×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

یخچال و فریزر

جامع ترین راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی و خارجی 

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

امروز در این مقاله از آچارباز برای شما، نکاتی به عنوان راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ذکر خواهیم کرد. زیرا در صورتی که از این نکات به درستی استفاده کنید و یخچال ساید مناسبی را خریداری کنید تا سال‌های زیادی خیالتان از بابت یخچال فریزر راحت خواهد بود. در غیر اینصورت دائم دستگاه ایراد پیدا کرده و باید برای تعمیر یخچال خود اقدام کنید. پس برای آگاهی از نکات طلایی در انتخاب و خرید یخچال ساید بای ساید، در ادامه همراه ما باشید. 

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید تمام نکاتی که باید در زمان خرید بدانید را به شما آموزش داده‌ایم. تا حتی اگر تجربه‌ای در خرید این نوع یخچال و فریزر ندارید، بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای خرید یخچال ساید بای ساید، باید به نکات مختلفی از قبیل طراحی کابینت‌ها، فضای آشپزخانه خودتان، تعداد اعضای خانواده، شرکت تولید کننده و… توجه کنید. در ادامه با این فاکتورها بیشتر آشنا می‌شویم.

تعمیر یخچال و فریزر در محل با آچارباز
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در نصب ، راه اندازی و خرابی های یخچال خود، به راحتی می‌توانید در سامانه آچارباز درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر یخچال

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی

در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی به شما می‌گوییم که در چند سال گذشته تولیدکنندگان داخلی دست به تولید وسایل برقی مختلف از جمله انواع یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی و … زده‌اند. ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، خدمات پس از فروش معتبر، در دسترس و موجود بودن قطعات و … این وسایل را بین هموطنان ایرانی بسیار محبوب کرده است.

حتی برخی از برند‌های داخل کشور مانند اسنوا، امرسان و… در تولید محصولات خود، از فناوری‌های روز دنیا مانند؛ یخ‌ساز هوشمند، سیستم ارتباط با سایر لوازم الکترونیک و… استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برند‌های ایرانی، برای افزایش رضایت مشتریان خود، همواره بالاترین استانداردهای کیفی را در طراحی و ساخت محصولاتشان به‌ کار می‌برند. در نتیجه اگر می‌خواهید از تولیدات داخلی حمایت کنید و به اشتغال زایی افراد بیشتری کمک کنید، می‌توانید با خیال راحت یک یخچال ساید بای ساید ایرانی بخرید و چند سال از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید توجه به کیفیت ساخت و مونتاژ قطعات دستگاه است.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید خارجی    

اگر تمایل دارید به جای محصولات داخلی از خارجی استفاده کنید. باید حتما یک راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید خارجی تهیه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را بخرید.

در حال حاضر در ایران سایدبای سایدهای خارجی در برندهایی چون ال جی (LG) ، دوو (Daewoo)، هیتاچی (Hitachi)، AEG، بوش، سامسونگ (Samsung) وجود دارد. این برندها یخچال فریزر‌هایی با فناوری‌های جدید مانند یخچال فریزر‌های هوشمند و… تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

اما یکی از مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید خارجی این است که بخاطر مسائلی مانند ارائه خدمات پس از فروش و وجود داشتن قطعات یدکی یخچال، باید در زمان خرید به معتبر بودن برند آن توجه کنید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید خارجی از نظر قیمت
قیمت سایدبای سایدهای خارجی بیشتر از محصولات داخلی است. در نتیجه اگر محدودیت بودجه دارید می‌توانید ساید ایرانی بخرید.

مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

فارغ از اینکه انتخاب شما یک یخچال ایرانی یا یک ساید بای ساید خارجی باشد، نکات مشترکی وجود دارند که باید پیش از خرید به آن‌ها توجه کنید. در ادامه، مهم‌ترین موارد را با هم مرور می‌کنیم: 

نوع موتور

کیفیت قطعات هر کالایی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائلیست که باید مورد توجه قرار بگیرد. مهمترین قطعه در یخچال فریزر ساید بای ساید، موتور یا کندانسور است. بالا بودن کیفیت موتور یخچال علاوه بر داشتن ویژگی‌هایی مانند کارایی بالا و صدای بسیار کم و… باعث کاهش مصرف انرژی و در نهایت، کاهش هزینه‌های خانوار هم خواهد شد. برخی از یخچال‌هایی که دارای موتورهای چینی هستند، کیفیت و کارایی خوبی ندارند و پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

میزان مصرف انرژی

از مسائل مهم دیگری که باید هنگام خرید ساید بای ساید، به آن توجه کنید، میزان مصرف انرژی است. اغلب یخچال فریز‌های بزرگ، مصرف انرژی بیشتر‌ی دارند یا امکاناتی مانند سیستم ذوب برفک  defrost، یخ‌ساز یا آبسردکن، میزان مصرف انرژی را افزایش می‌دهند. پس در صورتی‌که نیاز به امکان بیشتر ندارید می‌توانید یک سایدبای ساید ساده بخرید که علاوه بر قیمت پایین‌تر، مصرف کمتری داشته باشد.

مصرف انرژی یخچال ساید بای ساید
میزان مصرف انرژی یخچال فریزرهای ساید بای ساید روی برچسب انرژی آن ثبت شده است.

قیمت

قیمت یک کالا جزء اولین مسائل برای اکثر خریداران است. اما باید به این نکته توجه کنید که قیمت هر کالایی به ویژه  یخچال ساید بای ساید متناسب با سایز، امکانات و مدل آن، بیشتر از یخچال فریزرهای معمولی است. یخچال فریزر‌های ساید بای ساید جدید دارای امکانات بروز‌تری مانند؛ صفحه نمایشگر لمسی، یخ‌ساز هوشمند، سیستم ارتباط با سایر لوازم خانگی، سیستم عامل هوشمند، اپلیکیشن‌های کاربردی و…هستند؛ در نتیجه قطعات الکترونیکی پیشرفته‌تری هم دارند. پس قیمت آنها نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر،  بالاتر است.

از طرفی به علت کیفیت بالا دارای دوام بیشتری هستند. بنابراین در صورتی‌که برای خرید محدودیت بودجه ندارید، بهتر است یخچال ساید جدید که تکنولوژی‌های بیشتری دارد بخرید.

برای خرید یخچال ساید بای ساید، باید به نکات مختلفی از قبیل طراحی کابینت‌ها، فضای آشپزخانه خودتان، تعداد اعضای خانواده، شرکت تولید کننده و… توجه کنید.

ظرفیت فضای داخلی

از مهم‌ترین مسائلی که باید در زمان خرید یخچال ساید بای ساید به آن توجه کنید، ظرفیت و فضاهای کاربردی این یخچال فریزرهاست. ظرفیت یا گنجایش یخچال‌ها با واحد لیتر یا فوت مشخص می‌شود.

به عنوان مثال، در انتخاب یخچال فریزر ساید بای ساید، برای یک خانواده ۲ نفره، یخچال فریزری که ظرفیت آن ۱۶۰ تا ۲۰۰ لیتر باشد، مناسب خواهد بود. اگر تعداد نفرات خانواده شما بیشتر است، شما باید به ازای هر نفر ۲۰۰ لیتر به ظرفیت ذکر شده، اضافه کنید و یخچالی خریداری کنید که گنجایش آن مناسب باشد.

در مورد فضای داخلی یخچال ساید بای ساید، هنگام انتخاب و خرید، حتما فضای داخلی، فاصله طبقات، اندازه و ظرفیت بخش یخچال و فریزر آن را بررسی کنید. زیرا در مدل‌های مختلف موجود در بازار، طراحان و تولید کنندگان یخچال ساید بای ساید، در طراحی بخش‌های داخلی و طبقات، فضاهای متفاوتی برای یخچال و یا فریزر در نظر می‌گیرند.

در این یخچال‌ها قابلیت‌هایی مانند کشوها و طبقات قابل تنظیم تعبیه شده است که شما می‌توانید به شکل دلخواه آنها را تغییر دهید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید خارجی از نظر ظرفیت
ظرفیت یخچال‌های ساید ایرانی و خارجی بر اساس لیتر مشخص می‌شود. هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد این عدد بزرگ‌تر است.
پیشنهاد مطالعه

قابلیت‌های اضافه

یخچال فریزرهای ساید بای ساید موجود در بازار دارای امکانات مختلفی مانند دستگاه‌های یخ‌ساز، آبسردکن، نمایشگرLCD ، تصفیه‌کننده آب، تصفیه‌کننده هوای داخلی یخچال و… هستند. داشتن آبسردکن روی درب یخچال، به خصوص در فصل تابستان مزیت زیادی دارد. کیفیت آب سرد و یخ تولید شده در یخچال فریزرهای ساید بای ساید جدید، بسیار بهتر از مدل‌های قدیمی‌تر است.

علاوه بر این موارد در بعضی از مدل‌های یخچال فریزر ساید بای ساید، امکانات ویژه‌ای وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت امکان تغییر و تنظیم محفظه و طبقات فریزر و یخچال

این قابلیت امکان تغییر و تنظیم محفظه و طبقات فریزر و یخچال را به شما می‌دهد.

 صفحه نمایشگر لمسی

برخی از یخچال فریزرهای ساید بای ساید دارای صفحه نمایش لمسی هستند. در نتیجه به کمک امکاناتی مانند سیستم عامل هوشمند، امکان مشاهده تصاویر، وبگردی یا کارکردهای مختلف دارند که استفاده از آن‌ها لذت بخش است.

یخ‌ساز با قابلیت انتخاب شکل یخها

این قابلیت امکان انتخاب شکل قالب یخ‌ها را به شما داده و شما می‌توانید یخ‌هایی به شکل مربع، مستطیل یا ستاره‌ای داشته باشید.

 قابلیت مشاهده محیط داخل یخچال بدون باز کردن درب آن

این قابلیت بسیار کاربردی بوده و شما می‌توانید با لمس نمایشگر یخچال، محیط داخل یخچال را بدون باز کردن درب آن، مشاهده کرده و از محتویات یخچال باخبر شوید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی هوشمند
یخچال‌های هوشمند نیز امکان مشاهده داخل یخچال از طریق اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد.

تنوع در شکل ظاهری

یخچال‌های ساید بای ساید از نظر تعداد  و شکل طرحی درب، تنوع زیادی دارند. شما می‌توانید به دلخواه یخچال فریزرهایی با  2 درب، 4 درب، درب کشویی و… انتخاب کنید.

علاوه بر تعداد درب‌ها مسائل مهم مثل رنگ و طرح ساید بای ساید در زمان خرید مهم است. از آنجایی که این یخچال‌ها حجم زیادی از آشپزخانه را اشغال می‌کنند، بهتر است رنگ آن متناسب با فضای آشپزخانه یا دکوراسیون کل خانه انتخاب شود.

خوشبختانه در حال حاضر این یخچال فریزرها در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره ای، استیل تولید و به بازار عرضه می‌شوند. البته ضد لک یا ضد ضربه بودن بدنه یخچال هم مهم است. لذا در بررسی ظاهر یخچال ساید بای ساید به این نکته هم توجه کنید. شکل طراحی بدنه یخچال‌ها، دو نوع طرح‌دار و ساده است. بهتر است برای سازگاری بیشتر یخچال با محیط، یخچال ساید بای ساید با طرح ساده، انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید برای شما تهیه کنیم تا از انتخاب نادرست شما جلوگیری کند. انتخاب درست باعث می‌شود تا سال‌ها خیال‌تان راحت باشد و نیازی به تعمیر یخچال نداشته باشید. اما اگر به تعمیرکار هم نیاز دارید می‌توانید سفارش‌تان را در آچارباز ثبت کنید تا کارشناسان ما از نزدیک دستگاه شما را بررسی کنند. در آچارباز تعمیر انواع یخچال و فریزر با قیمت منصانه در محل شما انجام می‌شود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خیلی ممنون از توضیحاتتون . ولیکن مشخص ننمودید کارایی کدام ساید ایرانی از نظر کیفیت قطعات و خط تولید و خدمات پس از فروش بهتر هست!! با مراجعه به دیوار متوجه میشویم فروش اسنوا خیلی زیاد هست آیا این دلیلی بر عدم رضایت مصرف کنندگان نیست؟!! و همچنین امرسان .
    در خاتمه لطفاً در مورد دیپوینت ، خصوصا مکس و اکسپلور راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم .

    1. با سلام
      رامین عزیز، کیفیت قطعات مدلهای مختلف ممکن است متفاوت باشد در نتیجه نمی توان در خصوص کیفیت قطعات به صورت کلی اظهار نظر کرد و برای اطلاع دقیق بهتر است مدل مورد نظر خود را به فروشنده اعلام کنید تا بتوانید از بین گزینه ها بهترین را انتخاب کنید. در خصوص محصولات دیپوینت، مکس و اکسپلور هم نظر شما به تیم تولید محتوای آجارباز منتقل می شود تا در صورت امکان محتوای آن تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا