×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیجاخبار آچارباز

نقاشی ساختمان و تعمیر پکیج و آبگرمکن در آچارباز

با افزایش سطح نیاز کاربران، آچارباز هم تصمیم به افزایش تنوع خدمات خود گرفته است. با وجود این تنوع، سطح بالایی از نیازهای مشتریان پاسخ داده می‌شود. از این پس نقاشی ساختمان و تعمیر پکیج و آبگرمکن در آچارباز انجام می‌شود.

پکیج و آبگرمکن دیواری از لوازم پرمصرف و در حین حال خطرآفرین در ساختمان هستند و باید با فاصله‌های زمانی کوتاه سرویس شوند. در صورت مشاهده کوچک‌ترین مورد مشکوکی در عملکرد پکیج و آبگرمکن باید سریع با تعمیرکار خبره مشکل را درمیان بگذارید.

حال آچارباز در پی خدمتی جدید، اقدام به سرویس و تعمیر این لوازم گازسوز کرده است. از این پس برای سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری و پکیج خود، می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن آچارباز درخواست ثبت کنید. کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و دستگاه شما را تعمیر می‌کنند.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

خدمات آچارباز در حوزه تعمیر پکیج و آبگرمکن به شرح زیر است:

سرویس کامل پکیج و آبگرمکن:

گاهی ممکن است پکیج و آبگرمکن شما مشکلی نداشته و به‌درستی کار کند، باز هم باید توسط یه سرویس‌کار مجرب آن را کنترل کنید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود. سرویس‌کاران آچارباز در اسرع وقت آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

تعمیر آبگرمکن دیواری در محل با آچارباز
در صورتی که نیاز به سرویس یا تعمیر آبگرمکن دیواری دارید یا با هرگونه مشکل در آبگرمکن خود برخورد کردید، درخواست تعمیر خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید:
تعمیر آبگرمکن دیواری

فشار پایین پکیج و آبگرمکن:

ممکن است فشار آب گرم خروجی از پکیج و آبگرمکن کم شود. در صورتی که که مشکل از آب ورودی به ساختمان نباشد، باید پکیج و آبگرمکن را بررسی کنید که کارشناسان آچارباز این کار را انجام خواهند داد.

دستگاه خاموش می‌شود:

در صورتی که خاموش شدن بی دلیل پکیج و آبگرمکن شدید، بدون اینکه تنظیمات آن را دستکاری کنید، مشکل را از طریق سامانه آچارباز ثبت کنید.

صدای غیرطبیعی پکیج:

هر نوع صدای غیرطبیعی را باید جدی گرفت و آن را به سرویس‌کار اطلاع داد.

آبریزش و چکه پکیج و آبگرمکن:

بزرگ‌ترین مشکل پکیج و آبگرمکن آبریزش و چکه کردن آب است، این مشکل ممکن است در صورت ترک و سوراخ شدن بدنه، لوله‌ها و قطعات داخلی ایجاد شود.

مشعل مشکل دارد:

در صورتی که مشعل پکیج و آبگرمکن دچار مشکل شود، آب گرم نمی‌شود، رادیاتورها به ردستی عمل نمی‌کنند و در نهایت ممکن است آتش‌سوزی رخ دهد، پس باید این مشکل نیز به صورت جدی بررسی شود.

نمایش کد خطا:

پکیج‌ها و برخی از آبگرمکن‌ها دارای سیستم هوشمند هستند و قطعات نرم افزاری خاص داخل آن‌ها طراحی شده است. در صورتی که این قطعات دچار مشکل شوند، با کد خطا روبه‌رو خواهید شد، پس خودسرانه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

از دیگر خدمات آچارباز، رنگ و نقاشی ساختمان است. از این پس برای نقاشی ساختمان، نیاز نیست برای یافتن فردی معتمد زمان زیادی صرف کنید. با ثبت درخواست خود در سامانه آچارباز، به نیاز شما پاسخ داده خواهد شد.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج

خدمات آچارباز در حوزه رنگ و نقاشی ساختمان به شرح زیر است:

فضای مسکونی:

آچارباز برای انتخاب نوع رنگ و چگونگی تزیین دیوارهای فضای مسکونی به شما مشاوره خواهد داد تا با کمترین هزینه بهترین کیفیت حاصل شود.

مشاعات:

مشاعات ساختمان شامل راه پله‌ها، فضای بیرونی و حیاط و پارکینگ است. کارشناسان آچارباز به خوبی از پس نقاشی این قسمت‌ها برخواهند آمد.

نقاشی ساختمان در آچارباز
در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره در زمینه انتخاب رنگ و خدمات رنگ و نقاشی ساختمان داشتید، کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید:
درخواست نقاشی ساختمان

 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    خونه ی منو نوسازه و میخوام برای گرمایشش پکیج یا آبگرمکن بزارم، میشه راهنماییم کنین کدومش بهتره؟
    شنیدم برای خونه های کوچیک نصب نمیکنن، من خونم 45 متریه

    1. درود بر شما
      کامران عزیز، نصب پکیج برای متراژ های زیر ۷۰ متر استاندارد نیست و اگر خروجی مناسب نداشته باشد میتواند گاز آن خارج نشده و باعث مسمومیت و خفگی شود.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا