×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

پرینتر

معرفی بهترین پرینتر‌های موبایل، در لحظه چاپ کنید!

معرفی بهترین پرینتر‌های موبایل، در لحظه چاپ کنید!

دوست دارید هر لحظه و هر جا، عکس‌ها و سلفی‌هایی که از خود می‌گیرید را چاپ کنید؟ عکاس هستید و دلتان می‌خواهد وسیله‌ای داشته باشید که به سرعت، عکس‌های گوشی هوشمندتان را ظاهر کند؟ اگر پاسخ شما به تمامی این پرسش‌ها بله است، اجازه دهید به معرفی پرینترهای موبایل بپردازیم و شما را با این وسیله کاربردی و جذاب آشنا کنیم. پرینتر‌های بزرگ و سنگین را فراموش کنید، وقت آن رسیده که چاپگر‌های قابل حمل را بشناسید.

معرفی انواع پرینترهای موبایل

در جاده باشید یا خانه، فرقی نمی‌کند با داشتن پرینتر‌های موبایل شما می‌توانید در هر لحظه و هر مکان عکس‌های مورد علاقه خود را به سرعت چاپ کنید. نیازی به خرید پرینتر‌های سنگین و بزرگ نیست، سیم‌ها و کابل‌های رنگارنگ و دست و پاگیر را نیز فراموش کنید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید پرینتر‌های موبایل هستند، وسیله‌ای سبک، کوچک و جمع جور که جابه‌جایی آن را برای شما آسان می‌کند. اگر حوصله رفتن به عکاسی را ندارید و می‌خواهید عکس‌های خود را در لحظه چاپ کنید، پرینتر‌های موبایل برای شما بهترین انتخاب هستند. در ادامه مقاله به معرفی انواع پرینترهای موبایل می‌پردازیم، تا شما بسته به نیاز خود یکی از این چاپگر‌های قابل حمل را انتخاب کرده و بدون زحمت از گوشی عکس‌های خود را پرینت بگیرید.

چاپگر قابل حمل
پرینتر‌های موبایل وسایلی کوچک و جمع جور هستند که در هر زمانی که شما بخواهید عکس‌هایتان را چاپ می‌کنند

با پرینتر موبایل برادر، بدون مکث چاپ کنید!

کمی قبل‌تر شما برای چاپ عکس نیاز به دوربین عکاسی، فیلم و چاپگر‌های بزرگ داشتید. اما الان اوضاع تغییر کرده است، الان برای چاپ عکس‌های خود فقط باید یک پرینتر موبایل داشته باشید. می‌خواهیم به شما یکی از بهترین پرینتر‌های موبایل را معرفی کنیم، پرینتر موبایل برادر مدل PocketJet PJ-773.

پرینتر قابل حمل
با ابعاد و اندازه مناسب این وسایل، شما به راحتی می‌توانید این پرینتر‌ها را حمل کنید
  • رده: چاپگر قابل حمل حرارتی
  • سرعت چاپ: 8ppm
  • اندازه کاغذ: تا a4
  • ظرفیت کاغذ: 1 برگ
  • وزن: 500 گرم

فناوری حرارتی به کار رفته درون این چاپگر، سبب شده اندازه این دستگاه بسیار کوچک باشد. اما همین ویژگی مثبت به یکی از نقاط ضعف آن نیز تبدیل شده، زیرا برای بهره بردن از این چاپگر حرارتی باید از کاغذ‌های مخصوص استفاده کنید. کاغذ‌های مخصوص این تکنولوژی که بسیار گران قیمت هستند.

این دستگاه با باتری کار می‌کند و با داشتن قابلیت‌هایی مانند wifi و پورت usb استفاده از آن سریع و راحت می‌شود. باید بدانید چاپ سیاه و سفید این پرینتر قابل حمل، از هر چاپگر لیزری که تا به حال می‌شناسید بهتر است.

تعمیر پرینتر در محل با آچارباز
سرویس و تعمیر پرینتر در محل آچارباز شامل ارائه انواع خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر انواع پرینترهای لیزری و جوهری می‌شود. در هر ساعتی از روز که نیاز به تعمیر چاپگرتان دارید، در هر محله از تهران که باشید، می‌توانید با قیمت مناسب، از خدمات آچارباز بهره مند شوید.
درخواست تعمیر پرینتر
پرینتر موبایل
برخی از مواد مصرفی پرینتر‌های قابل حمل بسیار گران قیمت هستند

با پرینتر موبایل WorkForce WF-110 لحظه‌هایتان را رنگی کنید

  • رده: چاپگر جوهرافشان
  • سرعت چاپ: 7ppm
  • اندازه کاغذ: تا a4
  • ظرفیت کاغذ:1
  • وزن:1.6 کیلوگرم

این پرینتر موبایل کاربردی، در اصل یک پرینتر جوهرافشان بوده و آنقدر کوچک و جمع و جور هست که بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را در کیف یا کوله خود بگذارید. محفظه پلاستیکی که در این پرینتر قرار دارد، در صورت باز شدن به یک سینی کاغذ تبدیل شده و می‌تواند در حدود بیست برگه را در خود نگه دارد. باتری لیتیوم یونی به کار رفته درون پرینتر، سبب می‌شود این دستگاه به سرعت شارژ شود. همچنین این پرینتر از اتصال usb پشتیبانی می‌کند. این دستگاه سرعت چاپ بسیار بالایی دارد، اما از قابلیت چاپ دو رو به صورت خودکار پشتیبانی نمی‌کند. اگر به دنبال چاپ با کیفیت عکس‌ها و سلفی‌های خود هستید، این پرینتر موبایل برای شما بهترین انتخاب است.

پیشنهاد مطالعه

پرینتر قابل حمل
به دنبال یک پرینتر قابل حمل با کیفیت مناسب هستید؟ پرینتر WorkForce WF-110 برای شما بهترین انتخاب است

صبر نکنید، با Canon Pixma همین حالا چاپ کنید.

  • رده: پرینتر جوهرافشان
  • سرعت چاپ: 9ppm
  • اندازه کاغذ: تا a4
  • ظرفیت کاغذ: 50 برگ
  • وزن :2.2 کیلوگرم

درست است که این چاپگربه نسبت دیگر پرینتر‌های موبایل وزن بالایی دارد، اما هنوز هم می‌توانید آن را درون کیف خود گذاشته و به دل جاده بزنید. پرینتر موبایل کانن، دارای باتری و یک کابل برق و است و شما می‌توانید با استفاده از آن چه در خانه چه در سفر عکس‌های خود را به سرعت و به سادگی چاپ کنید.

پرینتر کانن از قابلیت، AirPrint، Google Cloud Print و وای فای پشتیبانی می‌کند، بنابراین به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. اما باید بدانید پرینتر موبایل کانن نیز از قابلیت، چاپ دو رو پشتیبانی نمی‌کند. اگر می‌خواهید سندی را چاپ کنید و یا دوست دارید عکسی را سیاه و سفید پرینت بگیرید، باید بدانید این پرینتر در چاپ سیاه و سفید نیز به خوبی عمل کرده و سرعت قابل قبولی دارد.

انواع پرینتر موبایل
با پرینتر موبایل کانن، شما می‌توانید اسناد و مدارک خود را به سرعت چاپ کنید

با HP OfficeJet 200، رنگی تازه به زندگی بدهید!

رده: پرینتر جوهر افشان

سرعت چاپ: 10 ppm

اندازه کاغذ: تا a4

ظرفیت کاغذ: 50 برگ

وزن: 2.1 کیلوگرم

یک پرینتر موبایل، با ابعاد کوچک و جمع و جور که به راحتی به شما امکان می‌دهد آن را در کیف خود گذاشته و حمل کنید. با پرینرت اچ پی، شما می‌توانید اسناد رنگی و یا تک رنگ خود را با سرعت 10 برگ در دقیقه چاپ کنید.

درست است که این دستگاه از قابلیت چاپ دو رو، به صورت خودکار پشتیبانی نمی‌کند. اما با داشتن وای فای و درگاه usb شما می‌توانید در هر زمان و هر مکان عکس‌های خود را پرینت بگیرید.

پرینتر موبایل اچ پی
با اندازه مناسبی که این پرینتر موبایل دارد، شما می‌توانید در هر لحظه و هر مکان از آن استفاده کنید

با HP Tango X printer، لحظه‌های را ابدی کنید.

  • رده: پرینتر جوهر افشان
  • سرعت چاپ: 11ppm
  • اندازه کاغذ: تا a4
  • ظرفیت کاغذ: 100 برگ
  • وزن: 6.5 کیلوگرم

بگذارید در ابتدا به شما بگوئیم، بر خلاف دیگر پرینتر‌های گفته شده این پرینتر باتری ندارد. بنابراین برای استفاده به یک منبع تغذیه احتیاج دارد. اما با در نظر گرفتن دیگر ویژگی‌ها این پرینتر در دسته، پرینتر‌های قابل حمل قرار می‌گیرد.

در طراحی این پرینتر یک پارچه همراه آن وجود دارد که، در هنگام حمل و نقل از آن محافظت می‌کند. علاوه بر این پرینتر موبایل اچ پی، دارای پورت usb بوده و قابلیت وای فای دارد. چاپگر قابل حمل اچ پی، از برنامه‌های Google Cloud Print و AirPrint پشتیبانی می‌کند.

پرینتر قابل حمل اچ پی
با پرینتر موبایل اچ پی زیبا‌ترین لحظات زندگی خود را چاپ کنید

آشنایی با انواع پرینتر‌های موبایل

در این مقاله، شما را با تعدادی از بهترین پرینتر‌های موبایل آشنا کردیم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. بهتر است قبل از هر کاری، ابتدا نیاز خود را بسنجید و ببینید کیفیت و راحتی چقدر برای شما مهم است. همه این موارد را در نظر گرفته و سپس انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که قطعات به کار رفته درون این پرینتر‌ها، بسیار کمیاب و گران قیمت هستند. بنابراین برای جلوگیری از خرابی و تعمیر پرینتر، از آن‌ها درست استفاده کنید. شما با استفاده از این پرینتر‌ها قادر هستید، بدون هدر دادن حتی یک ثانیه زیبا‌ترین لحظات زندگی خود را چاپ کنید. اگر از پرینتر‌های موبایل استفاده می‌کنید، خوشحال می‌شویم که تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا