×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

دکوراسیون و ساختمان

معرفی جدیدترین مدل‌های لوستر برای خرید

جدیدترین مدل‌های لوستر

در دنیای امروز به طراحی چیدمان و زیبایی خانه‌ها اهمیت زیادی داده می‌شود. افراد تنها به دنبال روشن کردن خانه با لامپ‌های ساده و آباژور نیستند. بلکه به دنبال راهی برای زیباتر کردن محل و دکوراسیون خود هستند. در تمام قسمت‌های خانه‌ها از پذیرایی گرفته تا آشپزخانه و اتاق‌ها نیاز به روشنایی دارید تا جلوه خانه شما بیشتر کند. اگر قصد خرید لوستر جدید برای منزل خود را دارید ما در این مقاله از بلاگ آچارباز قصد داریم تا با جدیدترین مدل‌های لوستر شما را آشنا کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

البته درصورتی که لوستر قبلی شما قابل استفاده است ولی ایرادی دارد می‌توانید به جای خرید لوستر جدید در قسمت تعمیر لوستر سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در زمینه برقکاری ساختمان ماهر هستند و می‌توانند مشکلات لوستر و برق را به سرعت برطرف کنند.

نصب و تعمیر لوستر و انواع چراغ با آچارباز
نصب و تعمیر لوستر و انواع چراغ شامل عیب یابی و تعمیر و نصب انواع لوستر و چراغ است. با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز در اسرع وقت کارشناس به محل شده اعزام می‌شود.
تعمیر لوستر

آشنایی با جدیدترین مدل‌های لوستر

جدیدترین مدل‌های در شکل‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. لامپ‌ها با اشکال و توان نوری مختلفی برای هر لوستر وجود دارند. اغلب از جدیدترین مدل‌های لوستر در پذیرایی استفاده می‌شود. اما قرار دادن لوستر در سایر قسمت‌ها مانند آشپزخانه نیز به زیبایی منزل کمک زیادی می‌کند. جدیدترین مدل‌های لوستر در سبک‌های مدرن، کلاسیک و آویزی تولید می‌شوند که می‌توانند با توجه به دکوراسیون محل شما مورد استفاده قرار گیرند.

· لوستر فانتزی یا مدرن

این لوستر‌ها مانند لوستر‌های کلاسیک دارای جلوه یا زرق و برق زیادی نیستند. اغلب آویز و زنجیر در این لوستر‌ها به کار نمی‌رود. از جنس چوب، سرامیک، برنج و استیل ساخته می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

· لوستر آویزی

این لوستر‌ها دارای زنجیر، لاله و آویز‌های زینتی هستند. برخی از مدل‌ها تک شاخه بوده و برخی دیگر تعداد شاخه‌هایشان بیشتر است. با توجه به سلیقه و مساحت فضا، می‌توانید سایز‌های مختلف این لوسترها استفاده کنید.

· لوستر کلاسیک

این لوسترها اغلب از شیشه و کریستال ساخته می‌شود. دارای آویز‌هایی به شکل اشک هستند و با روشن کردن لوستر، کریستال‌ها تلالو و درخشش چند برابری پیدا می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های لوستر مختلف
در تصویر بالا نمایی از انواع جدیدترین مدل‌های لوستر را مشاهده می‌کنید.
برقکاری ساختمان در آچارباز
آچارباز، در زمینه خدمات برق ساختمانی آماده ارائه خدمت به مشتریان خود است. شما می‌توانید جهت ثبت درخواست در سامانه آچارباز از طریق این لینک اقدام کنید تا کارشناس با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد:
برقکاری ساختمان

جدیدترین مدل‌های لوستر را چگونه انتخاب کنیم؟

قبل از آنکه به بازار بروید باید درباره نوع لوستر، کاربرد آن، متراژ مورد استفاده و قیمت آنها تحقیق کنید. همچنین باید نیاز خود را بررسی کنید تا بتوانید جدیدترین مدل‌های لوستر را برای فضای خود خریداری کنید.

جدیدترین مدل‌های لوستر در سبک‌های مدرن، کلاسیک و آویزی تولید می‌شوند که می‌توانند با توجه به دکوراسیون محل شما مورد استفاده قرار گیرند.

جدیدترین مدل‌های لوستر برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

هر لوستر با توجه به کاربردی که دارد می‌تواند در فضاهای مختلف، نصب شود. به طور کلی لوستر‌ها از نظر کاربرد برای سه فضای آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب کاربرد دارند.

جدیدترین مدل‌های لوستر مناسب آشپزخانه

برای آشپزخانه بیشتر از لوستر‌های فانتزی و مدرن استفاده می‌شود. این لوستر‌ها نور زیادی داشته و به زیبایی آشپزخانه کمک می‌کنند. اما در زمان خرید باید به جنس آن دقت داشته باشید؛ زیرا در معرض چربی و آلودگی زیادی قرار دارند و مدام باید آنها را تمیز کنید در غیراینصورت زیبایی خود را از دست می‌دهند.

جدیدترین مدل‌های لوستر مناسب پذیرایی

قبل از خرید دقت کنید که پذیرایی شما چه سبکی دارد. اگر پذیرایی به سبک کلاسیک دارید بهتر است از لوستر‌های کلاسیک با آویز‌های شیشه و کریستال استفاده کنید. اما اگر پذیرایی شما مدرن است انتخاب لوستر فانتزی گزینه مناسبی است.  

جدیدترین مدل‌های لوستر برای اتاق خواب

اغلب اتاق خواب‌ها اندازه کوچکتری نسبت به پذیرایی دارند پس بهتر است از لوستر‌های کوچک با جزئیات کمتر استفاده کنید. اما اگر اتاق خواب شما فضای بزرگی دارد انتخاب لوستر‌های بزرگ و آویز دار به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند.

انواع جدیدترین مدل‌های لوستر
می‌توانید از لوستر‌های برنزی، برنجی، حبابدار، حصیری، تک شاخه، تک لامپ، جزیره، خطی و دیواری برای فضاهای مختلف استفاده کنید.

برای خرید جدیدترین مدل‌های لوستر ابتدا باید نیاز خودتان را بدانید. فضای مورد نظر و متراژی که می‌خواهید روشن کنید را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس از خرید قبل از سلامت برقکاری ساختمان مطمئن شوید. در غیر این صورت لامپ‌ها و سیمکشی داخل لوستر دوام زیادی نخواهند داشت. در صورتی‌که خودتان در این زمینه مهارت کافی را ندارید می‌توانید در قسمت تعمیر لوستر آچارباز سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و مشکل را برطرف می‌کنند.

3.6/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا