×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کنسول بازی

هر کدام از رنگ‌های LED که روی کنسول PS4 قرار دارند نشانه چه چیزی هستند؟

معنای چراغ‌‌هایLED  روی ps4

معنای چراغ‌های روی ps4 را می‌دانید؟ اگر از طرفداران پر و پا قرص کنسول بازی PS4 هستید، دانستن مفهوم رنگ‌های LED که روی کنسول PS4 روشن می‌شود، بسیار مهم است.

یک گیمر زبده، با معنای چراغ‌های روی ps4 خود آشنا می‌شود. زیرا می‌داند ps4 از طریق این چراغ‌‌ها، با او سخن گفته و ارتباط بر قرار می‌کند.

با توجه به اهمیت این وضوع، تصمیم گرفتیم، یک مقاله جامع با موضوع « هر کدام از  رنگ های LED که روی کنسول PS4 قرار دارند نشانه چه چیزی هستند؟» تهیه کرده و درباره‌ی معنای چراغ‌های روی ps4 اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

مفهوم رنگ های LED که روی کنسول PS4 روشن می شود، چیست؟

روی دستگاه PS4 تعدادی لامپ ال ای دی وجود دارد. معنای چراغ‌‌های روی ps4 با هم متفاوت است. پلی استیشن 4، در حال حاضر چهار چراغ دارد. هر کاربری باید معنای این چراغ‌ها را بداند تا در صورت چشمک زدن بتواند مشکل کنسول را برطرف کرده یا برای تعمیر پلی استیشن خود اقدام کند. در ادامه معنای معنای چراغ‌‌های روی ps4 بررسی می‌شود.

برای تعمیر پلی استیشن از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

چراغ آبی PS4 نشانه چیست؟

چراغ آبی PS4 زمانی روشن می‌شود، که کنسول بازی را روشن کرده‌باشید. در این حالت PS4، در حال ارسال سیگنال به تلویزیون است، تا برای شروع آماده شود.

اگر رنگ آبی بنا به هر دلیلی بیش از 30 ثانیه باقی ماند، مشکلی در کنسول بازی رخ داده و باید آن را به تعمیرکاران پلی استیشن بسپارید. برای این کار می‌توانید سفارش‌ تعمیر پلی استیشن خود را در وب سایت آچارباز به ثبت برسانید.

چراغ آبی کنسولps4
معنای چراغ‌های روی ps4 متفاوت هستند. رنگ آبی به معنای ارسال سیگنال از PS4 به تلویزیون برای روشن شدن است.

پیشنهاد مطالعه

چراغ سفید ps4 نشانه چیست؟

یکی دیگر از رنگ‌های چراغ‌‌LED  روی ps4 سفید است. این چراغ بعد از روشن شدن کار دستگاه و آماده به کار بودن آن روی روشن می‌شود. روشن ماندن چراغ سفید طبیعی بوده و نشان دهنده درست کار کردن ps4 است.

چراغ نارنجی ps4 نشانه چیست؟

روشن شدن چراغ نارنجی روی ps4، نشانه این است که کنسول در حالت Rest Mode است. این حالت اغلب برای شارژ کردن دسته یا دانلودها استفاده می‌شود.

یک گیمر زبده، با معنای چراغ‌های روی ps4 خود آشنا می‌شود. زیرا می‌داند ps4 از طریق این چراغ‌‌ها، با او سخن گفته و ارتباط بر قرار می‌کند.

حالت خواب یا Rest Mode
میزان انرژی که در حالت Rest Mode استفاده می‌شود، زیاد بوده و در حدود 10 وات است.

پیشنهاد مطالعه

چراغ قرمز مرگ ps4 چیست؟، قرمز شدن چراغ دسته ps4

قرمز شدن چراغ ps4 که با نام چراغ مرگ نیز شناخته می‌شود به معنای این است که کنسول بازی ps4 دمایش بسیار زیاد شده و به حد آستانه رسیده است. در این حالت کنسول بازی برای اینکه آسیب نبیند به طور خودکار خاموش می‌شود. برای روشن کردن دستگاه بهتر است چند دقیقه تا چند ساعت صبر کنید تا دستگاه خنک شود.

به طور کلی قرمز شدن چراغ دسته ps4 به شما می‌گوید که یک چیزی اشتباه است! چنانچه این اتفاق افتاد، برای برطرف کردن آن در صورتیکه دسته هنوز، گارانتی دارد، آن را سریع به نمایندگی‌اش بسپارید. در صورتیکه گارانتی آن به اتمام رسیده، می‌توانید، سفارش‌تان را در وب سایت آچارباز یا اپلیکیشن آن، در قسمت تعمیر پلی استیشن ps4 به ثبت برسانید.

در این قسمت درباره معنای چراغ‌‌های روی ps4 با شما سخن گفتیم. دو رنگ چراغ کنسول طبیعی بوده و معنای خاصی ندارد. اما در صورتیکه چراغ LED، به مدت طولانی آبی ماند و یا رنگ دسته قرمز شد، باید آن را به دست تعمیرکاران زبده بسپارید.

تعمیر پلی استیشن با آچارباز
تعمیر پلی استیشن در آچارباز شامل عیب یابی و تعمیر انواع پلی استیشن است. اجرا نکردن بازی، کانکت نشدن دسته و داغ کردن برد از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز بسپارید.
تعمیر پلی استیشن

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید دسته من روشن نمیشه فقط وقتی تو شارژ ه نارنجی میشه مشکل چی میتونه باشه

  2. سلام من دسته ps4 در صورتیکه چه وصل باشه به چیزی یا نه وقتی دکمه پاور میزنم چراغ نارنجی چشمک زن میاد لطفاً بگید چکار کنم

  3. سلام من دستهps4 م شارژ میشه اما روشن نمیشه ویک چراغ سبز هنگام روشن کردنش میاد و زود می‌ره مشکل از چی هست

  4. سلام ی سوال
    Ps4 من تو بازی ردد ۲ چراغ دسته همیشه قرمزه
    و همچین هنگام بخش شدن فیلم های گاد اف وار ۴ هم قرمز میشه ولی در بقیه گیم ها اکه جونت کم بشه قرمز میشه
    بنظر شما مشکلی داره؟

    1. با سلام
      علی عزیز، این اتفاق به علت تعامل بازی و DUALSHOCK است و مشکلی ندارد.

    1. با سلام
      ملیس عزیز، نظر شما جهت پیگیری به تیم تولید محتوای آچارباز اعلام شد.

  5. سلام ماله من چراغ دستم قرمز هست ولی دستگاهم به طور خودکار خاموش نمیشه آیا شما میگین ماله رنگ خود دسته هست یا ماله دستگاه

    1. با سلام
      Ariann عزیز،
      اگر چراغ دسته در هنگام مراحل و اتفاقات بازی به قرمز تغییر رنگ میدهد این اتفاق به علت تعامل بازی و DUALSHOCK است و مشکلی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا