×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خانه و آشپزخانه

بهترین مارک آبسردکن ایرانی و خارجی از دیدگاه کاربران

بهترین مارک آبسردکن

اگر می‌خواهید آبسردکن را بخرید که چندین سال عمر کند و کمترین میزان خرابی را داشته باشد باید بهترین مارک آبسردکن را پیدا و یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید. باتوجه‌به اینکه آبسردکن در ایران با برندهای مختلف ایرانی و خارجی عرضه می‌شود؛ ممکن است انتخاب بهترین مارک کار دشواری به نظر بیاید. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مقاله آچارباز بهترین برندها را به شما معرفی کنیم تا راحت‌تر بتوانید مدل و برند دلخواه را انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.
درصورتی‌که برای نصب و تعمیر آبسردکن نیاز به کارشناس دارید، می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان ما دراسرع‌وقت به محل شما اعزام شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

معرفی بهترین مارک آبسردکن در ایران


بهترین برندهای آبسردکن اغلب از قطعات بسیار باکیفیت ساخته شده‌اند تا کاربران حین استفاده از آن لذت ببرند و دستگاه هم کمتر آسیب ببیند. این برندها در بازار ایران و جهان بسیار پرفروش‌تر از برندهای متفرقه هستند؛ در ادامه برخی از بهترین برندها از دیدگاه کاربران را به شما معرفی می‌کنیم.
بوش
یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدکننده آبسردکن بوش آلمان است. آبسردکن‌های این برند دارای طراحی بسیار زیبا هستند و قابلیت‌های متعددی دارند که با توجه به ویژگی‌های دلخواه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. معروف‌ترین و بهترین مدل‌های این برند طبق نظر کاربران مدل‌های زیر است:

  • RDW1571
  • RDW1370
  • RDW1470
  • RDW1270
بوش بهترین مارک آبسردکن
آبسردکن‌های بوش بسیار باکیفیت هستند و به ندرت آسیب می‌بینند.

ایستکول


ایستکول یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی آبسردکن است که بیش از ۴۰سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع یخچال، فریزر و انواع آبسردکن دارد. تمامی محصولات این برند دارای ۲ سال گارانتی معتبر، نصب رایگان و 10 سال تامین قطعه و خدمات مشتریان هستند. در نتیجه می‌توانید از کیفیت انها مطمئن باشید و با خیال راحت چندین سال از آنها استفاده کنید.
در حال حاضر ایستکول در زمینه تولید انواع آبسردکن یخچال‌دار، کابین‌دار، رومیزی، بدون کابین، اتصال مستقیم به آب شهری، با منبع مخفی و … فعالیت دارد.
بهترین مدل‌های آبسردکن ایستکول عبارتند از:

نوع آبسردکنمدل دقیقویژگی‌هامحل نصب
یخچال‌دارTM-RW410Nرنگ سفیددارای شیر آبسرد و آب گرمصدای کمنمایشگر LEDقابلیت نصب منبع آب عادی یا فیلتردار مناسب مصارف اداری، تجاری و بیمارستانی
کابین‌دارTM-CW-409Nرنگ سفیددارای شیر آبسرد و آب گرمدارای قفل محافظ آب داغصدای کمنمایشگر LEDمصرف برق کمدارای سیستم امنیتی کنترل درجه حرارتقابلیت نصب جا لیوانیمناسب مصارف اداری، تجاری و بیمارستانی
رومیزیTM-DW-414رنگ سفیددارای شیر آبسرد، آب ولرم و آب گرمدارای قفل محافظ آب داغدارای سیستم امنیتی کنترل درجه حرارتنمایشگر LEDقابلیت نصب منبع آب عادی و فیلتردار از بالا مناسب مصارف اداری و خانگی
بدون کابینTM-SW-438طراحی مدرنکم صدابدنه مقاومامکان تولید آب سرد و گرمدارای قفل کودک و قفل محافظ برای آب داغامکان اتصال جالیوانی آهنربایی مناسب مصارف اداری، تجاری
اتصال مستقیم به آب شهریTM-SW441Rامکان اتصال به لوله آب شهریعرض کمدارای شیر سرد و گردرنگ سفیددارای قفل محافظ برای آب داغدارای شیر پدالیمناسب برای فضاهای شلوغ که امکان جابجایی منبع وجود ندارد مانند بیمارستان، دانشگاه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
با منبع مخفیTM-SG-400Pرنگ نقره‌ای- خاکستریدارای شیر آبسرد و گرمدارای قفل محافظ برای آب داغاستحکام بالاصدای کممصرف برق پایین دارای محافظ نوسان جریان برقدارای پمپ برای هشدار میزان سطح آبقابلیت نصب جا لیوانی مناسب مصارف اداری، تجاری و بیمارستانی

دلمونتی


رتبه سوم لیست بهترین مارک آبسردکن متعلق به برند دلمونتی ایتالیا است. محصولات این برند دارای کارایی بالا و ظاهری زیبا هستند. این برند علاوه بر آبسردکن در تولید انواع لوازم خانگی مانند چای ساز، ساندویچ ساز، جارو برقی و جارو شارژی، آبمیوه گیری، قهوه سازها، اسپرسوسازتوسترها، ماشین لباسشویی و … فعالیت دارد. محصولات این برند به دلیل کیفیت بالا چندین سال به راحتی عمر می‌کنند. از بهترین مدل‌های آبسردکن دلمونتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبسردکن یخچال‌دار دلمونتی مدل DL 1200
  • آبسردکن دلمومنتی مدل دلمونتی مدل DL 1210
دلمونتی یکی از بهترین مارک آبسردکن
آبسردکن‌های دلمونتی دارای 18 ماه گارانتی هستند.
پیشنهاد مطالعه

پاناسونیک

برای بهترین برند آبسردکن یکی دیگر از گزینه‌ها پاناسونیک است. این برند ژاپنی نیز از قطعات بسیار باکیفیت برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. این شرکت از سال 1918 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم شخصی و برقی مانند ریش تراش، اتو، تلویزیون، پلوپز، آبسردکن و … شروع کرد. سه مدل از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آبسردکن‌های این برند عبارتند از:

  • آبسردکن پاناسونیک یخچال‌دار مدل SDM-WD3320TG
  • آبسردکن پاناسونیک کابین‌دار مدل SDM-WD3238TG
  • آبسردکن پاناسونیک بدون کابین مدلSDM_WD3128TG

مایدیا

پنجمین جایگاه از لیست بهترین برند آبسردکن به شرکت Midea است. این شرکت چینی در سال 1968 کار تولیدات انواع لوازم برقی، خانگی و تهویه مطبوع را آغاز کرد. در سال‌های اخیر محصولات این برند بین کاربران بسیار پرطرفدار شده است و در بسیاری از محل‌ها حداقل یک محصول آن مشاهده می‌شود. در حال حاضر آبسردکن‌های این برند در مدل‌های ایستاده و رومیزی تولید می‌شود و دارای 18 ماه گارانتی و قیمتی مناسب هستند. از دیگر ویژگی آبسردکن‌های برند مایدیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ظاهری زیبا و رنگ بندی متنوع
  • دارای فیلتر برای حذف رسوب و املاح آب
  • مصرف انرژی پایین
  • دارای قفل کودک
  • دارای مخازن بسیار باکیفیت که در طول زمان دچار تغییر رنگ یا خوردگی نمی‌شود.

محبوب‌ترین مدل‌های آبسردکن‌های مایدیا عبارتند از:

آبسردکن مایدیا مدل YL-1533Sآبسردکن مایدیا مدل YL-1535S
آبسردکن مایدیا مدل JL-1669Sآبسردکن مایدیا مدل YL-1664S

جی پاس

یکی دیگر از برندهایی که درسال‌های اخیر در بازار ایران و جهان بسیار پرفروش شده، جی پاس است. امروزه این برند علاوه بر تولید انواع لوازم برقی خانگی و آشپزخانه، آبسردکن‌های رومیزی باکیفیتی را هم تولید می‌کند. که از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آنها می‌توان به مدل GWD8358 و مدل GWD8356 اشاره کرد.

سرویس دوره‌ای بهترین برند آبسردکن
با خرید بهترین مارک آبسردکن و سرویس دوره‌ای دستگاه می‌توانید چندسال با خیال راحت از آبسردکن‌تان استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردیم 6 تا از بهترین مارک آبسردکن را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید بتوانید بهترین برند آبسردکن را انتخاب کنید. این برندها از قطعات باکیفیت ساخته شده و چندین ماه گارانتی معتبر دارند. حتی اگر قطعات آنها دچار مشکل شود می‌توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید. البته حتی اگر آبسردکن گارانتی نداشته باشد، می‌توانید از خدمات شرکت آچارباز برای نصب یا تعمیر آبسردکن استفاده کنید. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا