفاده از بهترین اپیلاتور کمتر می‌شود.

  • جنس موچین: استیل ضد زنگ
  • سر قابل شستشو: دارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی (با سیم)
اپیلاتور براون مدل 00 /Silk Epil1 1170
اپیلاتور براون مدل 00 /Silk Epil1 1170 اپلیدی زیبا و کاربردی به حساب می‌آید. هر خانمی برای حذف موهای زائد نقاط مختلف بدن به بهترین اپیلاتور احتیاج دارد.
پیشنهاد مطالعه

3- اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225

در ادامه اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225 را از نظر سرعت، منبع تغذیه و نوع تیغه بررسی می‌کنیم:

سرعت: دو دکمه برای سرعت کم و زیاد روی اپیلاتور فیلیپس BRE225 قرار دارد. شما می‌‎توانید از سرعت کم برای نقاط حساس بدن و از سرعت زیاد بر اکثر جاهای بدن که مواهای زائد ضخیم دارند، استفاده کنید.

منبع تغذیه BRE225: این ايپلاتور با استفاده از سیم به جریان مستقیم برق، متصل می‌شود. بنابراین تنها در جاهایی که پریز برق وجود داشته باشد، می‌توانید از این اپیلاتور استفاده کنید.

تیغه اپیلاتور: تیغه‌های این دستگاه یه گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به پوست آسیبی نرسانند.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225 از جمله اپیلاتورهایی است که قابلیت شستشوی آسان دارند.

4- اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD74

اپیلاتور پاناسونیک قابل شارژ است و با یک ساعت شارژ شدن تا 40 دقیقه قابل استفاده خواهد بود. می‌توانید از این اپیلاتور در حمام و در فضای مرطوب استفاده کنید و نگران خراب شدنش نباشید. در طراحی این محصول از انواع سری‌های مخصوص برای قسمت‌های مختلف بدن مانند دست و پا با پوشش محافظ پوست استفاده شده است.

  • نوع کاربری: بی‌سیم
  • تعداد موچین: 48 عدد
  • نحوه استفاده: به صورت خشک یا مرطوب
  • امکانات ویژه: ضد آب
  • اقلام همراه: کیف نگهداری، برس تمیز کننده
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ
پیشنهاد مطالعه

5- اپیلاتور فیلیپس مدل BRE275

این دستگاه شامل سه سری برای اصلاح، شانه‌ و قطعه‌ای برای ماساژ است. جنس موچین‌های این اپیلاتور از استیل ضدزنگ بوده و قابلیت شستشو نیز دارند. موتور اپیلاتور فیلیپس مدل BRE275 با توان ۱۵ ولت کار می‌کند و به صورت سیمی به برق خانگی متصل می‌شود. اپیلاتور فیلیپس BRE275 دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت کم و زیاد است. طراحی ارگونومیک این دستگاه باعث می‌شود هنگام کار احساس خستگی یا درد نداشته باشید  به همین دلیل این اپیلاتور در لیست بهترین اپیلاتور قرار دارد.

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE275
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE275 از جمله محصولات پرقدرت و با کیفیت برند فیلیپس است.

6- اپیلاتور براون مدل SE 3-170

بهترین اپیلاتور براون قابلیت‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهند به همین دلیل در طراحی اپیلاتور براون مدل SE3-170 از یک عدد چراغ قوی LED استفاده شده است. این چراغ حتی شفاف‌ترین و ریزترین موها را نمایان می‌کند. سری این اپیلاتور، ماساژوری برای ماساژ دادن سطح پوست دارد. از این ماساژور برای جلوگیری از تحریک پذیری یا حساسیت و جلوگیری از درد اصلاح، نیز استفاده می‌شود.

شما می‌توانید اپیلاتور براون را بخرید و برای چند سال مداوم از آن استفاده کنید. قابلیت‌های این اپیلاتور به شرح زیر است:

  • تعداد موچین 20 عدد
  • تکنولوژی اصلاح اپیلاتور
  • جنس موچین استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه برق خانگی(با سیم)
  • منبع شارژ آداپتور برق
  • مقاوم در برابر آب
  • قابلیت شستشو

7- اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon

شما می‌توانید از اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon در حمام بدون اینکه پوست بدنتان دچار حساسیت شود، استفاده کنید. این محصول که توسط در ادامه برخی مشخصات فنی این محصول را به شما معرفی می‌کنیم:

  • قابلیت‌های ابزار اصلاح: تنظیم سرعت
  • تعداد سری: دو عدد
  • تعداد موچین: 36
  • منبع انرژی: برق
اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon
پیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon قادر به کندن موهای ریز و تازه درآمده نیز هست.

برندهایی نظیر براون، فیلیپس، پاناسونیک و … اپیلاتورهای مختلفی تولید می‌کنند و در دسته بهترین اپیلاتور قرار می‌گیرند. اگر قصد خریدن بهترین مارک اپیلاتور را دارید به کیفیت، مشخصات فنی، نوع کاربری و ضد حساسیت بودن توجه کنید. بررسی محصولاتی که در این مقاله معرفی کردیم به شما برای انتخاب اپیلاتور کمک می‌کنند. اگر حین استفاده اپیلاتور با مشکل مواجه شدید از خدمات تعمیر اپیلیدی ما در آچارباز برای رفع مشکلات دستگاه‌تان استفاده کنید. برای برقراری ارتباط با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر اپیلاتور با آچارباز
تعمیر اپیلاتور در دسته سرویس و تعمیر لوازم خانگی کوچک آچارباز قرار می‌گیرد. داغ شدن دستگاه اپیلاتور، پاره شدن سیم و کنده شدن آن از مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار در محل آچارباز می‌توانید عیب یابی و تعمیر آن را به تعمیرکار آنلاین سیار آچارباز بسپارید.
تعمیر اپیلاتور

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا