×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگی

فرق واترجت و مسواک برقی

فرق واترجت و مسواک برقی

یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های بدن ما، دندان‌ها هستند. اگر این روزها سری به دندان‌پزشکی‌ها زده باشید، هزینه‌های بالای درست کردن دندان‌ها شما را متعجب کرده است. تنها راه‌حلی که برای فرار از این مخارج به ذهن می‌رسد، داشتن روتین منظم مسواک زدن و استفاده از لوازم جانبی خوب برای پیشگیری از خرابی دندان‌هاست. برای حفظ بهداشت دهان و دندان می‌توانید از محصولات جدید مانند مسواک‌برقی  و واتر جت و … استفاده کنید. آیا فرق واترجت و مسواک برقی را می‌دانید؟ آیا با کاربرد این دو وسیله آشنایی دارید؟ در این مقاله آچارباز قصد داریم شما را با فرق مسواک برقی و واترجت و کاربرد هر یک از آنها آشنا کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید. در صورتی‌که واترجت یا مسواک برقی شما ایراد پیدا کرده می‌توانید با تعمیر آن چند وقت دیگر از دستگاه استفاده کنید و هزینه گزاف برای خرید وسیله جدید پرداخت نکنید. بدین منظور می‌توانید در این صفحه روی کلمه تعمیرات مسواک برقی کلیک کرده یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.  

تعمیر مسواک برقی در آچارباز
خدمت تعمیر مسواک برقی ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر مسواک برقی های مختلف می‌شود. برای تعمیر مسواک برقی خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر مسواک برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر مسواک برقی

 از واترجت دندان چه میدانید؟

قبل از آشنایی با فرق واترجت و مسواک برقی، بهتر است مفهوم کلی این دو وسیله را بهتر بشناسید. با کمک واتر جت آب با فشار قوی، جرم‌ها و ذرات ریز غذا را که بین دندان گیر کرده‌اند، از بین می‌برد. این ذرات ریز، موادغذایی هستند که به‌مرور زمان باعث پوسیدگی دندان‌ها می‌شوند و آنها را خراب می‌کنند. اگر از واترجت به صورت منظم استفاده کنید، در دهان و بین دندان‌های شما خبری از میکروب نخواهد بود و دندان‌های سالمی خواهید داشت. از نظر پزشکان این وسیله تکمیل کننده فرآیند شستن دندان‌هاست و بهتر است در کنار مسواک زدن استفاده شود.

استفاده از این وسیله برای عموم مردم با هر سن و سالی، راحت باشد. با استفاده از واترجت نباید نخ دندان را از روتین بهداشتی دندان‌هایتان حذف کنید و این دستگاه به تکمیل فرآیند بهداشتی دهان‌ودندان‌هایتان کمک می‌کند.

فرق واترجت و مسواک برقی
استفاده از مسواک برقی و واترجت می‌تواند برای تمیزی دندان‌ها به صورت روزانه استفاده شود.

واترجت‌های دندانی چند نوع هستند؟

انواع مختلف واترجت‌ها در مدل‌های بی‌سیم و باسیم در بازار وجود دارند. نوع بی‌سیم این وسیله قابلیت جابه‌جایی دارد و به دلیل اندازه کوچکتر می‌توانید همه جا آن را همراه خود برده و استفاده کنید. این وسیله در مکان‌هایی که برقی وجود ندارد نیز قابلیت استفاده دارد.  

واترجت‌هایی که سیم دارند، بزرگتر هستند و به فضای بیشتری نیاز دارند. البته بزرگ بودن مخزن این نوع وسیله کمک می‌کند تا مدت زمان بیشتری بتوانید دندان‌هایتان را تمیز کنید.  

مسواک برقی چیست؟

مسواک برقی با برق یا باتری کار می‌کند و به صورت ارتعاشی یا چرخشی سری مسواک سبب تمیز شدن دندان‌ها می‌شود. قدرت این نوع مسواک‌ها از معمولی بیشتر است و در نتیجه شاهد تمیزی بهتر دندان‌ها خواهید بود.

الکترونیکی بودن مسواک کمک می‌کند تا این وسیله راحت‌تر حرکت کند و شما نیز به آسان‌ترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. مسواک برقی، چرخش دارد که کمک می‌کند تا میکروب‌ها و جرم‌ها از سطح دندان‌ها پاک شوند. برخی از مدل‌های مسواک برقی فقط با برق کار نکرده و مدل‌های از این نوع مسواک‌ها هستند که با باتری هم کار می‌کنند. با دانستن فرق واترجت و مسواک برقی می‌توانید به سلامت ماندن دندان‌هایتان بیشتر کمک کنید.

چگونه مسواک برقی مناسبی بخریم؟

مسواک‌ برقی انواع مختلفی دارد که باید با توجه به نیازتان یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. مسواک‌های برقی هم به صورت برقی تولید شده‌اند و هم به صورت باتری که قابلیت شارژ دارند. اگر می‌خواهید همیشه مسواک برقی خود را همراه داشته باشید، بهتر است نوع باتری خور آن را بخرید. موارد زیادی وجود دارند که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید مسواک برقی مناسبی خریداری کنید.

مسواک برقی می‌تواند بین 30-45 درصد دندان‌ها را تمیز کند؛ اما واترجت به کمک آب پرفشار علاوه بر دندان‌ها می‌تواند فضای بین دندان‌ها و لثه‌ را هم به خوبی تمیز کند.

فرق واترجت و مسواک برقی در سلامت دندان‌ها
اگر برای شستن دندان‌ها از ترکیب واترجت و مسواک برقی استفاده کنید، می‌توانید از پوسیدگی دندان‌ها بسیار جلوگیری کنید.

فرق واترجت و مسواک برقی در چیست؟

تابه اینجا با مسواک برقی و واترجت آشنا شدیم. در این قسمت به فرق مسواک برقی و واترجت اشاره می‌کنیم:

  • مسواک برقی را می‌توانید به جای مسواک معمولی استفاده کنید، اما واترجت دندان روشی تکمیلی کنار مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه است.
  • دومین فرق مسواک برقی و واترجت، قیمت آنهاست. قیمت واترجت در اکثر مواقع از مسواک برقی پایین‌تر است.
  • مسواک برقی می‌تواند بین 30-45 درصد دندان‌ها را تمیز کند؛ اما واترجت به کمک آب پرفشار علاوه بر دندان‌ها می‌تواند فضای بین دندان‌ها و لثه‌ را هم به خوبی تمیز کند.
  • واتر جت برای افرادی که ارتودنسی دارند یا فرصت کمی برای تمیز کردن دندان‌ها می‌گذارند بسیار مناسب است.
فرق واترجت و مسواک برقی در کاربرد
می‌توانید دهانشویه را در مخزن واترجت بریزید و از آن استفاده کنید.

در این مقاله با مسواک برقی، واتر جت و فرق مسواک برقی و واتر جت آشنا شدیم. با شناخت این دو وسیله می‌توانید به خوبی بهداشت دهان ‌و دندان‌تان را حفظ و کمتر به دندانپزشک مراجعه کنید. تعمیر مسواک برقی به صرفه‌تر از خرید مجدد مسواک برقی است، به خصوص که جنس‌های فیک در بازار به وفور دیده می‌شوند. با آچارباز لازم نیست نگران تعمیرات لوازم شخصی خود باشید، کافیست با شماره 02154591616 در تماس بگیرید یا درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا