×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

آبگرمکن و پکیج

نحوه ريست كردن پكيج ايران رادياتور چگونه است؟

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور با یک دکمه

در طی دوران استفاده از پکیج ایران رادیاتور ممکن است با اختلالاتی روبرو شوید که شاید یک ریست می‌تواند آن اختلال را رفع کند. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ البته در برخی از مواقع ریست پکیج ایران رادیاتور l24ff و دیگر مدل‌ها پاسخگوی حل مشکل نخواهد بود، در این مواقع توصیه می‌شود در صورتی که از دانش فنی کافی برخوردار نیستید، با یک کارشناس تعمیر پکیج تماس بگیرید. این کار فرآیند بررسی و حل مشکل را سرعت خواهد بخشید. آچارباز در این مقاله به آموزش نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور می‌پردازد.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

علت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور l24ff و دیگر مدل‌ها

ریست یک کلمه انگلیسی (Reset) است و معنی آن هم برگشت به تنظیمات اولیه است. زمانی که اختلالی در پکیج ایران رادیاتور ظاهر می‌شود، می‌توانیم با ریست کردن پکیج، این اختلال را از بین ببریم. اما زمانی ریست کردن برای ما موثر خواهد بود که مشکلات پکیج فقط مربوط به تنظیمات باشد. یعنی

  1. اگر یک قطعه‌ای مانند ترموستات آسیب ببیند، ریست کردن مشکل را حل نمی‌کند.
  2. قانون دیگری هم که در مورد ریست کردن پکیج ایران رادیاتور وجود دارد این است که نباید بیش از اندازه از دکمه ریست استفاده کرد.
پیشنهاد مطالعه

یک سوال بسیار مهمی که وجود دارد این است که ما از کجا پی می‌بریم که پکیج نیاز به ریست کردن دارد؟

در پکیج اغلب سلسله چراغ‌هایی وجود دارند که رنگ سبز آن‌ها، نشان دهنده‌ سلامت دستگاه است. اما اگر یکی از این چراغ‌ها رنگ قرمز را به خود بگیرد، نشان دهنده این است که پکیج شما به ریست تنظیمات نیاز دارد.

اما همانطور که گفتیم ریست کردن هم تا حدودی کارایی دارد. یعنی اگر ریست کردن مشکل شما را حل نکرد، باید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکار حرفه‌ای در اسرع وقت اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر با مشکلات پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff می‌توانید مقاله چگونه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff را انجام دهیم؟ را بخوانید.

علت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور
ریست کردن پکیج ایران رادیاتور همیشه جوابگوی حل مشکلات شما نخواهد بود و در برخی مواقع لازم است با کارشناس تماس بگیرید.
پیشنهاد مطالعه

جای دکمه ریست پکیج ایران رادیاتور

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور توسط یک دکمه انجام می‌شود. این دکمه اغلب در پایین پکیج و کنار چراغ قرار دارد. البته خود دکمه ریست هم چراغ دارد که چسبیده به یکدیگر هستند. زیر این دکمه کلمه انگلیسی Reset نوشته شده است. می‌توانید از این دکمه برای بازیابی تنظیمات اولیه استفاده کنید.

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور
ریست کردن پکیج ایران رادیاتور توسط یک دکمه به همین نام انجام می‌شود. با ریست دستگاه می‌توانید تنظیمات اولیه را بر روی سیستم بازیابی کنید.

اگر بعد از راه اندازی پکیج، پکیج شما به درستی کار نکرد، ممکن است که تنظیمات اولیه آن دچار اختلال شده باشد. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت دکمه ریست، این مشکل را برطرف کنید.

نحوه ریست پکیج ایران رادیاتور l24ff و L28 و L36

دکمه چرخشی را روی حرف R قرار داده سپس به مکان قبل برگردانید، این کار باعث شروع دوباره به کار پکیج، خواهد شد.

چرا چراغ‌ پکیج ایران رادیاتور قرمز میشود؟

1_ به هم خوردن تنظیمات پکیج

اگر بعد از راه اندازی پکیج، پکیج شما به درستی کار نکرد، ممکن است که تنظیمات اولیه آن دچار اختلال شده باشد. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت دکمه ریست، این مشکل را برطرف کنید. در اکثر مواقع بعد از راه اندازی اولیه پکیج، ریست کردن، مشکلات پکیج شما را حل می‌کند. اما اگر یکی از قطعات پکیج معیوب باشد یا در موقع نصب، کم کاری‌هایی صورت گرفته باشد، ریست کردن مشکل را حل نخواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه

2_خراب شدن جرقه زن پکیج

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور زمانی که جرقه زن خراب است، بی فایده است. اگر جرقه زن پکیج خراب باشد، پکیج شما روشن نمی‌شود و چراغ قرمز رنگ هم برای نشان دادن همین موضوع و مشکل، روشن می‌شود. در وهله اول دکمه ریست پکیج را بزنید، اگر مشکل برطرف نشد، بهتر است از یک تعمیر کار مجرب برای تعمیر پکیج دیواری خود استفاده کنید. در صورتی که جرقه زن پکیج خراب باشد، مواردی همچون از کار افتادن الکترود، خراب شدن ترانس جرقه زن و وجود پارگی و قطع در اتصالات سیم کشی می‌تواند دلیل بروز این مشکل شود.

3_ از کار افتادن ترموستات

ترموستات یک سنسور در داخل پکیج است که وظیفه اصلی آن کنترل دما است. اگر این سنسور خراب شود، دمای پکیج تا حد بسیار زیادی بالا می‌رود. مسلما ریست کردن گزینه خوبی برای حل این مشکل نیست و ما باید از تعمیر کار مجرب برای حل این مشکل استفاده کنیم.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام پکیج ایران رادیاتور مدل m24 بعد از قطعی ناگهانی برق خاموش شده و حالا که برق وصل شده دیگه روشن نمیشه کلا چراغها روشن نمیشه پریز هم برق داره اما پکیج روشن نمیشه دلیلش چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا