×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

پرینتر

معرفی اپلیکیشن‌های پرینت با گوشی اندروید

معرفی اپلیکیشن‌های پرینت با گوشی اندروید

امروزه با پیشرفت فناوری نیاز است کارها با سرعت انجام شود. بسیاری از کاربران برای جلوگیری از اتلاف وقت تمایل دارند فایل‌های داخل گوشی همراه را برای پرینتر ارسال کرده و از آن پرینت بگیرید.

 اما به این خاطر که اپلیکیشن مناسب این کار را ندارند، مجبور می‌شوند فایل را به کامپیوتر انتقال بدهند و از آن پرینت بگیرید.

در این مقاله قصد داریم چند اپلیکیشن کاربردی برای پرینت گرفتن از گوشی‌های اندرویدی،آیفون و غیره را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید به راحتی از گوشی هوشمند خود و بدون نیاز انتقال فایل به کامپیوتر، از آن­ها پرینت بگیرید. دقت داشته باشید که برای این کار شما نیاز به پرینتری دارید که از قابلیت وایرلس یا شبکه پشتیبانی کند.

برنامه‌های پرینت با گوشی

اپلیکیشن HP Print Service Plugin

 Hp Print Service Plugin  اپلیکیشنی کاربردی، متعلق به شرکت اچ پی است. از این اپلیکیشن به منظور فعالسازی قابلیت پرینت در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود.

با نصب برنامه HP Print Service Plugin شما امکان پرینت با گوشی را برای خودتان فعال می‌کنید. البته در نظر داشته باشید برای پرینت گرفتن به پرینتری نیاز دارید که قابلیت وایرلس را داشته باشد تا بتوانید به کمک آن به پرینتر متصل شوید و پرینت‌ بگیرید.

تعمیر پرینتر در محل با آچارباز
سرویس و تعمیر پرینتر در محل آچارباز شامل ارائه انواع خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر انواع پرینترهای لیزری و جوهری می‌شود. در هر ساعتی از روز که نیاز به تعمیر چاپگرتان دارید، در هر محله از تهران که باشید، می‌توانید با قیمت مناسب، از خدمات آچارباز بهره مند شوید.
درخواست تعمیر پرینتر

اپلیکیشن پرینت اندروید

اپلیکیشن Mopria Print Service

اپلیکیشن  Mopria Print Service هم مثل Hp Print Service Plugin عمل می‌کند. با این تفاوت که از این اپلیکیشن می‌توانید برای تمامی برندهای پرینتر از جمله HP، Canon، Samsung، Epson و …   استفاده کنید.

پرینت با اپلیکیشن Mopria Print Service
علاوه بر برندهای اعلام شده از نرم افزار Mopria Print Service می‌توانید برای پرینترهای Brother ، Toshiba، Sharp، Konica Minolta، Lexmark و … نیز استفاده کنید.

معرفی اپلیکیشن پرینت برای آیفون و اندروید

اپلیکیشن  HP Smart

همانطور که از اسم این اپلیکیشن پیداست، از اپلیکیشن HP Smart برای پرینترهای اچ پی استفاده می‌شود. با این تفاوت که به جز پرینت گرفتن، می‌توانید از امکانات زیر هم بهره ببرید:

  • اطلاعات پرینت خود را در این برنامه ملاحظه کنید.
  • سایز کاغذی که برای پرینت استفاده می‌شود را تنظیم کنید.
  • از مقدار کارتریج گزارش بگیرید.
  • نوع پرینت را مشخص کنید.
  • تعداد پرینت‌ها را تعیین کنید.
  • در صورتی که از پرینترهای چندکاره با قابلیت اسکن استفاده کنید، اسناد را درون گوشی اسکن کنید.
اپلیکیشن پرینت آیفون و اندروید
به وسیله اپلیکیشن اچ پی اسمارت می‌توان دستور پرینت از سیستم عامل ایفون و اندروید به پرینتر ارسال کرد.

اپلیکیشن  HP e-print

برنامه Hp e-print هم برای پرینتر‌های اچ پی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کافی است پس از نصب برنامه Hp e-print ایمیل خود را وارد کرده و پس از فعال سازی برنامه از تمامی پرینترهای اچ پی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند استفاده کنید.

اپلیکیشن  PrinterShare™ Mobile Print Premium

یکی از برنامه‌های کاربردی برای پرینت با گوشی، اپلیکیشن PrinterShare™ Mobile Print Premium  است. از این برنامه می‌توانید برای تمامی برندها استفاده کنید.

همچنین به سادگی می‌توانید با این اپلیکیشن، تمامی فایل‌ها و عکس‌های خودتان را با هر نوع پرینتری، پرینت بگیرید. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن موارد زیر هستند:

  • پرینت گرفتن با استفاده از وایرلس و شبکه
  • پرینت گرفتن با استفاده از بلوتوث
  • پرینت مستقیم با USB که قابلیت OTG داشته باشد.
  • پرینت اکانت‌های Gmail و  Box
  • امکان انتخاب سایز پرینت و نوع کاغذ

دانلود برنامه پرینت با گوشی

برای دانلود برنامه‌های بالا می‌توانید از طریق سرچ در گوگل یا فروشگاه‌های نرم افزار اندروید و ios اقدام کنید.

 برنامه پرینت گرفتن با گوشی Canon Print Service

برنامه Canon Print Service، برای پرینتر‌های canon به کار می‌رود و روی گوشی‌های هوشمند اندروید قابلیت نصب دارد.

 برای استفاده از این برنامه باید ابتدا به اینترنت متصل شوید و فایل مورد نظرتان را برای پرینت گرفتن به دستگاه ارسال کنید.

جالب است بدانید برنامه پرینت گرفتن با گوشی Canon Print Service فقط برای مدل‌های خاصی از پرینترهای کنان مثل Pixma،Maxify  و  i-SENSYSقابل استفاده است.

دانلود برنامه پرینت با گوشی
نرم افزارهای پرینت با گوشی را از فروشگاه‌های معتبر دانلود کنید. زیرا ممکن است برنامه‌ها ویروسی باشند و به گوشی آسیب برسانند.

به وسیله اپلیکیشن اچ پی اسمارت می‌توان دستور پرینت از سیستم عامل ایفون و اندروید به پرینتر ارسال کرد.

برخی از برنامه‌های اندرویدی به صورت مستقل از قابلیت پرینت، پشتیبانی می‌کنند. یعنی با مراجعه به منوی اصلی می‌توانید گزینه Print را ملاحظه کنید و از روی سند مورد نظر پرینت بگیرید.

برای مثال در گالری می‌توان از طریق آیکون سه نقطه گزینه پرینت را پیدا کرده و با انتخاب آن اطلاعات خود را پرینت بگیرید. 

همچنین برای پرینت گرفتن از فایل‌هایی مانند Word و Excel، می‌توانید از همین برنامه‌ها به طور مستقیم پرینت بگیرید. به این منظور مراحل زیر را انجام دهید:

  1. فایل مورد نظرتان را اجرا کنید.
  2. از منوی برنامه، گزینه  Share & Export را انتخاب کنید.
  3. با انتخاب گزینه  Print می‌توانید فایل خود را پرینت بگیرید.
پیشنهاد مطالعه

پرینتر هم مثل تمامی لوازم الکترونیکی پس از استفاده طولانی مدت نیاز به تعمیر دارد. چنانچه سرویس و تعمیر پرینتر به صورت منظم و دوره‌ای انجام نشود. پرینتر دچار نقص فنی شده و به درستی کار نمی‌کند.

از طرفی تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج باید توسط تعمیرکار با تجربه و متخصص انجام شود، تا از ایجاد خرابی‌‌های بزرگ در دستگاه جلوگیری شود.

تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج
برای تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج از مراکز معتبر کمک بگیرید.

با توجه به ظرافت‌ ساختاری پرینترها، مهارت و دقت بالایی برای تعمیر دستگاه نیاز است. اما نگران نباشید! مرکز تخصصی آچارباز این خدمات را به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می‌‌دهد. چنانچه پرینتر شما ایراد پیدا کرده است می‌توانید در قسمت تعمیر پرینتر یا شارژ کارتریج درخواست خود را ثبت کنید تا تعمیرکار پرینتر مشکل دستگاه را برطرف کند.

تعمیر و شارژ کارتریج در محل با آچارباز
سرویس خدمات شارژ کارتریج در محل شامل ارائه تمامی خدمات شارژ کارتریج و تعمیر انواع کاتریج‌ های لیزری مشکی و رنگی می‌شود که با بهترین تعرفه و قیمت در محل مشتری ارائه می‌شود. کارتریج شما را با هر برندی که باشد، استاندارد شارژ خواهیم کرد.
درخواست شارژ کارتریج

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا