×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

معرفی مشکلات رایج اتو مو + راه حل رفع آنها

مشکلات رایج اتو مو

این روزها آرایش و حالت دادن به مو با وسایل مختلفی که ساخته شده کار ساده‌ای است. برای مثال با یک اتو مو می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و به‌راحتی موهای خود را صاف کنید یا به فرم دلخواه حالت دهید. ولی اتو مو نیز مثل هر وسیله برقی دیگری در اثر استفاده دائم یا طولانی، ممکن است دچار مشکلاتی شود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی مشکلات رایج اتو‌ مو و بررسی راه‌حل رفع آنها بپردازیم. اگر ساکن تهران هستید و اتو مویی دارید که خراب شده، فقط کافیست روی کلمه تعمیر اتو مو کلیک کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل اتو موی شما رسیدگی و آن را برطرف می‌کنند.

تعمیر اتو مو و فرکننده مو در آچارباز
خدمت تعمیر اتو مو و فرکننده مو ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر اتو مو و فرکننده موهای مختلف می‌شود. برای تعمیر اتو مو و فرکننده مو خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر اتو مو و فرکننده مو از می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر اتو مو و فرکننده مو

معرفی مشکلات رایج اتو مو

اتو مو هم مثل سایر لوازم برقی به مرور زمان، دچار فرسایش و آسیب می‌شود و ممکن است در حین استفاده مشکلاتی پیدا کند؛ برای مثال در زمان استفاده به یکباره خاموش شود یا داغ نکند و … در ادامه مشکلات رایج اتو مو و راه‌حل آن‌ها ‌را به شما اعلام می‌کنیم:

  •  اتو مو روشن نمی‌شود

اولین مشکل رایج اتو مو، روشن نشدن آن است. عوامل مختلفی می‌تواند علت روشن نشدن دستگاه اتو مو شود که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • برق اتو مو وصل نیست

پریز برق را بررسی کنید و از سالم بودن سیم، دوشاخه و پریز همچنین اتصال درست به منبع برق مطمئن شوید. دکمه پاور دستگاه را بزنید و دقت کنید که روی حالت روشن قرار داشته باشد. گاهی ممکن است علت روشن نشدن اتو مو فقط مشکل در پریز یا خرابی دکمه پاور باشد.

  • سیم‌های برق اتو مو آسیب دیده‌است

ممکن است بر اثر استفاده زیاد، سیم اتو مو دچار فرسودگی یا هر نوع آسیب دیگری شده‌باشد که باعث شده جریان برق به دستگاه اتو مو نرسیده و اتو مو روشن نشود.

  • النت دستگاه اتو مو خراب شده‌باشد

در ساخت اتو مو از المنت برای تولید حرارت استفاده شده است. اگر به هر دلیلی این المنت‌ها درست کار نکند اتو مو عملا کارآیی خود را از دست می‌دهد.

  • سنسورهای کنترل دما در اتو از کار افتاده‌است

کنترل دمای دستگاه اتو مو توسط سنسورهای دما انجام می‌شود و اگر به هر دلیلی این بخش به‌درستی کار نکند اتو موی شما هم روشن نخواهد شد.

  • برد اتو مو خراب شده است

بُرد اتو مو، وظیفه کنترل اجزای دیگر را از طریق ارسال فرمان به بخش‌های مختلف بر عهده دارد. خراب شدن بُرد اتو منجر ‌به اختلال در کار سایر بخش‌های اتو مو شده و باعث می‌شود اتو مو روشن نشود.

اتو مو جرقه می‌زند

دومین مورد از لیست مشکلات رایج اتو مو، جرقه زدن دستگاه است. گاهی به محض روشن کردن دستگاه متوجه بوی سوختگی یا جرقه زدن می‌شوید که بسیار خطرناک است. در این زمان باید بلافاصله اتو مو را از برق جدا کنید زیرا می‌تواند منجر به آتش سوزی محل شود.

این مشکل ممکن است به‌خاطر آسیب دیدن کابل برق باشد در اینصورت باید کابل برق اتو مو را تعویض کنید. در برخی مواقع نیز جرقه زدن به‌علت خرابی ترموستات اتفاق می‌افتد. در هر صورت با دیدن چنین مواردی حتما باید برای تعمیر اتو مو خود از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

اتو مو حرارت زیادی دارد

ترموستات در اتو مو دما را کنترل می‌کند. اگر این بخش خراب شود یا درست کار نکند، اتو مو بیش از حد داغ می‌کند و به بخش‌های دیگر آسیب می‌رساند گاهی هم خرابی ترموستات باعث می‌شود کلا اتو مو روشن نشود.

داغ شدن بیش از حد یکی از مشکلات رایج اتو مو
هرگز وقتی موهایتان خیس است از اتو مو استفاده نکنید زیرا این کار به موها بسیار آسیب می‌زند.

خاموش شدن اتو مو

گاهی اوقات در زمان استفاده، اتو مو خاموش و روشن می‌شود؛ بسیاری از مواقع این مشکل مربوط به سیم‌هاست که در اثر استفاده مداوم و طولانی آسیب دیده و جریان برق به‌درستی به دستگاه نرسیده و جریان برق حین کار، قطع و وصل می‌شود. بهتر است قبل از این‌که مشکل جدی‌تری برای اتومویتان به وجود آید برای تعمیر اتو مو اقدام کنید.

گاهی اشکالات کوچکی باعث از کار افتادن اتو مو می‌شود که ممکن است فکر کنید اتو موی شما دیگر قابل استفاده نیست. در این شرایط خرید اتو مو جدید هزینه زیادی برای شما دارد. در صورتی‌که همه مشکلاتی که در این مقاله مطرح شد قابل حل است فقط کافیست برای تعمیرات اتو مو در تهران با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان مشکل دستگاه شما را برطرف می‌کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا