×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

چرا جارو شارژی، شارژ نمی شود؟

شارژ شدن جارو شارژی

شارژ نشدن جارو شارژی یکی از مشکلاتی است که در مورد این وسیله‌ی کارآمد نظافت خانه رخ می‌دهد. این مشکل می‌تواند به دلایل متنوع همچون خرابی پریز، عدم اتصال درست جارو روی پایه شارژ، خرابی پایه شارژر، فاسد شدن یا اتمام عمر مفید باتری، رخ دهد. آچارباز در این مقاله قصد دارد، 5 دلیل شارژ نشدن جارو شارژی را با شما بررسی کند، پس با ما همراه باشید.

چرا جارو شارژی شارژ نمی‌شود؟

برای پاسخ به این پرسش، باید سراغ تجربه تعمیرکاران جارو شارژی رفت و از آنها کمک گرفت. دلایلی که برای حل این مشکل بیان می‌کنند، عبارتند از:

1. قطعی برق منزل

اولین دلیل ساده شارژ نشدن جارو شارژی، قطعی برق منزل است. برای حل این مسئله ابتدا بررسی کنید که برق خانه قطع شده یا نه؟ گام بعدی این است که فیوز خانه را چک کنید تا ایرادی نداشته باشد. در صورتیکه موارد گفته شده را بررسی کردید و مشکلی نبود، باید به جستجو در مسائل دیگر بپردازید.

تعمیر جارو شارژی در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر جاروبرقی و تعمیر جارو شارژی آچارباز، یک تعمیرکار سیار جاروبرقی است که جاروبرقی و جارو شارژی شما را عیب‌یابی کرده و مشکلاتی که دارد را برطرف می‌کند. اگر در حین کار، جاروبرقی و یا جارو شارژی شما خاموش شد، از طریق اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیر جاروبرقی را ثبت کنید.
درخواست تعمیر جارو برقی

2. شارژ نشدن جاروشارژی به دلیل خرابی پریز

خرابی پریز نیز از دلایل ساده شارژ نشدن جارو شارژی است. برای بررسی این مسئله می‌توان از فازمتر استفاده کرد:

  • در صورتیکه چراغ فازمتر در پریز روشن شد، پریز سالم است.
  • اگر فازمتر روشن نشد، پریز خراب است.
  • اگر فازمتر در منزل ندارید، می‌توانید یک دستگاه برقی دیگر را به پریز بزنید و بررسی کنید، وسیله‌ی برقی روشن می‌شود یا خیر؟

پیشنهاد مطالعه

3. قرار نگرفتن جارو شارژی روی پایه

اگر دو مشکل گفته شده دلیل روشن نشدن جارو شارژی نبود. بررسی کنید آیا جارو شارژی درست روی پایه قرار گرفته است یا خیر. هر جارو شارژی یک پایه منحصر به فرد خودش دارد که با آن شارژ می‌شود. زمانیکه جارو را برای شارژ شدن روی پایه قرار می‌گیرد باید بررسی کنید، جارو، درست روی پایه قرار گرفته‌است یا نه!

پایه جارو شارژی
هربار که جاروشارژی را بر روی پایه‌ی آن قرار می‌دهید، تحقیق کنید که درست قرار گرفته است یا خیر

4. خرابی پایه شارژ، علت روشن نشدن جارو شارژی

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن جارو شارژی، خرابی پایه‌ی شارژ آن است. در این حالت باید بازبینی کنید که پایه یا آداپتور جارو به برق متصل می‌شود یا خیر

برای تعمیر جارو شارژی و بررسی خرابی آداپتور و یا پایه‌ی جارو شارژی می‌توان از تکنسین‌های تعمیر جارو شارژی، کمک گرفت.

پایه یا آداپتور جارو شارژی
جارو شارژی‌ها توسط پایه یا آداپتور شارژ می‌شوند.
پیشنهاد مطالعه

5. خرابی باتری جارو شارژی و اتمام عمر مفید آن

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن جارو شارژی، خرابی باتری جارو و یا اتمام عمر مفید آن است. در این صورت باید باتری آن را تعویض کنید. می‌توانید تعمیر جارو شارژی خود را به تعمیرکاران آچارباز بسپارید تا با استفاده از باتری‌های باکیفیت و اصل، مشکل جاروی شما را برطرف کنند.

باتری جارو شارژی
برای اینکه باتری جارو شارژی فاسد نشود، حداقل 2 بار در ماه از جارو استفاده کنید.

در این مقاله 5 دلیل شارژ نشدن جارو شارژی را با یکدیگر بررسی کردیم، و روش حل مشکل را به شما آموزش دادیم. اما برای حل برخی از آنها همچون خرابی پایه و یا باتری جارو شارژی باید از تعمیرکاران متخصص کمک گرفت.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا