×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگی

6 راهکار طلایی برای بالا بردن عمر مسواک برقی

 ترفندهای بالا بردن عمر مسواک برقی

چند سالی است که استفاده از مسواک برقی محبوبیت خاصی پیدا کرده است؛ چون با مسواک برقی خیلی راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌توانید دندان‌ها را تمیز کنید و از تشکیل پلاک دندان و هزینه‌های بالای دندان پزشکی جلوگیری کنید.

مسواک‌های برقی باکیفیت، قیمت بالایی دارند؛ ولی قیمت بالا تضمین کننده دوام آنها نخواهد بود. با استفاده درست و مراقبت صحیح از مسواک برقی می‌توانید عمر مفید آن‌ را تا چندین سال افزایش دهید. در این مقاله 6 راهکار طلایی برای بالا بردن عمر مسواک برقی را به شما آموزش می‌دهیم. اگر مسواک برقی شما به‌درستی کار نمی‌کند، فقط کافیست با شماره 02154591616 تماس بگیرید، کارشناسان ما در آچارباز برای تعمیرات مسواک برقی به شما کمک می‌کنند.

تعمیر مسواک برقی در آچارباز
خدمت تعمیر مسواک برقی ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر مسواک برقی های مختلف می‌شود. برای تعمیر مسواک برقی خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر مسواک برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر مسواک برقی

6 راهکار طلایی برای بالا بردن عمر مسواک برقی

مسواک برقی هم مثل تمام وسایل برقی عمر مشخصی دارد؛ اگر به‌شیوه درستی از آن استفاده و به‌خوبی از آن مراقبت کنید، عمر طولانی‌تری خواهد داشت. در ادامه راهکارهایی برای بالا بردن عمر مسواک برقی به شما آموزش می‌دهیم :

1- شارژ اولیه مسواک برقی را درست و به اندازه انجام دهید

یکی از را‌ه‌های بالا بردن عمر مسواک برقی، انجام درست و کامل شارژ اولیه آن است؛ یعنی باید مسواک برقی‌تان را قبل از اولین استفاده به مدت 12 تا 16 ساعت شارژ کنید. البته این زمان برای هر برند متفاوت است و می‌توانید این زمان دقیق را در بروشور مسواک مشاهده کنید.

2- زمان درست شارژ کردن مسواک برقی

یکی از کارهای ساده اما بسیار مهمی که می‌توانید برای بالا بردن عمر مسواک برقی انجام دهید، این است که اجازه دهید شارژ باتری کامل خالی شود و بعد آن‌ را بطور کامل شارژ کنید. چون اگر قبل از اینکه شارژ باتری به‌طور کامل تمام شود، آن را شارژ کنید به مرور زمان شارژدهی باتری کم و کم‌تر می‌شود. 

3- قراردادن مسواک روی پایه نگهدارنده

همیشه مسواک برقی را روی پایه نگهدارنده خودش در یک سطح صاف قرار دهید تا بهتر شارژ شود. دقت کنید مسواک برقی را درجایی بگذارید که نیافتد یا ضربه نبیند.

4- قرار دادن مسواک در سرویس بهداشتی و حمام ممنوع!

شاید فکر کنید چون مسواک‌های معمولی را در قفس‌های سرویس بهداشتی قرار می‌دهید پس جای مسواک برقی هم، باید آنجا باشد. ولی این موضوع اشتباهی است زیرا محیط سرویس بهداشتی اسیدی بوده و باعث می‌شود باتری و بدنه مسواک برقی زودتر از معمول خراب شود.

نگهداری مسواک برقی در حمام هم کار اشتباهی است چون رطوبت بالای محیط حمام باعث سولفاته شدن باتری و قطعات داخلی مسواک خواهد ‌‌‌‌‌‌‌‌شد. بنابراین سرویس بهداشتی و حمام محیط خوبی برای نگهداری از مسواک برقی نیستند.

بالا بردن عمر مسواک برقی با استندآن
برای بالا بردن عمر مسواک برقی آن‌را در زمان شارژ و حتی زمانی که خاموش است در استند مخصوص خودش قرار دهید.
پیشنهاد مطالعه

5- سَری یدک را به موقع عوض کنید

یکی از مواردی که در نگهداری از مسواک برقی باید رعایت کنید، تعویض به موقع سَری یدک مسواک برقی است. این‌ کار هم برای حفظ بهداشت دهان و دندان لازم است و هم در بالا بردن عمر مسواک ‌برقی تاثیر دارد. توصیه دندان‌پزشکان برای تعویض سَری یدک مسواک برقی هر سه ماه یک بار است.

6- مسواک برقی را روی دندان‌های‌تان فشار ندهید

 اگر شما هم به‌خاطر استفاده از مسواک معمولی عادت کرده‌اید برای بهتر تمیز شدن، مسواک را محکم روی دندان‌هایتان بکشید. بهتر است این عادت را در زمان استفاده از مسواک برقی کنار بگذارید و اجازه دهید مسواک برقی با حرکات ضربه‌ای و فشار مناسب دندان‌های‌تان را به‌خوبی تمیز کند.

پیشنهاد مطالعه

نحوه استفاده از مسواک برقی به زبان ساده

 اگر به تازگی مسواک برقی خریده‌اید و در مورد کار کردن با آن خیلی اطلاعات ندارید. در ادامه خیلی ساده و کوتاه شیوه استفاده از مسواک برقی را به شما خواهیم گفت:

  • ابتدا برس مسواک را با آب  خیس کنید و روی آن خمیر دندان بگذارید.
  • دکمه پاور را بزنید مسواک را به حالت دورانی روی دندان‌ها حرکت دهید.
  • فضای دهان را به چهار بخش تقسیم کرده و در هر بخش 30 ثانیه مکث کنید.
  • زاویه مسواک 45 درجه باشد تا بخوبی زیر خط لثه شما را نیز تمیز و از ایجاد جِرم جلوگیری کند.
  • بعد از هر بار استفاده سَری مسواک را جدا کنید و به‌خوبی آن را بشویید.
بالا بردن عمر مسواک برقی درست مسواک زدن
مسواک برقی را بدون فشار زیاد و با حالت دورانی روی دندان‌ها حرکت دهید.

در این مطلب سعی کردیم به شما بگوییم چه کار‌هایی باعث بالارفتن عمر مسواک برقی شما می‌شود و چطور از مسواک برقی استفاده کنید تا کارآیی مسواک‌ برقی مثل روز اول حفظ شود.

اگر شما هم مسواک ‌برقی قدیمی‌‌ای دارید که مشکل دارد، می‌توانید با تعمیرات مسواک برقی آن را دوباره به کار بیاندازید و هزینه خرید مسواک جدید را پرداخت نکنید. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا