×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگی

روش های از بین بردن موهای زائد صورت (دائمی و موقت)

روش‌های از بین بردن موهای زائد صورت

همه مردان و زنان برای از بین بردن موهای زائد صورت خود دنبال روش‌های ساده‌ای هستند که نتیجه موثری داشته باشد. از بین بردن موهای زائد صورت در زیبایی بانوان و آقایان تاثیر بسیار زیادی دارد و از گذشته تا به امروز افراد برای از بین بردن موهای زائد صورت خود از روش‌های مختلفی استفاده کرده‌اند. برخی از این روش‌ها به صورت دائمی موهای زائد صورت را از بین می‌برند و برخی دیگر به طور دائم قابلیت حذف موهای صورت را دارند. استفاده از اپیلاتورها، ماشین‌های ریش تراش و موزر از جمله روش‌های پرطرفدار حذف موهای زائد هستند. در این مقاله آچارباز قصد داریم تا روش‌های دائمی و موقت از بین بردن موهای زائد صورت را با هم بررسی کنیم. سرویس دوره‌ای و تعمیر اپیلاتور ، تعمیر ماشین اصلاح ، تعمیر ریش تراش و تعمیر موزر برای دریافت نتیجه بهتر در از بین بردن موهای زائد صورت ضروری است.

آشنایی با بهترین روش های از بین بردن موهای زائد صورت

این سوال که چگونه می‌توانیم از شر موهای اضافی صورت خود خلاص شویم، ذهن همه افراد را به خود درگیر کرده است. پوست صورت به نسبت سایر اعضای بدن از حساسیت بالاتری برخوردار است، این حساسیت سبب شده‌است تا شما نتوانید از هر روشی برای از بین بردن موهای زائد این قسمت استفاده کنید. از جمله روش های از بین بردن موهای زائد صورت (دائمی و موقت) در ادامه بیان می‌شوند:

از بین بردن موهای زائد صورت با ماشین اصلاح

می‌توان سریع‌ترین راه از بین بردن موهای زائد صورت آقایان را تراشیدن عنوان کرد. تراشیدن موهای زائد صورت می‌تواند به وسیله یک ژیلت یکبار مصرف، ژیلت‌های برقی، ماشین‌های اصلاح صورت و .. باشد. زمانی‌که شما موهای زائد را می‌تراشید، آن‌ها را از ریشه قطع نمی‌کنید، بلکه در سطح پوست آن‌ها را کوتاه می‌کنید. این عدم از بین بردن مو از ریشه سبب می‌شود که موها با سرعت بیشتری رشد کنند و به‌سرعت خود را دوباره نشان می‌دهند. اگر ماشین اصلاح، ریش تراش یا موزر شما تنظیم نباشد یا خراب باشد به هیچ عنوان نتیجه مؤثر و قابل قبولی به‌دست نخواهد آمد. به همین منظور بهتر است  برای تعمیر ماشین اصلاح ، تعمیر ریش تراش و تعمیر موزر از تعمیرکاران باتجربه کمک بگیرید.

برای تعمیر ریش تراش از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

استفاده از ریش تراش برای از بین بردن موهای زائد صورت

ریش تراش نیز موهای زائد صورت و بدن را از سطح پوست کوتاه می‌کند. سرعت کار با دستکاه ریش تراش بیشتر از تیغ است و افرادی که اغلب پوست حساس دارند، می‌توانند از این وسیله استفاده کنند. در برخی مواقع استفاده مداوم از ریش تراش نیز باعث ایجاد آسیب به پوست می‌شود. به همین دلیل بهتر است همواره از یک روش ثابت برای از بین بردن موها استفاده نکنید.

اصلاح موی صورت با ریش تراش
آقایانی که پوست‌های حساس دارند برای از بین بردن موهای زائد صورت خود می‌توانند به جای تیغ از ریش تراش استفاده کنند.

اصلاح موهای زائد با موزر

نوع دیگری از ماشین‌های اصلاح، موزرها هستند. موزر تنها برای کوتاهی موهای صورت، بدن و حتی موی سر استفاده شده و نمی‌توانند تمام موها را از ریشه جدا کند. پس از استفاده از موزر اغلب ریشه موها روی پوست قابل مشاهده است. افرادی که تنها به دنبال کوتاهی موهای زائد بوده و علاقه‌ای به کندن آن‌ها از ریشه ندارند، از موزر استفاده می‌کنند.

استفاده از دستگاه اپیلاتور

یکی دیگر از روش‌های موثر برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده از دستگاه اپیلیدی است. استفاده از این دستگاه می‌تواند تا چهار هفته موهای زائد از رشد موهای زائد جلوگیری کند. اگر مایل نیستید تا موهای خود را لیزر کنید یا به‌طور مرتب آن‌ها را بتراشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای از بین بردن موهای زائد صورت از دستگاه اپیلیدی استفاده کنید. اپیلاتورها در صورتیکه سالم باشند، عملکرد بسیار قابل قبولی دارند، اگر متوجه شدید که دستگاه شما به‌خوبی موهای زائد را حذف نمی‌کند، پس نیاز به تعمیر اپیلاتور وجود دارد.

دستگاه‌های اپیلیدی دقیقاً مانند موچین عمل می‌کنند با این تفاوت که در اینجا به جای کندن یک مو، اپیلاتورها به‌طور همزمان چند مو را می‌گیرند و از ریشه آن‌ها را از بین می‌برند. استفاده مداوم از دستگاه اپیلیدی باعث می‌شود تا موهای زائد صورت شما به مرور زمان نرم و ریز شوند.

برای تعمیر اپیلاتور از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید
از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از اپلیدی
دستگاه‌های اپیلیدی دقیقاً مانند موچین عمل می‌کنند با این تفاوت که در اینجا به جای کندن یک مو، اپیلاتورها به‌طور همزمان چند مو را می‌گیرند.

بند انداختن برای از بین بردن موهای زائد صورت

یکی از روش‌های قدیمی و سنتی برای از بین بردن موهای زائد صورت بانوان بند انداختن است. این روش یکی از آسان‌ترین، کم عارضه‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های از بین بردن موهای اضافی صورت است. درست است که با استفاده از این روش‌ می‌توانید از شر موهای زائد خود خلاص شوید، اما اثرات آن کوتاه مدت و موقت است و شما بعد از مدتی نیاز به اصلاح مجدد دارید.

از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از موچین

یکی از روش‌های موثر و ارزان قیمت از بین بردن موهای زائد صورت، استفاده از موچین است. در این روش از بین بردن موهای زائد صورت موها به‌طور کامل از ریشه حذف می‌شوند. موچین را می‌توان برای از بین بردن تمامی موهای صورت استفاده کرد، دوام و نتایجی که اصلاح موهای زائد با موچین دارد به مراتب بیشتر است. از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از موچین سه تا هشت هفته باقی می‌ماند. هنگام استفاده از موچین باید به نکات زیادی توجه داشت که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده‌است.

  • قبل از اصلاح موهای زائد به وسیله موچین بهتر است، صورت خود را با دستمال گرم بپوشانید تا پوست شما کمی نرم شود.
  • پوست خود را محکم نگه دارید و هر بار تنها یک مو بکشید.
  • بهتر است موهای زائد را در جهت رشد مو جدا کنید.
  • اصلاح با استفاده از موچین کمی دردناک است. اگر درد دارید، یخ روی ناحیه قرار دهید تا درد و التهاب شما کاهش پیدا کند.
  • اگر تازه بوتاکس کرده‌اید، از این روش استفاده نکنید.

از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از دستگاه لیزر

لیزر یکی از روش‌های از بین بردن موهای زائد صورت است که امروزه طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است. با استفاده از این روش موها در مدت طولانی‌تری مجدا رشد می‌کنند و برای افرادی که فرصت اصلاح ندارند، بهتر است از این روش استفاده کنند. این روش برای از بین بردن موهای بالای لب، چانه، و .. بسیار مؤثر است.

این روش از بین بردن موهای زائد صورت برای مردان هم بسیار جذاب است و مردانی که می‌خواهند برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند، می‌توانند از این روش استفاده کنند. از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از لیزر نتایج طولانی مدت و در برخی از مواقع دائمی دارد.

از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از لیزر
دستگاه لیزر روشی کاربردی برای از بین بردن موهای زائد صورت آقایان و بانوان است که نتایج طولانی مدت و در برخی از مواقع دائمی دارد.

در این مقاله آچارباز سعی شد تا در خصوص برخی از مهمترین و بهترین روش‌های از بین بردن موهای زائد صورت معرفی شود. از جمله روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد صورت می‌توان به کرم‌های از بین برنده موی صورت، وکس، حذف موهای زائد با استفاده از الکترولیز اشاره کرد. برای تعمیر اپیلاتور ، تعمیر ماشین اصلاح ، تعمیر ریش تراش و تعمیر موزر خود می‌توانید از سایت آچارباز کمک بگیرید. تکنسین‌های آچارباز به شما بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا