×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین لباسشویی

آشنایی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس + راه حل رفع آنها

مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی‌هایی است، که همه اعضای خانواده نیازمند آن هستند و در صورت بروز هرگونه اختلال در این دستگاه اعضای خانواده خودشان باید دست به کار شستشوی لباس‌های خود شوند. جهت عیب یابی و رفع مشکل این دستگاه باید به ارورهایی که روی صفحه نمایش لباسشویی نمایش داده می‌شود توجه کنید و سپس با مراجعه به دفترچه راهنما یا اینترنت اقدام به رفع مشکل این دستگاه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس و نحوه رفع آن‌ها آشنا کنیم، با ما همراه باشید. اگر به هر دلیل به تنهایی نمی‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی خود را انجام دهید، پیشنهاد می‌توانیم با کارشناسان فنی آچارباز به شماره 02154591616 تماس بگیرید.

علت بروز مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس

در برخی موارد ممکن است مشکلات مختلفی در ماشین لباسشویی جی پلاس رخ دهد، که برای رفع آن‌ها ابتدا باید بدانیم که به چه علت این مشکل رخ داده است و سپس اقدام به رفع آن کنیم. مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

برای تعمیر ماشین لباسشویی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی جی پلاس

مسدود بودن شیلنگ تخلیه، خرابی تایمر یا برد، مسدود شدن فیلتر پمپ و خرابی پمپ تخلیه از موارد عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی جی پلاس است.

ابتدا باید شیلنگ تخلیه متصل به پشت لباسشویی را بررسی و در صورت مسدود بودن آن را تخلیه یا تعویض کنید. اگر مشکل از شیلنگ تخلیه نبود، اقدام به بررسی پمپ می‌کنیم، روی ورودی پمپ تخلیه یک فیلتر یا صافی نصب شده تا از ورود جرم و آشغال‌ها به پمپ جلوگیری کند، مسدود بودن فیلتر پمپ باعث عدم تحخلیه آب می‌شود. در غیر اینصورت ممکن است پمپ تخلیه آب خراب و نیاز به تعمیر یا تعویض آن باشد.

خرابی برد یا تایمر از دیگر دلایل بروز مشکل عدم تخلیه آب در لباسشویی جی پلاس است؛ چراکه برد، مغز لباسشویی است و در صورت بروز اختلال در این قطعه لباسشویی نمی‌تواند به درستی عمل کند؛ جهت رفع این مشکل باید از متخصصین عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس کمک بگیرید.

مشکلات ماشین لباسشویی جی پلاس
خرابی برد یا تایمر از دلایل بروز مشکل عدم تخلیه آب در لباسشویی جی پلاس است

نشتی آب از ماشین لباسشویی جی پلاس

خرابی دریچه ورودی، خرابی شیلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه و پارگی لاستیک دور درب از عوامل نشتی آب از لباسشویی جی پلاس است.

اصلی ترین دلایل لرزش و سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی جی پلاس، تراز نبودن ماشین لباسشویی یا خرابی فنر داخلی این دستگاه است.

در ابتدا قبل از انجام هرکاری باید لباسشویی را روشن کنید و آن را روی یک سیکل شستسشوی کامل قرار دهید حین شستشو کامل بررسی کنید تا به درستی بدانید کدام ناحیه نشتی دارد و سپس اقدام به رفع آن کنید.
در صورتی که ابتدای مراحل شستشو و آبگیری ناحیه پشت لباسشویی نشت آب داشت، شیلنگ ورودی آب را بررسی کنید و در صورت شل بودن پیچ آن را محکم کنید و در صورتی که مشکل از آن نبود، شیلنگ را بررسی کنید، ممکن است ترک خوردگی یا پارگی داشته باشد؛ قبل از انجام اینکار باید برق دستگاه را قطع کنید. اگر نشتی از جلوی درب لباسشویی جی پلاس باشد، لاستیک دور درب این دستگاه پاره شده و باید تعویض شود. اگر نشتی حین تخلیه آب رخ داد، مشکل از پمپ تخلیه یا شیلنگ تخلیه است، برای رفع مشکل هر کدام از قطعات که مشکل داشتند را تعمیر یا تعویض کنید.

پیشنهاد مطالعه

عدم آبگیری ماشین لباسشویی جی پلاس

آبگیری ماشین لباسشویی به کمک شیلنگ ورودی انجام می‌شود، که در ناحیه ورودی آب به لباسشویی فیلتر و صافی‌هایی وجود دارد، که در برخی موارد رسوب گرفته و مانع ورود آب به لباسشویی خواهند شد، همچنین می‌توان به تا خوردگی شیلنگ هم اشاره کرد که با صاف کردن آن و یا تمیز کردن صافی می‌توان این مشکل را برطرف کرد. کم بودن فشار آب و خرابی برد هم از دیگر دلایل بروز این مشکل است.

عیب یابی ماشین لباسشویی جی پلاس
ماشین لباسشویی جی پلاس یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی ساخت کشور ایران است.
پیشنهاد مطالعه

لرزش و سر و صدای ماشین لباسشویی جی پلاس

اصلی ترین دلایل لرزش و سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی جی پلاس، تراز نبودن ماشین لباسشویی یا خرابی فنر داخلی این دستگاه است.

جهت رفع این مشکل باید دستگاه را روی زمین صاف به کمک ابزار تراز، تنظیم کنید و همچنین فنرهای ماشین لباسشویی را بررسی و در صورت خرابی آن‌ها را تعویض کنید.

یکی از راه‌های تشخیص مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس توجه به ارورهای نمایش داده شده روی صفحه لباسشویی جی پلاس است، شناخت این کد‌ها و راه‌حل‌های رفع آن می‌تواند به شما در عیب یابی مشکلات این محصول کمک کند.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله توانایی عیب یابی ماشین لباسشویی جی پلاس خود را نداشتید می‌توانید از مراکز تخصصی عیب یابی و تعمیر  ماشین لباسشویی جی پلاس کمک بگیرید. با ثبت درخواست در آچارباز در کمترین زمان می‌توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل با آچارباز
آچارباز با راه‌اندازی سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات شما را حل خواهند کرد. ماشین لباسشویی شما از هر نوعی و با هر برندی که باشد، متخصصان آچارباز قادر به تعمیر آن هستند. شما می‌توانید از هم اکنون درخواست خود را در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید:
تعمیر ماشین لباسشویی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا