×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

معرفی کامل اجزا و قطعات جاروشارژی

قطعات جاروشارژی

شناخت و آشنایی از قطعات جاروشارژی، به شما کمک می‌کند تا در زمان خرید جاروشارژی، آگاهی کامل از نحوه عملکرد هرکدام از آنها داشته باشید.

ما در وبلاگ آچارباز قصد داریم، در مورد قطعات جاروشارژی و کارایی هرکدام از آنها، همچون وظیفه موتور در جاروشارژی، کیسه جاروشارژی چه وظیفه‌ای به عهده دارد؟ نقش باتری در قطعات جاروشارژی چیست؟ فیلتر جاروشارژی چه کار می‌کند و … با شما صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

یک جاروشارژی از چه قطعاتی تشکیل شده‌است؟

قبل از اینکه در مورد کارایی قطعات جاروشارژی با یکدیگر صحبت کنیم، بهتر است ابتدا بدانیم یک جاروشارژی از چه قطعاتی تشکیل شده‌است؟

  1. باتری شارژی
  2. بدنه جاروشارژی
  3. پایه برای شارژ جارو
  4. قاب کیسه جاروشارژی
  5. کیسه جاروشارژی
  6. گوشه‌گیر جاروشارژی
  7. مبل پاک‌کن جاروشارژی
  8. مخزن جاروشارژی
  9. موتور جاروشارژی

وظیفه موتور جاروشارژی چیست؟

یکی از قطعات جاروشارژی که نقش بسیار مهمی در نظافت دارد، موتور آن است. موتور جاروشارژی بسان قلب بدن کار می‌کند و وظیفه‌‌ی روشن شدن دستگاه را به عهده دارد. موتور جاروشارژی، کار مکش و از بین بردن آشغال‌ها از سطوح را انجام می‌دهد.

تعمیر جارو برقی در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر جاروبرقی و تعمیر جارو شارژی آچارباز، یک تعمیرکار سیار جاروبرقی است که جاروبرقی و جارو شارژی شما را عیب‌یابی کرده و مشکلاتی که دارد را برطرف می‌کند. اگر در حین کار، جاروبرقی و یا جارو شارژی شما خاموش شد، از طریق اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیر جاروبرقی را ثبت کنید.
درخواست تعمیر جارو برقی
موتور جاروشارژی
چنانچه موتور جاروشارژی در حین کار بیش اندازه داغ شد، زمان آن رسیده که جارو را پیش تعمیرکار ببرید.

معرفی کیسه جاروشارژی و اهمیت آن

کیسه جاروشارژی یکی دیگر از قطعات جاروشارژی است که نقش بسیار مهمی در عملکرد آن دارد. پاکت‌های جاروشارژی در دو نوع یک بار مصرف و دائمی ساخته می‌شوند. کیسه‌های دائمی جاروشارژی، اغلب ۵ لایه هستند و طول عمر بیشتری دارند. این کیسه‌ها را می‌توان به مدت طولانی استفاده کرد.

کیسه‌های یکبار مصرف جاروبرقی، از نوع الیافی هستند و می‌توان آنها را یک یا چند بار استفاده کرده و سپس به راحتی تعویض کرد.

نقش باتری در جارو شارژی

باتری یکی از مهم‌ترین قطعات جاروشارژی است که به‌عنوان منبع تغذیه در جارو کار می‌کند. باتری‌های جاروشارژی، اغلب 12 ولتی هستند و برای شارژ شدن تنها 20 دقیقه زمان لازم دارند. سعی کنید بیشتر از زمان گفته شده، جارو را به شارژ نزنید، چون از عمر مفید باتری کاسته می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

قطعات اصل جاروشارژی
چنانچه یکی از قطعات جاروشارژی خراب شد و نیاز به تعویض داشت، حتما از قطعات فابریک و اصل استفاده کنید.

فیلترجاروشارژی و نقش آن در کارکرد بهتر دستگاه

فیلتر نیز یکی دیگر از قطعات جاروشارژی است که ذرات معلق داخل جارو را در هنگام روشن بودن دستگاه جمع می‌کند. فیلتر دستگاه، قدرت مکش جارو را به نمایش می‌گذارد. در صورت کثیف بودن آن، قدرت مکش جاروشارژی کاسته می‌شود.

پایه یا شارژر جاروشارژی چیست؟

پایه یا شارژر جارو، یکی دیگر از قطعات جاروشارژی است که جارو روی آن شارژ می‌شود. پایه یا شارژر جاروشارژی، انواع مختلفی دارد. جارو را باید یک مدت مشخص روی آن قرار بگذارید تا به طور کامل شارژ شود.

نحوه کارکرد دکمه های روشن و خاموش جارو شارژی

روی جاروشارژی، دو دکمه روشن و خاموش وجود دارد که در موقع شروع نظافت، باید شما دکمه را روی On یا چراغ سبز قرار دهید و زمانیکه کارتان با جارو به اتمام رسید، دکمه Off یا چراغ قرمز را زده و دستگاه را خاموش کنید. علاوه براین برخی از جاروشارژی‌ها، دکمه تنظیم سرعت دارد که قدرت مکش دستگاه با آن تنظیم می‌شود.

یکی از قطعات جاروشارژی که نقش بسیار مهمی در نظافت دارد، موتور آن است.

خرید از فروشگاه‌های معتبر قطعات یدکی
برای خرید قطعات یدکی جاروشارژی، حتما از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده اقدام کنید.

غلتک جاروشارژی یکی از اجزای مهم جاروشارژی

غلطک یا برس جارو در سر جاروشارژی، یکی دیگر از قطعات دستگاه است که در تماس مستقیم با سطوح قرار دارد. از غلطک برای تمیز کردن سطوح، استفاده می‌شود. برس جاروشارژی، در اثر استفاده زیاد، قدرت مکشش کاهش می‌یابد، برای برطرف کردن این مشکل باید غلطک را تمیز کنید.

نقش بدنه جاروشارژی در این دستگاه چیست؟

بدنه یکی از قطعات جاروشارژی است که قسمت‌های داخلی را در بر می‌گیرد. بدنه از ایجاد ضربه به قطعات داخلی جلوگیری کرده و از طرفی دیگر مانع نفوذ گرد و غبار به اجزای داخلی می‌شود.

پوزه یا خرطومی سر جاروشارژی چیست؟

پوزه یا خرطومی سر جاروشارژی، قسمت پلاستیکی سر دستگاه ست که شکلی خرطومی دارد. با کمک پوزه‌ی خرطومی سطوح مختلف تمیز می‌شود. علاوه‌براین برخی از قطعات جانبی همچون مبل پاک کن و گوشه گیر به خرطومی متصل می‌شوند.

شناخت قطعات جاروشارژی و نحوه عملکرد آنها به ما کمک می‌کند تا آنها را به شیوه صحیح‌تر استفاده کنیم. چنانچه قطعات جاروشارژی شما دچار مشکلات مختلف همچون موتور، باتری، ترک در بدنه و … شد، می‌توانید از خدمات تعمیر جاروشارژی آچارباز کمک بگیرید. همکاران ما در امر تعمیر جاروشارژی در کار خود خبره هستند و برای تعویض قطعات جاروشارژی، از قطعات اصل و فابریک استفاده می‌کنند. تنها کافی است، سفارش‌تان را در وب سایت یا اپلیکیشن آچارباز به ثبت برسانید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به کمک شما می‌آیند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا