×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچاربازبازیابی اطلاعات

خدمات ریکاوری و بازیابی اطلاعات در آچارباز

از دست دادن اطلاعات کاری و خانوادگی یکی از بدترین و بزرگترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای هر کاربری رخ دهد. این عامل ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد، از جمله آنها می‌توان به ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات حافظه، ورود ویروس‌های مخرب و قطعی برق اشاره کرد.

حال فرض کنید بعد از چندین ماه کار بر روی یک پروژه سنگین، هارد شما با یک ریستارت کوچک و یا خاموش کردن موقتی سیستم از کار بیوفتد و پیغام فرمت کردن برای شما نشان دهد. در این مواقع چه می‌کنید؟

ریکاوری یا بازیابی اطلاعات در این مواقع بهترین گزینه برای بازگرداندن فایل‌های شماست. البته لازم است بدانید که این کار همیشه ممکن نخواهد بود؛ گاهی اوقات یک سیستم رایانه‌ای می‌تواند بیش از حدی که بتوان داده‌های موجود در آن را بازیابی کرد، معیوب یا آسیب دیده باشد.

با این حال، فناوری بازیابی داده در عصر حاضر به شدت پیشرفت کرده و مراکز معتبر زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند.

یکی از این مراکز آچارباز است که به صورت آنلاین آماده ارائه خدمت به شماست و خدمات بازیابی اطلاعات پاک شده و ریکاوری حافظه انواع دستگاه‌ها را برای شما انجام می‌دهد و به آسانی این فایل‌ها را برای شما بازگردانی می‌کند.

این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

بازیابی تمامی اطلاعات پاک شده از سیستم کامپیوترهای شخصی و اداری

ریکاوری حافظه موبایل

ریکاوری حافظه انواع برندهای تبلت و موبایل به وسیله کارشناسان با تجربه

 

ریکاوری و بازیابی اطلاعات در محل با آچارباز
خدمات ریکاوری و بازیابی اطلاعات در محل آچارباز، یکی از سرویس‌های تخصصی سامانه تعمیر در محل آچارباز است. در صورت پاک شدن اطلاعات گوشی موبایل، هارد اینترنال یا اکسترنال، فلش مموری، کامپیوتر و لپ تاپ، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار آنلاین را ثبت کنید.
درخواست بازیابی اطلاعات

 

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا