×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچاربازلپ تاپ و کامپیوتر

تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر در محل با آچارباز

تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر در محل

همه ما به طور حتم با انواع خرابی کامپیوتر مواجه شده‌ایم. از هنگ کردن و روشن نشدن دستگاه گرفته تا تعویض ویندوز و نصب و تعمیر قطعات آن. قطعا با وجود مشغله‌های زیادی که در طول روز برای همه‌ی ما پیش می‌آید، حمل و انتقال دستگاه به مراکز تعمیرات نیز نیازمند صرف زمان و هزینه است. اما آچارباز این کار را برای شما آسان کرده است. فقط کافیست با چند کلیک ساده در سامانه آچارباز، درخواست تعمیرخود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند. ما بعد از ساعات کاری و حتی در روزهای تعطیل نیز آماده سرویس‌دهی به شما هستیم.

آچارباز، سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، تعمیر و رفع انواع مشکل داخلی و خارجی دستگاه‌ها اعم از کامپیوتر (pc)، لپ تاپ، نوت بوک، تبلت و all in oneها را انجام می‌دهد.

البته شما می‌توانید برای لوازم جانبی دیگر کامپیوتر خود مثل مودم، روتر، پرینتر، کیبورد، مانیتور و اسکنرتان هم درخواست اعزام کارشناس ثبت کنید.

خدمات آچارباز در حوزه لپ تاپ، تبلت و کامپیوتر به شرح زیر است:

تعمیر و رفع ایراد:

هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری اعم از عملکرد بد هارد، کیبورد، مانیتور، بورد، قطع شدن صدا یا وبکم و … را با تعمیر یا تعویض قطعات در محل شما مرتفع می‌کنیم.

سرویس کامل:

کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت هم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی، نیاز به سرویس دوره‌ای دارند. حاصل این سرویس، افزایش عمر دستگاه و صرفه جویی در هزینه‌های شماست. بعلاوه ما در سرویس کامل، کلیه مشکلات نرم افزاری و سرعت کند دستگاه را نیز مرتفع می‌کنیم.

نصب انواع نرم افزار:

نصب برخی از نرم افزارها مثل 3D max, photoshop, crm,  ویندوز و سایر سیستم عامل‌ها نیاز به تخصص بیشتری دارند، کارشناس متخصص ما در محل شما نرم افزارهای مورد نیازتان را نصب می‌کند. نصب آنتی ویروس، درایورها و آپگرید آنها هم توسط کارشناسان آچارباز انجام می‌شود.

نصب و راه اندازی:

نصب و راه اندازی لپ تاپ، کامپیوتر و all-in-one کار آنچنان پیچیده‌ای نیست اما اگر شما فرصت خواندن دفترچه راهنمای دستگاه خود را ندارید، ما برایتان انجام می‌دهیم. بعلاوه کارهای نصب مودم و اتصال به اینترنت را هم برای شما در محل شما انجام می‌دهیم.

تعمیر کامپیوتر در محل با آچارباز
سرویس تعمیر کامپیوتر در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های کامپیوتری است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار کامپیوتر را ثبت کنید.
درخواست تعمیر کامپیوتر

سایر خدمات آچارباز:

پرینتر، پلاتر، اسکنر و کارتریج

سرور و شبکه

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک

صوتی و تصویری

کپی و دستگاه های تکثیر

شارژ و تعمیر انواع کارتریج

خدمات مخابراتی و زیر ساخت

برق ساختمانی

سیستم های محافظتی

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا