×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تلویزیون و مانیتور

هر آنچه باید برای خرید تلویزیون TCL بدانید

راهنمای خرید تلویزیون TCL

در این مقاله آچارباز قصد داریم به‌طور کامل راهنمای خرید تلویزیون TCL را ارائه دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

خریدن تلویزیون بسیار سخت‌تر از گذشته است. فناوری ساخت تلویزیون، سیال و همیشه در حال تغییر است. دیگر نباید تلویزیون را براساس عادات تماشای تلویزیون انتخاب کنیم. به این فکر کنید که امروزه از تلویزیون خود برای چه اموری استفاده می‌کنید. تلویزیون می‌تواند یک سرویس پخش جریانی، یک مرکز رسانه‌های اجتماعی، یک تسهیل‌کننده موسیقی، یک نمایشگر عکاسی، یک مرکز بازی، یک ارائه‌دهنده اطلاعات مبتنی بر اینترنت باشد.

بهترین راه برای تصمیم‌گیری اینکه چه تلویزیونی باید بخرید، این است که عادات تماشای تلویزیون خود را ارزیابی کنید. همان‌طور که رسانه‌های مبتنی بر اینترنت روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند، انتخاب عاقلانه‌ای است که به بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند TCL با قابلیت دسترسی Google نگاه کنیم. اگر به هر دلیل بعد از خریدن تلویزیون، دستگاه شما دچار خرابی شد، برای تعمیر تلویزیون در منزل می‌توانید در کمترین زمان از متخصصین آچارباز کمک دریافت کنید.

راهنمای خرید تلویزیون TCL | هرآنچه باید برای خرید تلویزیون TCL بدانید

در این بخش از راهنمای خرید تلویزیون TCL باید بگوییم تلویزیون هوشمند TCL دارای اتصال به اینترنت داخلی است. این بدان معناست که شما می‌توانید از تلویزیون هوشمند مانند تلفن هوشمند خود استفاده کنید. می‌توانید از طریق اشتراک پخش آنلاین تلویزیون خود به برنامه‌ها، بازی‌های آنلاین، اسکایپ، گوگل، تماشای ویدئوهای  YouTubeو همچنین به پخش برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. به علاوه امکان اتصال تلفن هوشمند و تبلت به اکثر تلویزیون‌های هوشمند برای اشتراک محتوا بین صفحه نمایش‌ها وجود دارد.

اگر می‌توانید از تلفن هوشمند استفاده کنید، کار کردن با تلویزیون هوشمند نیز برای شما راحت خواهد بود. یک منوی صفحه اصلی وجود دارد که دسترسی به کانال‌های تلویزیونی رایگان، خدمات اشتراک و دستگاه‌های متصل شما مانند کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌های DVD و Blu-ray را بسیار آسان می‌کند.

برای تعمیر تلویزیون از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

تلویزیون هوشمند TCL به این معنی است که شما می‌توانید به تعدادی از خدمات متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید، که اکثر تلویزیون‌ها نمی‌توانند. مانند این است که یک کامپیوتر داخلی در تلویزیون خود داشته باشید.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند، ویدئوی درخواستی است. در اکثر تلویزیون‌های مدرن می‌توانید Catch up TV از جملهiView ، 7 Plus و غیره را تماشا کنید، تلویزیون هوشمند به شما امکان می‌دهد به سایر کانال‌های ژانر اختصاصی که در همه تلویزیون‌ها ارائه نمی‌شوند، مانند موسیقی یا ورزش، نیز دسترسی داشته باشید. شما همچنین قابلیت دسترسی به Netflix، Go Live و Freeview Plus را دارید.

ویژگی‌های سری جدید تلویزیون‌های TCL بی‌نظیر است، بهترین عملکردهای تلویزیون را که با تعامل تلفن شما مرتبط است، در برمی‌گیرند و همه آنها می‌توانند با دستورالعمل‌های صوتی شما در کنترل از راه دور فعال شوند.

تلویزیون اندرویدی جدید TCL قابلیت‌های فراتر از انتظار شما از جمله تماشای آنلاین برنامه‌های ورزشی، فیلم‌های منتشر شده جدید، بازی‌های چند نفره آنلاین و بسیاری از موارد دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نوآوری TCL همچنین با فناوری پیشنهاد شخصی تکمیل شده‌است Android TV .دارای برنامه‌هایی مانند YouTube ،Hulu Plus و NBA Game Time است که همگی می‌توانند عادات تماشای شما را بررسی کنند و محتوای مشابه را پیشنهاد کنند. این بدان معنی است که شما بیشتر مشاهده می‌کنید و کمتر مرور می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه

مزایای تلویزیون تی سی ال

بعضی از مزایای تلویزیون‌های TCL عبارت‌اند از:

  • امکانات به‌روز و پیشرفته
  • قیمت مناسب
  • بهترین خدمات پس از فروش

چند مدل معروف و پرفروش برند تی سی ال عبارتند از :

  • تلویزیون QLED هوشمند TCL مدل 55C715 سایز 55 اینچ
  • تلویزیونLED هوشمند TCL مدل 55P615 سایز 55 اینچ
  • تلویزیون LED تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 inch
  • تلویزیون LED تی سی ال مدل 32D3000i سایز 32 inch

اندازه تلویزیون تا حد زیادی به فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد و نوع کاربری مصرف کنندگان وابسته است.

راهنمای خرید تلویزیون تی سی ال ؛ سرگرمی با گوگل

 کمپانی TCL با همکاری کمپانی Google به‌روزترین فناوری‌ها را در تلویزیون‌های Android خود به کاربران ارائه می‌دهد. آنها گوگل ‌پلی را با فعال‌سازی کنترل از راه دور پیشرفته در مدل‌های فعلی خود گنجانده‌اند. میکروفون روی کنترل از راه دور را فشار دهید و به Google دستور دهید تا وظایف را انجام دهد، درست مانند عملکرد جستجو کردن در Google رایانه‌های شخصی.

TCL ، دستیار گوگل را با تلویزیون‌های خود ادغام کرده‌است:

  • می‌توانید به آن دستور دهید برنامه‌های موردعلاقه شما را در تلویزیون پیدا و پخش کند.
  • به شما این امکان را می‌دهد که به Google دستور دهید، تا موسیقی را در تلویزیون شما پخش کند.
  • ژانرهایی را که می‌خواهید جستجو می‌کند و اطلاعات خاصی در مورد این نمایش‌ها به شما نشان می‌دهد.
  • می‌توانید نمایش را متوقف کنید و چیزی مانند «Suits چند قسمت است؟» بپرسید.
  • می‌توانید متوجه شوید که یک برنامه خاص در حال پخش است یا به‌ سادگی بگویید «اکنون بازی تاج ‌و تخت را تماشا کن»
  • می‌توانید بخواهید چیزهای تصادفی را جستجو کنید، مانند، نشان‌دادن حیوانات خانگی در لباس افراد
  • اگر همه دستگاه‌های شما جفت (pair) شده‌اند، می‌توانید از Google بپرسید «آیا امروز چیزی در دفتر خاطراتم دارم؟»
  • این لیست بی‌پایان است. اساساً، هر کاری که می‌توانید در رایانه‌تان با Google انجام دهید، می‌توانید با تلویزیون TCL Android انجام دهید.
راهنمای خرید تلویزیون TCL
TCL با همکاری کمپانی Google به‌روزترین فناوری‌ها را در تلویزیون‌های Android به کاربران خود ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید تلویزیون TCL؛ آیا اندازه مهم است؟

در این بخش از راهنمای خرید تلویزیون TCL در خصوص اهمیت اندازه تلویزیون هنگام انتخاب این وسیله پرکاربرد توضیح خواهیم داد.

تلویزیون‌های 32 اینچی به اصطلاح خوش‌دست هستند. این تلویزیون‌ها کاربردهای زیادی دارند و می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی در خانه جا به جا کنید. اگر فضای کوچکی دارید و نمی‌خواهید تلویزیون مرکز توجه آن باشد، تلویزیون32 اینچ اندازه مناسبی برای شما خواهد بود. این سایز تلویزیون همچنین بیشترین استفاده را به عنوان مانیتورهای رایانه دارد.

پیشنهاد مطالعه

تلویزیون‌های 40 اینچی اندازه رایج‌تری برای اتاق‌خواب یا فضای باز خانه هستند. این اندازه یک گزینه مقرون‌به‌صرفه بوده و اگر می‌خواهید مکان آن‌ها را تغییر دهید به‌راحتی در اتاق‌خواب، آشپزخانه یا منطقه کوچک جابه‌جا می‌شوند. همچنین هنگام جابه‌جایی، به‌راحتی می‌توان آن‌ها را بسته‌بندی کرد و به مکان‌های دیگر برد. تلویزیون‌های LED، 40 اینچی یک انتخاب عالی برای گیمرها هستند. اکثر تلویزیون‌های 40 اینچی اکنون از برخی از فناوری‌های به‌روز تلویزیون‌های بزرگ‌تر، از جمله تلویزیون هوشمند، فناوری تلویزیون 4K و همچنین تلویزیون فول‌اچ‌دی پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی 55 تا 65 اینچ رایج‌ترین اندازه‌ای هستند که امروزه خریداری می‌شوند. این اندازه برای استفاده در اکثر فضاهای خانه مناسب هستند و در بسیاری از اتاق‌های سینمای خانگی ترجیح داده می‌شوند.

در پایان این بخش راهنمای خرید تلویزیون تی سی ال ، باید عنوان کنیم اندازه تلویزیون تا حد زیادی به فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد و نوع کاربری مصرف کنندگان وابسته است. در صورتی که برای نصب و تعمیر تلویزیون در منزل  به کارشناسان فنی نیاز دارید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید.

تلویزیون تی سی ال ساخت کجاست؟
شرکت مادیران تلویزیون‌های برند TCL را در داخل ایران مونتاژ و پخش می‌کند.

تلویزیون تی ‌سی ‌ال ساخت کجاست؟

 شرکت TCL یک شرکت الکترونیکی چینی است که طراحی، تولید و فروش محصولاتی مانند تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر را انجام می‌دهد. در ابتدا این شرکت به‌وسیله یک شرکت آمریکایی فرانسوی به‌وجود آمد. در جدیدترین رنکینگ جهانی سال ۲۰۱۹ برند TCL، دومین برند پرفروش جهان بوده است. لازم به ذکر است تی‌سی‌ال، دومین برند محبوب در آمریکا است.

کشور چین طی یک قرارداد با شرکت مادیران کلیه قطعات TCL را به ایران صادر می‌کند. تلویزیون تی‌سی‌ال ساخت مشترک ایران و چین است، به این صورت که شرکت مادیران تلویزیون‌های برند TCL را داخل ایران مونتاژ و پخش می‌کند.

تعمیر تلویزیون با آچارباز
تعمیر تلویزیون در شرکت آچارباز، شامل کلیه خدمات مربوط به تلویزیون مثل نصب، سرویس، تعمیر و ... است. تلویزیون شما از هر برند و مدلی که باشد، آن را در هر نقطه از تهران و هر زمانی که بخواهید در محلتان تعمیر می‌کنیم.
تعمیر تلویزیون

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا