×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کولر گازی

تفاوت کولر گازی جنرال و اُجنرال

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا، بازار خریدن کولر گازی هم مانند سایر تجهیزات سرمایشی رونق می‌گیرد. در زمان خریدن کولر گازی با برندهای مختلفی آشنا می‌شوید که دو تا از معروف‌ترین برندها جنرال و اُجنرال هستند. بسیاری از مشتریان در زمان خرید تصور می‌کنند کولر گازی‌های جنرال و اُجنرال هر دو محصول یک کمپانی هستند. همچنین ممکن است فروشنده کولر گازی شما را بدرستی راهنمایی نکند یا بدلیل سود بیشتر اطلاعات دقیق را در اختیار شما نگذارد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خریدن کولر گازی، ویژگی‌ آن را به دقت بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله‌ی آچارباز به تفاوت کولر گازی‌های این دو برند از نظر کیفیت ساخت، کیفیت عملکرد و قیمت می‌پردازیم، پس در ادامه با ما همراه شوید. در صورتیکه با ویژگی‌های این محصولات به خوبی آشنا باشید با استفاده درست از محصول می‌توانید جلوی خرابی و تعمیرات کولر گازی را بگیرید. اما در غیر اینصورت باید از سرویس کار کولر گازی برای رفع مشکلات دستگاه کمک بگیرید.

 کولرگازی های جنرال و اُجنرال از نظر کیفیت ساخت چه تفاوتی باهم دارند؟

کمپانی سازنده

کولر گازی اُجنرال محصول شرکت فوجیتسو کشور ژاپن ولی کولر گازی جنرال محصول کشور چین است.

کیفیت ساخت

کولر گازی اُجنرال از مواد بسیار موغوب ساخته شده ولی کیفیت مواد کولر گازی جنرال بسیار پایین‌تر است.

تکنولوژی اینتور

کولرهای اُجنرال دارای تکنولوژی اینورتر هستند ولی کولرهای جنرال این تکنولوژی را ندارند.

سرویس کولر گازی در محل با آچارباز
برای سرویس کولر گازی خود کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید. سرویسکاران آچارباز تمامی ابزارهای موردنیاز برای رفع مشکلات کولر شما را همراه خود دارند و دستگاهتان را حتی در روزهای تعطیل تعمیر خواهد کرد.
سرویس کولر گازی

کیفیت موتور

موتورهای کولر اُجنرال بسیار با کیفیت‌ و پر قدرت‌تر از موتورهای کولر جنرال است.

ظاهر زیبا

در ساخت کولر گازی اُجنرال به ظرافت و زیبایی بسیار دقت شده و از نظر ظاهری بیشتر از کولرهای جنرال مورد پسند کاربران قرار می‌گیرد.

خرید کولر گازی جنرال و اُجنرال
یکی از رایج‌ترین ادعاهای فروشندگان سودجو وجود قابلیت اینورتر در کولر گازی جنرال است.

اقلام همراه

در جعبه کولر گازی اُجنرال لوله‌های مسی برای نصب راحت‌تر کولر وجود دارد. در جعبه کولر گازی جنرال لوله‌ای وجود ندارد و برای نصب باید لوله مناسب خریداری شود.

گارانتی

کولرهای اُجنرال با 15 سال گارانتی خرابی موتور عرضه می‌شوند ولی کولرهای جنرال هیچ گونه گارانتی ندارند.

پیشنهاد مطالعه

کولر گازی اُجنرال و جنرال از عملکرد چه تفاوتی دارند؟

از نظر عملکردی هم مانند ویژگی‌های ظاهری این کولرها تفاوت زیادی باهم دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

قدرت باد

به دلیل قدرت بالای موتور کولرهای اُجنرال، قدرت پرتاب باد و میزان تولید باد سرد و گرم آن‌ها در مقایسه با کولر‌های جنرال بسیار بیشتر است. همچنین کولر گازی‌های اُجنرال دارای قابلیت توربو هستند ولی در کولر‌های جنرال این قابلیت وجود ندارد.

میزان تولید صدا

کولر گازی‌های اُجنرال فوق سایلنت یا بی‌صدا کار می‌کنند ولی سر‌و‌صدای کولر‌های جنرال بسیار زیاد است و در زمان روشن بودن، ممکن است باعث آزار اهالی منزل شود.

نوع گاز مصرفی

گاز مصرفی کولر گازی اُجنرال R410 است. این گاز با محیط زیست سازگار بوده و اثرات مخرب ایجاد نمی‌کند ولی کولرهای جنرال  اغلب از گاز R22 که سازگار با محیط زیست نیست، استفاده می‌کنند.

برچسب فنی کولر گازی
اطلاعات فنی کولر گازی مانند نوع گاز مصرفی، میزان مصرف انرژی، صدا و … بر روی برچسب کولر گازی ثبت می‌شود.

مصرف انرژی

کولرهای اُجنرال به دلیل قابلیت اینورتر مصرف انرژی کمتری نسبت به کولرهای جنرال دارند.

تعویض حالت

در موتور کولر گازی اُجنرال سیکل تعویض حالت وجود دارد. این سیکل باعث یخ نزدن موتور در فصل زمستان و خنک شدن و افزایش کارایی موتور در فصل تابستان می‌شود. در کولر گازی جنرال سیکل تعویض حالت وجود نداشته و با تغییر فصل کارایی کولر ممکن است با مشکل روبه‌رو شود.

پیشنهاد مطالعه

کولرگازی های جنرال و اُجنرال از نظر قیمت چه تفاوتی دارند؟

با توجه به موارد اعلام شده و تکنولوژی‌های موجود در کولر‌ گازی اُجنرال، قیمت آنها نسبت به کولر گازی جنرال بیشتر است. ولی با توجه به این امکانات و قابلیت‌ها و گارانتی 15 ساله کولر‌ گازی اُجنرال پرداخت مبلغ بیشتر عقلانی است. زیرا در صورتی که کولرگازی کیفیت مناسبی نداشته باشد خرابی‌های پی‌در‌پی به وجود می‌آید. در زمان خرید کولر گازی مراقب اجناس تقلبی باشید و از فروشگاه‌های معتبر یا نمایندگی‌های رسمی کولر خرید کنید.

تعمیر برندهای مختلف کولر گازی
در آچارباز رفع ایراد همه مشکلات کولر گازی امکان پذیر است.

فرقی نمی‌کند کولر گازی شما از چه برندی است. اگر کولر گازی با نقص فنی همراه شد و کارکرد درستی از خود نشان نداد. می‌توانید درخواست تعمیرات کولر گازی خود را در آچارباز ثبت کنید تا تکنسین کولر گازی مشکل دستگاه را در اسرع وقت برطرف کند.

سرویس کولر گازی در محل با آچارباز
برای سرویس کولر گازی خود کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید. سرویسکاران آچارباز تمامی ابزارهای موردنیاز برای رفع مشکلات کولر شما را همراه خود دارند و دستگاهتان را حتی در روزهای تعطیل تعمیر خواهد کرد.
سرویس کولر گازی
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. باسلام
      سهیل عزیز، خواهش می‌کنیم. خوشحالیم که توانستیم به شما کمک کنیم و ممنونیم از نظر شما که انرزی بخش تیم آچارباز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا