×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

بهترین برندهای پکیج و آبگرمکن

بهترین برندهای پکیج و آبگرمکن

برای اینکه خریدی مطمئن در زمینه آبگرمکن و پکیج داشته باشید، انتخاب بهترین برند اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر برند بی‌کیفیت را بخرید، ممکن است به سرعت خراب شده و نیاز به رفع ایراد پیدا کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مطلب بهترین برندهای پکیج و آبگرمکن، برندهای مختلف را به شما اعلام کنیم تا دستگاهی بخرید که کمتر نیاز به تعمیر پکیج یا تعمیر آبگرمکن داشته باشد.

معرفی 12 شرکت از بهترین برندهای پکیج و آبگرمکن

قبل از اینکه برندهای تولیدکننده آبگرمکن و پکیج را معرفی کنیم باید بگوییم، برخی از شرکت‌ها فقط یک دستگاه مثلا پکیج یا آبگرمکن را دارند اما برخی دیگر هر دو دستگاه پکیج و آبگرمکن را تولید می‌کنند. در ادامه با برترین برندهای این حوزه‌ها آشنا می‌شویم.

بوتان

شرکت بوتان از سال 1332 تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1367 اولین آبگرمکن گازی ایرانی توسط این شرکت روانه بازار شد. پس از 5 سال یعنی در سال 1372 اولین پکیج شوفاژ دیواری نیز تولید و به بازار عرضه شد.

از آن سال‌ها تا به حال، بوتان مدل‌های مختلف آبگرمکن و پکیج را تولید کرده است. محصولات شرکت بوتان بعلت کیفیت مرغوب، طول عمر بالا، قیمت مناسب در بین مردم ایران و حتی خاورمیانه، طرفدار زیادی دارد.

شرکت بوتان توانسته اسم خود را بعنوان سومین تولید کننده بزرگ آبگرمکن دیواری گازی در دنیا ثبت کند.

این شرکت مدل‌های مختلف آبگرمکن و پکیج را با ویژگی‌های مختلف تولید کرده تا هرکدام بتواند پاسخگوی کاربری خاص باشد. در حال حاضر این برند در زمینه تولید انواع پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری، رادیاتور، حوزه خشک کن، آبگرمکن گازسوز مخزن دار و … فعال است. بهترین و پر طرفدارترین مدل‌های پکیج و آبگرمکن بوتان عبارتند از:

دستگاه مدل
پکیج Parma – Perla Pro
آبگرمکن B3115 – B4218i- B4118 – B4115 – B4318 – B5418 – B3318 – B3315i – B3215 – B4215
پکیج و آبگرمکن بوتان
محصولات شرکت بوتان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.
تعمیر پکیج در محل با آچارباز
تعمیر پکیج ، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران، در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج

ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور از سال 1358 در شرق تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت از سال 1384 شروع به تولید پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی کرده است. این شرکت در حال حاضر آبگرمکنی را تولید نکرده و محصولات آن در حوزه پکیج، رادیاتور، مشعل ، حوله خشک کن و … هستند.

پکیج‌های برند ایران رادیاتور راندمان بالای 92% دارند و علاوه بر آن گواهینامه های فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن را هم دریافت کرده‌اند. در نتیجه کاربران زیادی تمایل به خرید محصولات این برند دارند.

عکس پکیج ایران رادیاتور
پکیج‌های ایران رادیاتور در حال حاضر در 5 سری L، K، M، Z و Eco تولید شده است.

ایران شرق

گروه صنعتی ایران شرق نیز بیش از 40 سال است که تاسیس شده و به تولید تجهیزات خدمات سرمایشی و گرمایشی پرداخته است. محصولات این شرکت شامل انواع مدل‌های بخاری و شومینه، کولرآبی، آبگرمکن، اجاق گاز طرح فر و پکیج هستند. در زمینه آبگرمکن، شرکت ایران مدل کیانا آیونایز، 3020 و فن دار را روانه بازار کرده است. در حال حاضر این شرکت یک پکیج با مدل کهکشان را نیز وارد بازار کرده است.

عکس آبگرمکن و پکیج ایران شرق
علاوه بر مدل‌های بالا، شرکت ایران شرق انواع آبگرمکن‌ زمینی را نیز تولید کرده است.

آزمون

شرکت آزمون فعالیت خود را از سال 1357 آغاز کرده است. محصولات این شرکت نیز بسیار باکیفیت بوده و به بیشتر 12 کشور جهان صادر شده و گواهینامه‌های متعدد را دریافت کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع آبگرمکن برقی ایستاده، گازی و دیواری فعالیت می‌کند. مهم‌ترین و معروف‌ترین مدل‌های آبگرمکن آزمون عبارتند از:

دستگاه مدل
آبگرمکن برقی ایستاده Ev120 – Ev150 – Ev200-
آبگرمکن گازی دیواری Gw25
آبگرمکن گازی ایستاده Gv35 – Gv50
آبگرمکن برقی دیواری Ew Sun – Ewh2 – Ewh1 – Ew50 – Ew67 – Ewqh

پلار

در سال 1331 شرکت پلار با شعار همیشه ماندگار تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات سرمایشی، گرمایشی، لوازم صنعتی و لوازم برقی خانگی فعالیت دارد. در زمینه تجهیزات گرمایشی محصولات پلار به بخاری نفتی،  بخاری گازی (دودکش دار و بدون دودکش) و آبگرمکن تقسیم می‌شود. بیشتر آبگرمکن‌های این برند از نوع زمینی و مخزن دار هستند. 

تصویر آبگرمکن پلار
در صورتی‌که بدنیال یک آبگرمکن مخزن دار با قیمت مناسب هستید، می‌توانید آبگرمکن پلار را خریداری کنید.

شوفاژکار

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده تجهیزات گرمایشی، شرکت شوفاژکار است. این شرکت در دهه 40 تاسیس شد. محصولات این شرکت به علت مرغوبیت و محبوبیت بین کاربران به کشورهای مختلفی صادر می‌شود. این شرکت در حال حاضر انواع پکیج‌های زمینی و دیواری را تولید می‌کند. پس در صورتی‌که بدنبال یک پکیج باکیفیت هستید، می‌توانید محصولات این برند را خریداری کنید. از جمله مدل‌های این  پکیج دیواری می‌توان به الگانت و کامفورت اشاره کرد.

ایساتیس

شرکت ایساتیس نیز از برترین تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است. این شرکت در سال 1387 و با هدف انتقال جدیدترین تکنولوژی‌های روز از ایتالیا تاسیس شد. در حال حاضر محصولات شرکت ایساتیس عبارتند از پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتور پانلی، کولر گازی اسپیلت دیواری و رادیاتور حوله‌ای. این شرکت در حال حاضر آبگرمکنی را تولید نکرده است و پکیج های آن دارای مزایای زیر است.

  • 15 درصد مصرف انرژی کمتر
  • راندمان احتراق سه ستاره
  • دارای صفحه نمایش
  • قابل اتصال به فن کوئل
تصویر پکیج ایساتیس
پکیج‌های ایساتیس راندمان و ظرفیت بالایی دارند و می‌توانید برای آپارتمان‌های بزرگ‌تر از 170 متر نیز از آنها استفاده کنید.

لورچ

در سال 1356 شرکت لورچ در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت نیز در حوزه تولید انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله انواع کولر آبی، پکیج دیواری و رادیاتور پنلی فعال است. پکیج‌های دیواری ارائه شده برند لورچ در مدل‌های هرما، هیرو و آدنا به بازار عرضه می‌شوند.

آریستون

اگر بدنبال یک برند باکیفیت خارجی برای آبگرمکن و پکیج هستید، می‌توانید از محصولات شرکت آریستون ایتالیا استفاده کنید. این شرکت در حال حاضر محصولات مختلف گرمایشی تولید می‌کند که مهم‌ترین آنها عبارتند از پکیج‌های هوشمند، پکیج‌های دیواری چگالشی، پکیج‌های دیواری مخزن‌دار، پکیج‌های زمینی مخزن دار(چگالشی)، آبگرمکن‌های برقی کم مصرف و …

تصویر پکیج آریستون
پکیج‌های چگالشی نسبت به پکیج‌های دیواری گازی (معمولی) قیمت بیشتری دارند.

والیانت

از دیگر برندهای تولیدکننده پکیج خارجی، می‌توان به برند والیانت اشاره کرد. در ایران بیشتر پکیج‌های مدل دیواری والیانت وجود دارد. این پکیج‌ها در حالت فن دار و بدون فن و در ظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. از مدل‌های پرطرفدار برند والیانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدل پکیج ظرفیت
پکیج دیواری بدون فن VUW28 28 هزار
پکیج دیواری بدون فن VUW24 24 هزار
پکیج دیواری فن دار VUW362 36 هزار

بوش

شرکت بوش از قدیم برای تولید محصولات باکیفیت که عمر بالایی دارند در بین مردم شناخته شده است. شرکت بوش در حال حاضر در زمینه تولید محصولات گرمایشی، پکیج نیز فعالیت دارد. پکیج‌های این برند در انواع تک مبدله و دو مبدله، فن دار و بدون فن وجود دارد.

در چند سال اخیر شرکت بوش و بوتان با یکدیگر همکاری می‌کنند تا خدمات پس از فروش محصولات شرکت بوش، توسط شرکت بوتان انجام شود. مشتری می‌تواند با توجه به متراژ فضا از بین پکیج‌های 24، 28 و 35 هزار یکی را انتخاب کند.

تصویر پکیج‌های بوش
محصولات جدید شرکت بوش، توسط شرکت بوتان مونتاژ می‌شود.

ایمرگاس

در سال 1964 شرکت ایمرگاس در ایتالیا تاسیس شد. محصولات این شرکت نیز با بدیل کیفیت بالا و مرغوبیت به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی ارسال می‌شود. این شرکت بیش از 130 مدل مختلف پکیج و تجهیزات برای تولید آب گرم تولید کرده است. از محبوب‌ترین مدل‌های پکیج شوفاژ دیواری ایمرگاس در ایران می‌توان به mythos-24، mini-eolo و maior-eolo اشاره کرد. در این مقاله سعی کردیم تمام نکاتی که باید درباره بهترین برندهای پکیج و آبگرمکن بدانید را به زبان ساده آموزش دهیم. شناختن این نکات منجر به خرید بهترین دستگاه می‌شود. در نتیجه دستگاه شما کمتر خراب می‌شود و کمتر مجبور هستید برای تعمیر پکیج یا تعمیر آبگرمکن بدنبال تعمیرکار باشید.

تعمیر آبگرمکن در محل با آچارباز
در صورتی که نیاز به سرویس یا تعمیر آبگرمکن دارید یا با هرگونه مشکل در آبگرمکن خود برخورد کردید، درخواست تعمیر خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید:
تعمیر آبگرمکن
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب
    برای متراژ 200 متر چه برند پکیجی را پیشنهاد میدید؟

    1. محمود عزیز،
      با توجه به محل نصب و همچنین شرایط منزلتان مدل پکیج و برند آن متفاوت خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آچارباز در تماس باشید.

    1. کاظم عزیز،
      بنا به متراژ و سایر معیارها نوع برند تغییر می کند، اما برند ایران رادیاتور خدمات پس از فروش قوی تری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا