×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟

مقایسه جاروشارژی و جاروبرقی

در میان انواع متنوع وسایل نظافت، همیشه این سوال ذهن ما را درگیر خود می‌کند که بالاخره جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟ اگر مقایسه جاروشارژی و جاروبرقی در شرایط خرید، یکی از دغدغه‌های ذهنی شماست، در این مقاله با ما در وبلاگ آچارباز همراه شوید تا به یک نتیجه‌گیری کلی در این رابطه برسیم. در مقاله «جاروبرقی بهتر است یا جاروشارژی» ما جاروشارژی و برقی را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد و به پرسش‌هایی از قبیل «چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروبرقی است؟» یا «چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروشارژی است؟» و چندین پرسش دیگر، پاسخ خواهیم داد. پس همراه ما باشید.

آچارباز یک تیم از متخصصان خبره برای تعمیر انواع وسایل برقی خانگی دارد. اگر نیاز به تعمیر جاروبرقی یا تعمیر جارو شارژی دارید، می‌توانید روی ما حساب کنید.

در این مقاله می‌خوانید:
مقایسه جاروبرقی و جاروشارژی
چه فضا هایی مناسب برای استفاده از جاروبرقی است؟
چه فضا هایی مناسب برای استفاده از جاروشارژی میباشد؟
جاروشارژی بهتر تمیز می کند یا جاروبرقی؟
ظرفیت کیسه جاروشارژی بیشتر است یا جاروبرقی؟
دسترسی به فضا های مختلف در جاروبرقی بهتر است یا جاروشارژی؟
جارو های شارژی برای استفاده طولانی بهترند یا جاروبرقی؟
چه ویژگی های دیگری در انتخاب بین جارو شارژی و جاروبرقی موثر است؟

مقایسه جاروبرقی و جاروشارژی

با وجود انواع جارو در بازار، همواره این سوال ذهن همه‌ی ما را درگیر خود کرده که بالاخره، جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟!

برای پاسخ به این سوال، بهتر است در قدم اول به مقایسه جاروشارژی با جاروبرقی به صورت کلی بپردازیم:

چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروبرقی است؟

همانطور که می‌دانید، هر فضایی نیاز به وسیله‌ی نظافت مخصوص به خود دارد. در این قسمت، به بررسی فضاهایی می‌پردازیم که بهتر است شما برای نظافت آنها از جاروبرقی کمک بگیرید.

تعمیر جارو برقی در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر جاروبرقی و تعمیر جارو شارژی آچارباز، یک تعمیرکار سیار جاروبرقی است که جاروبرقی و جارو شارژی شما را عیب‌یابی کرده و مشکلاتی که دارد را برطرف می‌کند. اگر در حین کار، جاروبرقی و یا جارو شارژی شما خاموش شد، از طریق اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیر جاروبرقی را ثبت کنید.
درخواست تعمیر جارو برقی

این فضاها و شرایط عبارتند از:

  • خانه‌های بزرگی که همواره در آنها ریخت و پاش است و شما می‌خواهید سریع کف آنها را تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن فرش، موکت، سرامیک، پاگرد و …، بهتر است از جاروبرقی کمک بگیرید.
مقایسه پاکت جاروبرقی و جاروشارژی
پاکت جاروبرقی‌ها در دو مدل پارچه‌ای و کاغذی در بازار، موجود هستند. پزشکان و متخصصان ریه، توصیه می‌کنند از پاکت‌های یک بار مصرف استفاده کنید تا مبتلا به آسم و آلرژی نشوید.

جاروهای شارژی با توجه به اندازه و سری‌های متعددشان، می‌توانند ریزترین آشغال‌ها را نیز در جاهایی که دسترسی راحت وجود ندارد، از روی سطوح پاک کنند.

چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروشارژی است؟

با توجه به فضای خانه جاروبرقی بخریم یا جاروشارژی ؟ اکنون به این پرسش رسیده‌ایم که چه فضاهایی مناسب استفاده از جاروشارژی هستند؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید:

  1. جاروشارژی‌ها برای فضاهای کوچک طراحی شده‌اند و مناسب نظافت در فضاهای وسیع نیستند. اما اگر قصد دارید، کناره‌های دیوار، کنج دیوارها، لای مبل‌ها، داخل ماشین یا زیر وسایل منزل و…  را تمیز کنید، جاروشارژی وسیله‌ی مناسبی است.
  2. با توجه به حجم و دهانه کوچک آنها، می‌توانید به هرجا دسترسی داشته باشید و خیالتان از بابت گرد و خاک و … راحت باشد.
  3. در زمان‌هایی که برق شهری قطع شده‌، می‌توانید با خیال راحت از جاروشارژی استفاده کنید.
تعمیر جاروشارژی در محل با آچارباز
برای دریافت خدمات در زمینه تعمیرات انواع جارو شارژی سانی، مولینکس، سایا و مجیک و...کافیست در همین صفحه روی دکمه زیر کلیک کنید. تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز، جاروشارژی شما را با هر برندی که باشد، در اسرع وقت تعمیر خواهد کرد.
درخواست تعمیر جاروشارژی

جاروشارژی بهتر تمیز می‌کند یا جاروبرقی؟

یکی از موارد مهم در مقایسه جاروشارژی و جاروبرقی، میزان تمیز کردن آنهاست. خوب است بدانید که مکش جاروبرقی بسیار بیشتر از جاروشارژی است و در مدت کوتاهی تمام کف را تمیز می‌کند. اما، جاروهای شارژی هرچقدر هم قدرت بالایی داشته باشند، باز هم مکش کمتری نسبت به جاروهای برقی دارند.

قدرت مکش جاروبرقی در مقایل جاروشارژی
برای پاسخ به پرسش جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی؟! کافیست به مهم‌ترین مسئله، قدرت مکش این دو وسیله‌ی برقی توجه کنیم.

ظرفیت کیسه جاروشارژی بیشتر است یا جاروبرقی؟

یکی از موارد مهمی که در جواب سوال جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی باید به آن توجه کنیم، حجم کیسه جاروشارژی، نسبت به جاروبرقی است.

حجم و اندازه فضای کیسه جاروشارژی‌ها، نسبت به جاروبرقی‌ها بسیار کمتر است. ظرف زباله جاروشارژی‌ها را به دلیل کوچکی باید هر چند روز یک بار خالی کرد. در حالیکه در جاروبرقی این گونه نیست!

دسترسی به فضاهای مختلف در جاروبرقی بهتر است یا جاروشارژی؟

در پاسخ به پرسش، جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی؟! بهتر است به میزان دسترسی این دو وسیله‌ی نظافت توجه کنیم:

همانطور که گفته شد؛ به دلیل قدرت و مکش بالای جاروبرقی، برای تمیز کردن کف زمین، باید از جاروبرقی استفاده کنید. اما با جاروبرقی، نمی‌توان کنج دیوارها، نقاط میانی مبل، زیر کابینت‌ها و … را به خوبی تمیز کرد.

پیشنهاد مطالعه

جاروهای شارژی با توجه به اندازه و سری‌های متعددشان، می‌توانند ریزترین آشغال‌ها را نیز در جاهایی که دسترسی راحت وجود ندارد، از روی سطوح پاک کنند.

تمیزکردن جاهای سخت با جاروشارژی
در مقایسه جاروشارژی با جاروبرقی باید بگوییم برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی به آنها سخت است، باید از جارو شارژی کمک گرفت.

جاروهای شارژی برای استفاده طولانی بهترند یا جاروبرقی؟

برای استفاده طولانی مدت، جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟ به نظر شما در مقایسه جاروشارژی با جاروبرقی از کدام یک می‌توان مدت زمان بیشتری استفاده کرد؟

همانطور که از نامشان پیداست، جاروهای شارژی برای استفاده طولانی مدت طراحی نشده‌اند و شارژشان سریع تمام می‌شود. چنانچه قصد دارید از جارو برای مدت طولانی استفاده کنید، جاروبرقی گزینه‌ی بهتری است.

چه ویژگی‌های دیگری در انتخاب بین جارو شارژی و جاروبرقی موثر است؟

اگر بخواهیم، جارو برقی را دقیق‌تر با جاروشارژی مقایسه کنیم، باید مواردی که در ادامه گفته می‌شود را هم در نظر بگیریم:

  • میزان صدا

جاروهای برقی به دلیل قدرت بیشتر، در مقایسه جاروشارژی با جاروبرقی، صدای بیشتری دارند. اگر به صدا حساس هستید، جاروبرقی گزینه‌ی مناسبی برای شما نیست!

  • قابلیت مکش آب و خاک

نکته‌ی دیگر که در مقایسه جاروشارژی و جاروبرقی باید در نظر بگیریم این است که در میان انواع جاروشارژی‌ها، مدل‌هایی هستند که آب و خاک را می‌توانند جمع کنند. در حالیکه جاروهای برقی این قابلیت را ندارند و در صورت وارد شدن آب در آنها، امکان سوختن‌شان وجود دارد.

  • قابلیت جابه‌جایی و حمل در سفر

در مقایسه با جاروبرقی، جاروشارژی سبک‌تر بوده و قابل حمل در سفر و ماشین نیز هست.

میزان قدرت مکش جاروبرقی در مقایسه با جاورشارژی
در مقایسه جاروشارژی با جاروبرقی باید بگوییم جاروبرقی 79 درصد سطح از فرش را تمیز می‌کند، در حالیکه جاروشارژی 47 درصد!

در نهایت برای پاسخ به پرسش جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی؟! باید بگوییم هر دو این وسایل برقی در جای خود بسیار خوب هستند. اما اگر قصد دارید، برای نظافت یک خانه بزرگ از جاروشارژی استفاده کنید، سخت در اشتباهید. چون جاروشارژی نه قدرت مکش جاروبرقی را دارد و نه باتری آن می‌تواند مدت زمان زیاد، کار کند.

اما اگر می‌خواهید، بخش‌هایی از خانه مانند کنج دیوارها، زیر اثاثیه منزل، میان دو مبل و … را تمیز کنید، جاروشارژی گزینه‌ی مناسبی است.

بهترین کار در مقایسه جاروشارژی با جاروبرقی، این است که هر دو وسیله را در منزل داشته باشید. زمانیکه قصد دارید کف زمین را به سرعت تمیز کنید، از مکش و قدرت بالای جاروبرقی کمک گرفته و زمانیکه به محل‌هایی می‌رسید که دسترسی به آنها سخت است، از جاروشارژی کمک بگیرید.

هر کدام از این دو وسیله‌ی کاربردی را در منزل داشته باشید، برای تعمیر آنها می‌توانید از آچارباز کمک بگیرید. تعمیرکارهای مجرب ما در زمینه تعمیر جاروبرقی و تعمیر جاروشارژی همه‌ی خدمات لازم را ارائه می‌دهند. از طریق وبسایت یا اپلیکیشن آچارباز، با ما تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا