×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

دکوراسیون و ساختمان

لوستر با چی ست کنیم؟

لوستر را با چی ست کنیم

زیبایی دکوراسیون خانه مستلزم چیدمان درست و هماهنگی رنگ بین اسباب و اثاثیه منزل است. لوستر از مهم‌ترین تجهیزات روشنایی و نورپردازی در خانه‌ها به شمار می‌رود؛ حتی بسیاری از افراد آن را تأثیرگذارترین المان در دکوراسیون خانه می‌دانند. تأثیر لوستر در روشنایی و زیبایی خانه به قدری زیاد است که افراد زیادی حاضرند هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنند.

لوسترها در مدل‌های کلاسیک و مجلل، مدرن، دکوراتیو و فانتزی و … در بازار وجود دارند. در این راستا می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون خانه‌تان مناسب‌ترین لوستر را خریداری کنید. حال این سوال پیش می‌آید لوستر با چی ست کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم پس با ما همراه باشید.

در آچارباز تمامی خدمات مرتبط با لوستر از جمله نصب یا تعمیر لوستر، بررسی و عیب‌یابی برقکاری ساختمان توسط تکنسین‌های باتجربه انجام می‌شود. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام می‌شوند.

نصب و تعمیر لوستر و انواع چراغ با آچارباز
نصب و تعمیر لوستر و انواع چراغ شامل عیب یابی و تعمیر و نصب انواع لوستر و چراغ است. با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز در اسرع وقت کارشناس به محل شده اعزام می‌شود.
تعمیر لوستر

لوستر را با چی ست کنیم؟

لوستر‌ها دارای چندین لامپ برای تامین نور خانه هستند؛ بنابراین می‌توانید آنها را قسمت‌های مختلف خانه نصب کنید. در اکثر خانه‌ها حداقل برای اتاق‌های پذیرایی یا نشیمن، لوستر نصب می‌شود تا فضای خانه جلوه بهتر و ظریف‌تری بگیرد و نور به تمام قسمت‌ها پخش شود. به‌این‌ترتیب می‌بایست برای ست کردن لوستر به المان‌های پذیرایی یا اتاق نشیمن توجه کرد.

از اساسی‌ترین المان در پذیرایی و اتاق نشیمن مبلمان و فرش است. تناسب رنگ و سبک بین این دو المان با لوستر می‌‌تواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون خانه بگذارد. مبلمان و فرش جزء جدانشدنی پذیرایی‌ها هستند و تاثیر مستقیمی ‌روی دکور این بخش می‌گذارند‌. در‌‌واقع فضایی گرم و صمیمی برای استراحت و پذیرایی از مهمانان ایجاد می‌کنند. توجه به این دو المان در انتخاب لوستر مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه ست کردن لوستر با مبلمان ‌

برای ست‌کردن لوستر با مبلمان باید به سبک مبلمان توجه کنید‌. اگر مبلمان شما طرح مدرن و مینیمال دارد، باید لوستر مدل مدرن و دکوراتیو انتخاب کنید تا تناسب بین وسایل منزل حفظ شود. همین تناسب و هماهنگی بین وسایل است که دکور خانه را زیبا‌تر می‌کند.‌

در گذشته لوستر‌‌ها تجملی و شاهانه تولید می‌شد؛ اما امروزه اکثر لوستر‌ها در مدل‌های مدرن و مینیمال طراحی و ساخته می‌شوند. البته این موضوع به معنی از مد افتادن لوستر‌های شاهانه و طرح شلوغ نیست؛ بلکه در حال حاضر هم در فروشگاه‌های لوستر‌ فروشی، طرح‌های شلوغ و پر جلوه وجود دارند که برای ست کردن با مبلمان کلاسیک گزینه‌ عالی هستند.

علاوه بر مدل باید جنس لوستر‌‌ها را بر اساس هماهنگی بین اجزای داخلی منزل انتخاب کنید؛ به‌عنوان‌ مثال اگر سبک مبلمان و دکوراسیون خانه شما کلاسیک است و در آن از فلز استفاده شده، بهتر است لوستر‌‌های برنجی و برنزی را خریداری کنید. اما در صورتی‌که سبک خانه شما مدرن و مینیمال است، لوستر‌های بدنه فلزی انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌روند. همچنین برای ست‌کردن لوستر ضمن توجه به سبک مبلمان می‌بایست به رنگ مبلمان و لوستر هم توجه کنید.

ست کردن لوستر با مبل
بهتر است رنگ مبلمان با رنگ لوستر مکمل باشد.
پیشنهاد مطالعه

نحوه ست کردن لوستر با فرش ‌

فرش از دیگر المان‌های مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن، پذیرایی و کل خانه است. فرش‌ها در مدل‌های سنتی، مدرن و کلاسیک در بازار وجود دارند. می‌توانید لوستر را با فرش‌تان نیز ست کنید؛ اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ در زیر نحوه ست کردن فرش با انواع لوستر را دقیق‌تر توضیح می‌دهیم:

  • ست کردن لوستر با فرش سنتی و کلاسیک

فرش‌های سنتی دارای زمینه لاکی و طرح‌های سنتی هستند. این فرش‌ها در طرح‌های لچک و ترنج، شکارگاه، بته جقه و… تولید می‌شوند که همگی دارای طرح شلوغ و پر جلوه هستند. بنابراین فرش‌های سنتی را می‌توانید با لوستر‌های پر زرق و برق مانند لوستر امپراطوری، سنتی، کریستالی طلایی و… ست کنید.

  • ست کردن لوستر با فرش مدرن و مینیمال

فرش‌های مدرن در طرح‌های مینیمال و ساده طراحی می‌شوند. این فرش‌ها در دو مدل بدون گل و گلدار اغلب تولید می‌شوند. برخی از مدل فرش‌های مینیمال طرح‌های بسیار ساده و خلوتی دارند که به نام مختلفی از جمله فرش سبک وینتیج، پتینه و… هم شناخته می‌شوند. این مدل فرش‌های ساده را می‌توانید با لوستر‌های آبشاری، اسپوتنیک، کاسه‌ای، گلوب، دایره‌ای و مینی لوستر ست کنید.

نحوه ست کردن لوستر با فرش
علاوه بر سبک بهتر است رنگ لوستر و فرش نیز باهم هماهنگ باشد تا در زیبایی محل شما تاثیر چشمگیری داشته باشد.

راهنمای خرید لوستر

لوستر را باید بر اساس نوع دکوراسیون خانه خریداری کنید تا ضمن تامین روشنایی و نورپردازی خانه، زیبایی و جذابیت را به دکوراسیون خانه شما هدیه دهد. برای اکثر خریداران، لوستر را علاوه بر روشنایی جنبه تغییر در دکوراسیون هم دارد؛ اگر شما هم جزء این افراد هستید، بهتر لوستر را متناسب با سبک خانه خود بخرید تا تناسب و هماهنگی بین وسایل خانه برقرار شود. همچنین در زمان خرید لوستر باید به اندازه فضای اتاق و ارتفاع سقف هم دقت کنید. برای مثال اگر خانه شما کوچک و شلوغ است باید لوستر‌های سبک ساده و کوچک مانند مینی لوستر را انتخاب کنید. در صورتی‌که لوستر شما با وسایل‌تان کامل هماهنگ است ولی منبع تغذیه، ریموت، لامپ‌ها، سیم‌کشی و … ایراد دارد؛ می‌توانید به جای خرید لوستر جدید به فکر تعمیر لوستر قدیمی خود باشید. تکنسین‌های ما در کلیه امور مربوط به لوستر از جمله برقکاری ساختمان مهارت دارند و می‌تواند در اسرع وقت با هزینه‌ای مقرون به صرفه مشکل آن را برطرف کنند. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

برقکاری ساختمان در آچارباز
آچارباز، در زمینه خدمات برق ساختمانی آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما می‌توانید جهت ثبت درخواست در سامانه آچارباز از طریق این لینک اقدام کنید تا کارشناس با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد:
برقکاری ساختمان

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا