×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

دکوراسیون و ساختمان

9 ترفند تغییر دکوراسیون خانه‌های ایران

تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی

آیا خانه شما نیاز به تغییر دکوراسیون دارد اما بودجه و زمان کافی برای این کار را ندارید؟ نگران نباشید، در این مطلب قصد داریم 9 ترفند برای تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با توجه به شرایط‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

با بسیاری از کارهای ساده مثل تغییر رنگ دیوارها و سیستم نوردهی به محل می‌توانید تاثیر زیادی در تغییر دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید. چنانچه خودتان در این زمینه مهارت یا فرصت کافی را ندارید می‌توانید از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید.

کارشناسان آچارباز در حوزه‌های مختلف مهارت دارند، در نتیجه می‌توانید برای نصب و تعمیر کرکره برقی، نصب و تعمیر درب اتوماتیک، خدمات نقاشی ساختمان، نظافت، تعمیر و نصب داکت و ترانکینگ، نصب و تعمیر لوستر از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید. برای این کار کافیست درخواست خود را در این صفحه ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

1. نقاشی دیوارهای خانه

نقاشی و رنگ آمیزی خانه می‌تواند از میان تمامی ترفندهای تغییر دکوراسیون خانه‌های ایرانی، هیجان انگیزتر باشد. اما انتخاب رنگ، محصولات و فردی که نقاشی خانه شما را انجام می‌دهد می‌تواند کار چالش برانگیزی باشد. همچنین باید مطمئن شوید که کار نقاشی داخلی خانه به موقع و با نهایت دقت و ایمنی انجام می‌شود. البته با وجود غلتک‌های موجود در بازار بسیاری از افراد خودشان دیوار اتاق‌ها را نقاشی می‌کنند. اما در صورتی‌که می‌خواهید از رنگ بخصوصی استفاده کنید یا ترکیب رنگی خاصی را در نظر دارید یا فرصت کافی و وسایل لازم برای نقاشی ساختمان را ندارید بهتر است برای نقاشی ساختمان از یک کارشناس ماهر کمک بگیرید.

2. نظافت و تمیزی منزل

زمانیکه به یک مجله طراحی داخلی نگاه می‌کنید، مشتاقید که حداقل یکی از اتاق‌های خانه‌تان، فضایی مانند تصاویر مجله داشته باشد. گاهی با خریدن چند مجسمه یا اشیاء دکوراتیو می‌توانید برای تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی اقدام کنید؛ اما یکی از مهم‌ترین روش‌ها نظافت منزل است. با این حال، تمیز کردن خانه یک چرخه بی‌پایان است. ممکن است امروز پنجره نیاز به تمیز کردن داشته باشد و فردا یخچال.

قسمت‌های از خانه مانند آشپزخانه اغلب به صورت روزانه به نظافت نیاز دارند. با توجه به مشغله افراد، معمولا نظافت همه محل‌ها امکان پذیر نیست؛ در نتیجه بسیاری از افراد دیگر برای نظافت خانه خود کمک می‌گیرند.

تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی با جابه‌جایی وسایل
علاوه بر تمیز کردن، جابه‌جایی وسایل هم می‌تواند در تغییر دکوراسیون خانه شما تاثیرگذار باشد.
برای نقاشی ساختمان از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

3. نصب کردن لوستر و سیستم نورپردازی

لوسترها و چراغ‌های دیواری یا سقفی می‌توانند هر جایی را به فضایی شیک که اکثر مردم آرزوی آن را دارند، تبدیل کنند. اینکه لوستری در اتاق نشیمن نصب کنید باعث انتقال حسی خوشایند به صاحب خانه می‌شود.

همانطور که طراحی آن می‌تواند پیچیده باشد، نصب آن نیز ساده نیست. چراکه سیم کشی و همچنین ابزار و تجهیزاتی نیاز دارد که ایمنی کار را تضمین کند.

یک برقکار که تجربه و دانش و تجهیزات ایمنی برای نصب وسایل روشنایی را دارند بهترین گزینه برای نصب کردن لوستر یا سیستم نورپردازی خانه است. اگرخودتان تصمیم به نصب لوستر برای تغییر دکوراسیون خانه‌های ایرانی دارید بهتر است بدانید که ممکن است در هنگام نصب لوستر به دلیل سیم کشی و نصب نادرست، آتش سوزی الکتریکی رخ دهد. مهمتر از آن، نصب نادرست لوستر، احتمال افتادن لوستر از سقف را به وجود می‌آورد.

در خانه‌های جدید که فضای کوچکتری نسبت به خانه‌های قدیمی دارند، استفاده از فضای خالی دیوارها بسیار مهم است.

4. نصب کردن درب‌های اتوماتیک

نصب کردن درب‌های اتوماتیک در تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی تاثیر زیادی دارد. علاوه بر خانه‌ها در شرکت‌ها و ادارات هم استفاده شده و موجب زیبایی نمای بیرونی ساختمان شما می‌شود.

تعمیر و نگهداری صحیح درب اتوماتیک باعث افزایش عمر و عملکرد بهتر نصب درب اتوماتیک می‌شود. شما باید طبق برنامه‌ای مشخص به طور منظم آن را بازرسی کنید و در صورت نیاز آن را فوری تعمیر کنید. در زمینه درب‌های اتوماتیک می‌توانید، تجهیزات مختلفی را برای ساختمان‌تان نصب کنید که از جمله آنها می‌توان به کرکره برقی، درب‌های زیر سقفی، شیشه‌ای و … اشاره کرد.  

نصب صحیح کرکره برقی بر عملکرد و امنیت آن تاثیر زیادی دارد. در صورت نصب نامناسب، استحکام و یکپارچگی کرکره شما ضعیف شده و منجر به نا ایمن شدن آن می‌شود. بهترین راه برای اطمینان از نصب صحیح کرکره، کمک گرفتن از یک متخصص حرفه‌ای است.

اگر تجربه نصب درب اتوماتیک یا تعمیر درب اتوماتیک را ندارید، بهتر است در این کار از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی با نصب درب اتوماتیک یا کرکره برقی
در اغلب خانه‌های جدید برای درب‌های ورودی پارکینگ به جای استفاده از درب‌های قدیمی از درب‌های اتوماتیک یا کرکره برقی استفاده می‌شود.

5. نصب کردن  داکت و ترانکینگ

یکی از کارهایی که در زیبا و مرتب‌تر شدن فضای خانه شما نقش بسزایی دارد، نصب کردن داکت و ترانکینگ است. زیرا آنها سیم‌ها، کابل‌ها، لوله‌های اضافه را پوشش می‌دهند و ظاهر را زیباتر می‌کنند. نصب کردن این داکت و ترانکینگ‌ها اغلب کار دشواری نیست، اما ممکن است در اثر نصب نادرست، سیم‌ها قطعی پیدا کند یا اتصالی داشته باشد.

پس چنانچه خودتان تابحال اقدامی را در این زمینه انجام نداده‌اید بهتر است از متخصص کمک بگیرید. کارشناسان آچارباز نصب داکت و ترانگینک ساختمان و شبکه به طور کامل با قیمت مناسب در کمترین زمان انجام می‌دهند.

برای تعمیر و نصب داکت و ترانکینگ از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

6. گلدان به فضا اضافه کنید

اگر همیشه یک گلدان گل در آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود نگه می‌دارید، برای تغییر دکوراسیون خانه‌های ایرانی می‌توانید برای قسمت‌های دیگر خانه نیز گلدانی تهیه کنید. به عنوان مثال یک گلدان جدید برای اتاق خواب یا سرویس بهداشتی درنظر بگیرید. اگر نگهداری از گل‌های واقعی برایتان سخت است، به سراغ گل‌های مصنوعی بروید.

تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی با اضافه کردن گلدان
اضافه کردن گلدان گل علی رغم هزینه کم، می‌تواند زیبایی خانه شما را چند برابر کند.

7. از آینه‌های دکوراتیو برای دیوارها استفاده کنید

امروزه آینه‌های مختلفی در بازار موجود است که می‌توانید آنها را با توجه به مدل خانه و محل مناسب خریداری و نصب کنید. در صورتی‌که این آین‌ها به درستی انتخاب شوند، می‌توانند ظاهر اتاق‌ها را تغییر دهند و محل را زیباتر به نمایش بگذارند.

به طور مثال می‌توانید یک آینه بزرگ یا آینه‌های چند تکه در راهرو یا نزدیک ورودی خانه یا در کنار اتاق خواب نصب کنید. این تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی نه تنها ظاهر خوبی به خانه می‌بخشد، بلکه اتاق را بزرگ‌تر و روشن‌تر می‌کند.

8. از شلف‌های دیواری استفاده کنید

در خانه‌های جدید که فضای کوچکتری نسبت به خانه‌های قدیمی دارند، استفاده از فضای خالی دیوارها بسیار مهم است. این مسئله زمانی که وسایل شما زیاد باشد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای استفاده از فضای خالی روی دیوارها می‌توانید شلف‌های دیواری موجود در بازار را خریداری کنید و نقاشی‌ها، قاب عکس‌ها، گیاهان و وسایل دکوراتیو را روی آنها بچینید.

نصب تلویزیون روی دیوار یا نصب قفسه، کتابخانه و کمدهای دیواری یا تخت‌های کمجا نیز می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی با نصب شلف دیواری
شلف‌های دیواری در سایزهای مختلف وجود دارند که می‌توانید برای گذاشتن وسایل مختلف از آنها استفاده کنید.

9. یک مکان دنج برای استراحت درست کنید

همه افراد نیاز دارند در فضای شخصی خود به مطالعه، ورزش، گوش دادن به موسیقی بپردازند. درست کردن یک مکان دنج می‌تواند در تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی بسیار تاثیرگذار باشد. در صورتی‌که پاسیو یا بالکنی دارید، می‌توانید آن را با چمن مصنوعی، میز یا تخت کوچک و نورپردازی ساده درست کنید یا حتی گوشه‌ای از اتاق خود را به محلی دنج تبدیل کنید.

در این مطلب سعی کردیم 9 نکته موثر در تغییر دکوراسیون خانه های ایرانی را به شما بیان کنیم. استفاده از این ترفندها می‌تواند ظاهر خانه شما را زیباتر کند. کارشناسان آچارباز در حوزه‌های مختلف مهارت دارند، در نتیجه می‌توانید برای نصب و تعمیر کرکره برقی، نصب و تعمیر درب اتوماتیک، خدمات نقاشی ساختمان، نظافت، تعمیر و نصب داکت و ترانکینگ، نصب و تعمیر لوستر از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید. برای این کار کافیست درخواست خود را در این صفحه ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا