×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

در زمان خرید اتو پرس به این نکات توجه کنید

نکات مهم در خرید اتو پرس

اگر تصمیم به خرید اتو پرس گرفته‌اید اما در رابطه با آن اطلاعات چندانی ندارید و نمی‌دانید که یک اتو پرس خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، ما در این مقاله از آچارباز سعی کرده‌ایم به سوالات احتمالی شما در رابطه با اتو پرس پاسخ دهیم. پس تا پایان، همراه ما باشید.

راهنمای خرید بهترین اتو پرس

بهتر است برای خرید هر وسیله‌ای اطلاعات کلی مانند، کارایی‌ها و حداقل استانداردهای لازم برای آن دستگاه را در دست داشته باشید؛ چرا که در این صورت بدون روبرو شدن با مشکلات پس از خرید، می‌توانید دستگاه مورد نیاز و متناسب با بودجه‌ی خود را پیدا کنید. برای خرید اتو پرس هم مانند سایر لوازم، بهتر است با موارد زیر آشنا باشید:

  • میزان توان و قدرت بخار اتو پرس
  • امکان تغییر دادن دمای اتو و تنظیم آن بر اساس نیاز
  • تاثیر مستقیم شدت و فشار بخار بیشتر اتو بر میزان کیفیت اتوی لباس‌ها
  • قابلیت خاموش شدن یا قطع عملکرد دستگاه به صورت اتوماتیک
  • امکان استفاده از اتو بدون تولید بخار (اتوی خشک)
  • قابلیت قفل شدن صفحه اتو
تعمیر اتو در محل با آچارباز
خدمت تعمیر اتو در محل آچارباز، شامل سرویس، عیب‌یابی و تعمیر اتوی بخار و اتوی پرسی است که توسط تعمیرکار سیار آنلاین انجام می‌شود. اتوی شما را از هر برندی که باشد، در هر زمانی که شما بخواهید تعمیر خواهیم کرد.
درخواست تعمیر اتو
بهترین راهنمای خرید اتو پرس
بهتر از قبل از خرید اتو پرس اطلاعات کاملی از میزان و قدرت بخار اتو، اندازه صفحه، قابلیت‌هایی مانند قطع خودکار و موارد دیگری از این قبیل به دست بیاورید.

موارد ذکر شده نکاتی هستند که اگر در هنگام خرید به آنها توجه کنید، اتو پرس شما در صورت استفاده و نگهداری صحیح، تا مدت‌ها باکیفیت بالایی برای شما کار خواهد کرد.

صفحه اتو پرس در مدل‌های مختلف یکسان نیست و اندازه‌های متفاوتی دارد.

تکنولوژی قطع شدن دستگاه به صورت اتوماتیک در هنگام خرید اتو پرس

شاید با شنیدن جمله‌ی تکنولوژی قطع شدن دستگاه به صورت اتوماتیک، متوجه شده باشید که وجود این قابلیت و تکنولوژی در اتو پرس به چه معنی است. وجود این تکنولوژی یک مزیت عالی برای اتو پرس محسوب می‌شود؛ چرا که باعث جلوگیری از سوختن لباس‌های شما خواهد شد. در واقع بعد از زمان مشخصی اگر شما صفحه اتو را از روی لباس بالا نزنید، صفحه اتو شروع به گرم شدن بیش از حد می‎‌کند، در این مواقع این تکنولوژی اجازه نمی‌دهد که این گرم شدن زیاد اتفاق بیفتد و عملکرد اتو را متوقف می‌کند.

قابلیت کار کردن اتو پرس بدون تولید بخار در انتخاب و خرید یک اتو پرس مناسب

زمانی که لباسی که شسته‌اید به طور کامل خشک نشده و شما هم برای خشک شدن آن عجله دارید، برای اتو کردن لباس‌ نیاز دارید که اتو فقط داغ شود و هیچ بخاری تولید نکند. پس لازم است در هنگام خرید اتو پرس، این مورد را هم مد نظر بگیرید که آیا به قابلیت اتوی خشک یا بدون بخار، نیاز دارید یا خیر؟

نقش قطعات جانبی موجود در برندهای مختلف در راهنمای خرید اتو پرس

تمام لوازم و وسیله‌ها علاوه بر بخش‌های اصلی و مهم، یک‌ سری قطعات جانبی هم دارند که وجود بیشتر این قطعات، ضروری است. در واقع این قطعات به نوعی تکمیل کننده وظیفه‌ی قسمت‌های اصلی دستگاه هستند. اتو پرس هم لوازم جانبی متعددی دارد و بهتر است در انتخاب اتو پرس لوازم جانبی آن را هم با سلیقه و نیاز خود تطبیق دهید.

پیشنهاد مطالعه

قطعات جانبی اتو پرس
اتو پرس تعدادی قطعه جانبی دارد که وجود هر کدام برای انجام هر چه بهتر کار اتو پرس لازم و ضروری است.
  • تنظیمات پایه‌ی اتو: نکته‌ی مهمی که وجود دارد مربوط به پایه‌ی اتو است، در واقع اگر پایه کیفیت بالایی نداشته باشد یا اینکه ارتفاع آن برای شما مناسب نباشد، نمی‌توانید از اتو پرس استفاده‌ی بهینه را داشته باشید و اذیت خواهید شد. پایه‌هایی که متحرک هستند و شما برای تنظیم ارتفاع آن تا حدی مختار هستید، گزینه‌های بهتری هستند.
  • وجود درجه‌بندی یا نشانه روی مخزن آب اتو پرس: این مورد به شما کمک می‌کند تا بر اساس میزان استفاده خود در مخزن آب بریزید
  • بالشت: به راحت اتو کردن کمک می‌کند.
  • دسته اتو پرس: دسته اتو پرس در شکل‌های متفاوتی روی اتو تعبیه شده است. انتخاب نوع آن تا حدی به سلیقه و میزان راحتی شما در استفاده از آن برمی‌گردد.
  • بطری: در صورت نیاز می‌توانید برخی از لباس‌هایتان را به وسیله آن آبپاشی و نمدار کنید.

تاثیر نوع پارچه در خرید اتو پرس خوب

در خرید اتو پرس شما علاوه بر اینکه باید به اتو و کیفیت آن توجه کنید، لازم است تا به نوع لباس‌ها و پارچه‌هایی که قرار است اغلب آنها را اتو بزنید هم، دقت داشته باشید. در واقع اگر بیشتر لباس‌های شما پارچه‌های ظریف با میزان چروک شدگی کمتری هستند، می‌توانید با اتو پرسی که شدت و میزان تولید بخار آن متعادل است کار خود را به بهترین شکل انجام دهید. اما اگر لباس‌‍‍‌های شما بیشتر پارچه‌های ضخیم با میزان چروک بالا هستند و به سختی صاف می‌شوند، بهتر است اتو پرسی با قدرت و شدت بخار بالا انتخاب کنید.

انتخاب صفحه مناسب در خرید بهترین اتو پرس

صفحه اتو پرس در مدل‌های مختلف یکسان نیست و اندازه‌های متفاوتی دارد. شما برای انتخاب اتو پرس باید به صفحه‌ی آن هم توجه کنید که مطابق با خواسته و پاسخگوی نیاز شما باشد. در واقع صفحه‌ای برای شما مناسب است که بتوانید با آن در مدت زمان کمتر، لباس‌های بیشتری را به راحتی اتو بزنید. 26،28 و 32 اینچ، چند اندازه متفاوت برای صفحه‌ی اتو پرس هستند.

خدمات تعمیر اتو پرس
کارشناسان آچارباز به سرعت کلیه اختلالت موجود در اتو پرس شما را رفع خواهند کرد.

اگر پیشتر اتو پرس داشته‌اید، اما دچار اختلال گشته است و به همین دلیل قصد خرید یک اتو پرس نو دارید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر اقدامی از خدمات تعمیر اتو پرس آچارباز استفاده کنید. بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت که در هزینه‌ها، صرفه جویی کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا