×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خدمات سرور

لزوم نصب ویندوز سرور توسط متخصصین

وجود یک شبکه امن در شرکت، اداره و مطب یکی از ضروریات است. حتی ممکن است گاهی در خانه فعالیت داشته و نیازمند یک سیستم شبکه کوچک باشید. از این رو یا باید خودتان مهارت کافی برای راه‌اندازی شبکه را کسب کنید و یا از نیروهایی حرفه‌ای که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.

اگر خودتان مهارت لازم برای راه‌اندازی شبکه را دارید که در هزینه و وقت صرفه‌جویی کرده‌اید ولی قادر به انجام این کار نیستید، پس باید از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید. همانطور که گفته شد، نصب ویندوز برای سرور کاری نیست که همه از پس آن برآیند، این کار باید با مهارت و دقت کافی انجام شود.

برای اقدامات اولیه باید تجهیزات لازم را خریداری کنید و کابل‌کشی انجام ‌شود. این کار توسط نیروهای متخصص در زمینه زیرساخت انجام خواهد شد. حال که بستر موردنظر فراهم است، باید به نصب ویندوز و راه‌اندازی سرور بپردازید. برای راه اندازی سرور باید دانش کافی در این زمینه را داشته باشید تا با یک اشتباه کوچک، دستگاه دچار مشکلات جبران ناپذیر نشود.

شخصی که مسئولیت راه اندازی شبکه را برعهده دارد، باید قادر به نصب ویندوز سرور و پیکربندی شبکه باشد. همانطور که گفته شد، نصب ویندوز برای سرور کاری نیست که همه از پس آن برآیند، این کار باید با مهارت و دقت کافی انجام شود.

این روزها فعالیت‌های سرویس‌دهی به‌آسانی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای اینکه بتوانید بهترین سرویس را بگیرید، نیاز نیست که از خانه و یا محل کار بیرون بروید. از طریق سایت و اپلیکیشن‌هایی که توسط شرکت‌های خدمات‌رسان ارائه شده، درخواست خود را ثبت کرده و در کمترین زمان سرویس موردنظرتان را بگیرید.

مجموعه آچارباز نیز یکی از همین سرویس‌دهندگان است که با داشتن تعدادی متخصص به کمک شما خواهد آمد. فقط کافی است درخواست خود را از طریق سایت و یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کرده و مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت. در زمانی کوتاه نیروی متخصص آچارباز به محل شما خواهد آمد. این متخصص شبکه تمامی اقدامات لازم برای نصب ویندوز و راه‌اندازی شبکه را برای شما انجام خواهد داد.

بعد از نصب ویندوز نیاز به اقداماتی از قبیل RAIDبندی دارید که این خود توسط کارشناسان شبکه انجام می‌شود. RAID بندی یکی از اقدامات اولیه بعد از نصب ویندوز روی سرور است. این کار نیز مانند نصب ویندوز، قابل انجام شدن در محل موردنظر شما است. کارشناس مربوطه با توجه به پیکربندی سرور بهترین راه‌حل را پیش‌روی شما قرار خواهد داد و نوع RAID بندی متناسب با نیاز شما را معرفی خواهد کرد.

در صورتی‌که نیاز به انجام تنظیمات پیشرفته‌تری دارید، قادر هستید از سامانه‌ی آچارباز کمک بگیرید.

با این کار هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی شده و بدون هیچ دردسری سرویس دلخواه خود را دریافت کرده‌اید.

خدمات نصب سیستم عامل و نرم افزا در محل با آچارباز
خدمت نصب سیستم عامل و نرم افزار شبکه شامل انجام تمامی خدمات مربوط به سرورهای مجازی و فیزیکی می‌شود. خدماتی از قبیل نصب ویندوز سرور فیزیکی و مجازی، عیب‌یابی و تعمیر ویندوز سرور و نصب نرم افزارهای تحت شبکه که توسط تعمیرکار سیار آنلاین و متخصص شبکه انجام می‌شود.
درخواست نصب سیستم عامل و نرم افزار
خرید سرورهای hp در فروشگاه فالنیک
3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا