×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

یخچال و فریزر

آشنایی با بهترین ساید بای سایدهای ایرانی و خارجی

معرفی بهترین ساید بای سایدهای ایرانی

بهترین ساید بای ساید‌های ایرانی ، دستگاه‌هایی هستند که فضای کافی، عمر طولانی‌، دمای مناسب و ظاهر زیبا داشته باشند. رده مصرف انرژی و تنظیمات متنوع از دیگر ویژگی‌های یک یخچال ساید بای ساید ایرانی خوب است.

برای خرید یک یخچال ساید بای ساید لزومی ندارد به سراغ برندهای گران قیمت بروید؛ با توجه به کیفیت ساخت و سابقه برند نیز می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

در این مقاله آچارباز قصد داریم بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی و خارجی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

اگر خرابی یخچال شما، باعث شده تا به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، تعمیرات دستگاه خود را به متخصصان آچارباز بسپارید. برای تعمیر یخچال می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن ما درخواست ثبت کنید.

آشنایی با بهترین ساید بای ساید‌های ایرانی و خارجی

یخچال‌های ساید بای ساید نسل مدرن یخچال‌ها به حساب می‌آیند. یخچال‌های ساید بای ساید دارای دو محفظه مجزا هستند که هر کدام درب مخصوص به خود را دارد. یک محفظه فریزر و محفظه دیگر برای نگهداری مواد غذایی تازه است.

معرفی بهترین ساید بای سایدهای ایرانی و خارجی
اگر از بهترین یخچال‌های ساید بازار هم خریداری کرده باشید استفاده نادرست از دستگاه منجر به خرابی آن می‌شود.
پیشنهاد مطالعه

معرفی بهترین ساید بای ساید‌های ایرانی

اسنوا، امرسان، پاکشوما و … از تولیدکنندگان یخچال ساید بای ساید در ایران هستند. در ادامه بهترین مدل تولیدی یخچال ساید بای ساید برندهای ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

اسنوا:

 یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا، مدل‌های مختلفی دارد. یکی از این مدل‌ها SN8-3320SS  است که دارای مصرف انرژی A+  و 5 طبقه یخچال است. از دیگر مدل‌های ساید بای ساید اسنوا می‌توان به S8-2352SS ، SN8-3350،

S8-2322SS و … اشاره کرد.

اغلب ساید بای ساید های برند اسنوا در دو رنگ استیل و سفید به بازار عرضه می‌شوند تا بتوانید آنها را با هر دکوراسیونی هماهنگ کنید.

امرسان:  

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوقلوی امرسان در بازار ایران بسیار پرطرفدار است. از ساید بای سایدهای برند امرسان می‌توان به مدلهای NRF3292D و RFR3292D اشاره کرد.

پاکشوما:

یکی از برندهای معتبر تولید کننده ساید بای سایدهای ایرانی، پاکشوما است. مدلهای یخچال ساید بای ساید پاکشوما عبارتند از:

  • HRFN60504
  • P190
  • NRF3292D
بهترین ساید بای سایدهای ایرانی
یخچال‌های ایرانی هم مانند برندهای خارجی، کیفیت و بازدهی بالایی دارند.

معرفی بهترین ساید بای ساید‌های خارجی

از بهترین مدل‌های ساید بای ساید خارجی موجود در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یخچال و فریزر سامسونگ مدلROSSO2:  یکی از بهترین مدل‌های خارجی ساید بای ساید، یخچال فریزر ROSSO2 سامسونگ است. نمودار مصرف انرژی این دستگاهA++  است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به داشتن آب سرد کن و فیلتر تصفیه آب اشاره کرد.
  2. یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204: ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI204 دارای گنجایش 522 لیتر و سیستم تهویه قوی است. طبقات این یخچال فریزر از شیشه نشکن ساخته شده است.
  3. یخچال و فریزر ساید بای ساید هیتاچی مدل RS-700 GS: ساید بای ساید هیتاچی مدل RS-700 GS دارای مصرف انرژی A+ و گنجایش 589 لیتر است. گنجایش و بازده بالا ، این یخچال را به یکی از بهترین ساید بای سایدهای بازار تبدیل کرده است.  
  4. یخچال و فریزر ال جی مدل SXS230: ساید بای ساید ال جی مدل SXS230 دارای گنجایش 591 لیتر و مصرف انرژی A+ است. این ساید بای ساید نیز یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار است.
بهترین ساید بای سایدهای خارجی
بهترین ساید بای سایدهای خارجی رده انرژی بالا و گنجایش مناسب برای نگهداری مواد غذایی دارند.

نکات مهم برای خرید بهترین یخچال ساید بای ساید

برای انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی یا خارجی ، باید به نکات زیادی توجه کنید. از جمله این نکات می‌توان به برند، محدوده دمایی دستگاه، اندازه یخچال و فریزر آن، امکانات مختلف آن مانند داشتن قابلیت تولید آب و یخ، رنگ بدنه، مدل و ‌… اشاره کرد.

تعمیر یخچال و فریزر در محل با آچارباز
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در نصب و راه اندازی یخچال و همچنین خرابی یخچال خود، به راحتی می‌توانید در سامانه آچارباز درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر یخچال و فریزر

هنگامی که تصمیم می‌گیرید هزینه کنید و یک یخچال ساید بای ساید بخرید، در واقع می‌خواهید برای امکانات منزل خود سرمایه گذاری کنید. این دستگاه به دلیل ظرفیت بالا به شما کمک می‌کند که مواد غذایی را به شکل منظم‌تری دسته بندی کنید. این دستگاه‌ها فضای فریزر فراوانی دارند و باعث راحتی شما در نگهداری مواد غذایی می‌شوند. با داشتن اطلاعات اولیه در مورد این وسیله کاربردی، بهتر می‌توانید یخچال جدید خود را خریداری کنید.

بازده یخچال باید بالا باشد

روی همه یخچال‌ها از جمله بهترین ساید بای ساید‌های ایرانی و خارجی ، برچسب انرژی وجود دارد که بازده آن را نشان می‌دهد. وسایل الکترونیکی نباید اتلاف انرژی بالایی داشته باشند. پس حتما به برچسب انرژی روی ساید بای ساید توجه کنید و سعی کنید وسیله‌ای با بازده بالا و اتلاف انرژی کم بخرید. علاوه بر این، وجود برچسب نشان دهنده اصالت محصول است، فرقی نمی‌کند محصول خارجی باشد یا ایرانی. هر چه رده مصرف انرژی آن بالاتر باشد، برق کم‌تری مصرف می‌کند و عمر مفید بیشتری هم دارد.

دمای فریزر باید منفی و زیر صفر باشد و حداقل تا 18- درجه کاهش پیدا کند.

محدوده دمایی یخچال باید به راحتی قابل تنظیم باشد

اغلب روی نمایشگر بهترین ساید بای ساید‌های ایرانی دو عدد نمایش داده می‌شود که یکی دمای یخچال و دیگری دمای فریزر است. دمای فریزر باید منفی و زیر صفر باشد و حداقل تا 18- درجه کاهش پیدا کند. دما باید به راحتی قابل تغییر باشد.

برای تعیین بهترین دمای یخچال و فریزر، حتما دفترچه راهنمای آن را بخوانید. در این دفترچه بهترین دما برای فریزر و یخچال نوشته شده است. دمای بخش یخچال ساید با ساید باید حدود ۲ یا ۳ درجه باشد. شما باید بتوانید هر دمایی را که می‌خواهید برای یخچال انتخاب کنید تا مواد غذایی تازه و قابل مصرف باقی بمانند.

ویژگی‌های مهم برای انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید
بهترین یخچال ساید بای ساید با هر برندی باید قابلیت تنظیم دمای یخچال و فریزر را آسانی داشته باشد.

یخچال باید فضای کافی داشته باشد

خانواده شما چند نفره است؟ اگر یک خانواده پرجمعیت دارید؛ باید یخچال بزرگتری را انتخاب کنید. البته باید به فضای موجود در آشپزخانه هم توجه کنید تا دچار کمبود جا نشوید.

پیشنهاد مطالعه

یخچال هر چه کاربردی‌تر ساخته شده باشد، می‌توانید وسایل بیشتری را در آن جا دهید و به راحتی به مواد غذایی نظم دهید. پس دقت کنید که فضای کافی به معنای ابعاد بزرگ نیست. بلکه در برخی از ساید بای سایدها به دلیل طراحی فضاهای مخصوص، امکان قرار دادن وسایل بیشتر وجود دارد.

ساید بای ساید باید از یک برند معتبر باشد

همیشه برند‌های ایرانی و خارجی معتبر را انتخاب کنید. حتما نباید یخچال گران قیمت بخرید؛ بلکه برند‌های ایرانی و خارجی زیادی هستند که از قطعات با کیفیت در ساخت وسایل خود استفاده می‌کنند.

انتخاب بهترین یخچال برای خانواده ایرانی
رای انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی یا خارجی می‌توانید از نظرات کاربران آن‌ها در فضای مجازی استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردیم همه نکات را در رابطه با بهترین ساید بای ساید های ایرانی و خارجی بیان کنیم. در صورتی‌که ساید بای ساید شما دچار اشکالی شده است باید تعمیر آن را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. می‌توانید درخواست خود در قسمت تعمیر یخچال در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید.  کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان، یخچال شما را تعمیر می‌کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا