×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تلویزیون و مانیتور

بهترین مارک تلویزیون در ایران چیست؟

راهنمای خرید بهترین مارک تلویزیون در ایران

قصد دارید یک تلویزیون نو بخرید؟ در بازار لوازم صوتی و تصویری، سردرگم انواع مختلف برند تلویزیون باکیفیت شده‌اید و مدام این سوال ذهن شما را درگیر می‌کند که بهترین مارک تلویزیون در ایران چیست؟ اصلا چه مارک تلویزیونی بخریم که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم قیمت آن مناسب باشد؟

قبلا در مقاله هنگام خرید تلویزیون به چه نکاتی توجه کنیم به ویژگی های تلویزیون خوب اشاره کردیم، در این مقاله، انواع برندهای تلویزیون و بررسی معایب و مزایای هر کدام از برندها را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید با بهترین مارک‌های تلویزیون در ایران آشنا شوید. البته در این میان ضمن بررسی چند برند خارجی که در زمینه تلویزیون‌های هوشمند بسیار خوب کار کرده اند به سراغ بهترین برند تلویزیون ایرانی نیز خواهیم رفت و ویژگی‌های آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. اغلب در صورتیکه از این برندها درست استفاده کنید تا چند سال می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید و کمتر نیاز به تعمیر تلویزیون خود دارید.

اگر خرابی تلویزیون، باعث شده به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشید، بهتر است یک بار دیگر با تعمیر آن شانس خود را امتحان کنید. تعمیر تلویزیون در منزل یکی از خدمات آچارباز است، با استفاده از این خدمت ما، تلویزیون خود را دوباره قابل استفاده کنید و خرید یک دستگاه نو را به تعویق بیندازید.

معتبر ترین برندهای تلویزیون در ایران کدامند؟

برای پاسخ به این پرسش، کافی است گشتی در بازار بزنید، متوجه خواهید شد که دو برند کره‌ای سامسونگ و ال جی بیشتر از سایر برندها، قدرت را در دست گرفته و در زمینه تلویزیون‌های اسمارت فعالیت می‌کنند. البته تلوزیون‌های LG و Samsung نه تنها در ایران بلکه در جهان عنوان پرفروش‌ترین تلوزیون‌ها را یدک می‌کشند. پس از این دو برند معتبر کره‌ای برند سونی قابل اعتمادترین برند تلویزیون در جهان است.

تعمیر تخصصی تلویزیون در محل
براساس آماری که گرفته شده یکی از بهترین مارک تلویزیون در ایران، تلویزیون سامسونگ است که حدود 46 درصد سهم بازار جهان را به خود اختصاص داده‌است.
برای تعمیر تلویزیون از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

برند سامسونگ٬ یک برند معتبر با کیفیت و طراحی چشم گیر

بازار متنوع محصولات سامسونگ تنها به محصولات برقی و صوتی و تصویری ختم نمی‌شود. این شرکت بزرگ کره‌ای از تلفن همراه تا لوازم خانگی هرآنچه که شما فکرش بکنید را باکیفیت و ظاهری مناسب تولید می‌کند. سامسونگ گوی رقابت را از سایر برندهای معتبر در این زمینه ربوده‌ و چندین سال است که به عنوان برترین برند در جهان شناخته شده‌است.

اگر قصد خرید تلویزیون از محصولات سامسونگ را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ تلویزیون‌های QLED بروید. محصولات QLED کیفیت تصویری بسیار خوبی دارند و حسن دیگرشان ضخامت بسیار کم آن‌هاست.

اعزام تعمیرکار سیار به محل
تلویزیون سامسونگ سری ال ای دی UHD و سری تلویزیون QLED محصولات بسیار باکیفیتی از این برند معتبر هستند، تنها ایرادی که می‌توان از آن‌ها گرفت، قیمت بالایشان است.
پیشنهاد مطالعه

برند ال جی٬ اولین تولید کننده OLED ٬ قیمت بالا

برند LG از اولین تولید کنندگان تلویزیون‌های OLED است. این محصول در تلویزیون‌های هوشمند انقلابی عظیم تولید کرد. می‌توان به راحتی این ادعا را داشت که برند ال جی تنها برندی است که با سامسونگ توانسته در زمینه تلویزیون‌های OLED رقابت کند.

این محصولات به دلیل ظاهر زیباتر و ظریف‌تر قیمت بالاتری نسبت به محصولات سامسونگ دارند. تلویزیون‌های‌ ال جی، در زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع بوده و تاخیر ورودی بسیار کمی دارند. بنابراین اگر اهل بازی هستید و به قول معروف یک پا گیمر حرفه‌ای هستید، بهتر است که به سراغ تلویزیون‌های ال جی بروید. خواندن مقاله انواع تلویزیون ال جی | انتخاب مناسب در تلویزیون‌های ال جی اطلاعات جامعی را در خصوص تلویزیون‌های ال جی برای شما به همراه دارد.

تعمیر تخصصی تلویزیون برند ال جی
اگر به دنبال تلویزیون‌های شیک سه بعدی هستید و یا تلویزیون را برای بازی و سرگرمی لازم دارید بهتر است به سراغ برند LG بروید.

برند SONY پیشرو در صنعت صدا و تصویر٬ کیفیت بالا

پس از محصولات سامسونگ و ال جی، بهترین مارک تلویزیون در ایران سونی است. محصولات سونی کیفیت بسیار بالایی دارند. این کمپانی ژاپنی به کیفیت محصولاتش بسیار اهمیت می‌دهد و تمام تمرکز خود را بر روی HDR گذاشته و با بهره‌گیری از تکنولوژی K4، تلویزیون‌های بی‌نظیری را روانه بازار کرده‌است. تمامی محصولات سونی عملکرد حرکتی بسیار بالایی دارند و کیفیت محتوا با وضوح پایین را ارتقا می‌بخشند.

اعزام تعمیرکار سیار
محصولات سونی از لحاظ کیفیت و دقت بهترین مارک تلویزیون در ایران و جهان هستند.

برند Panasonic ٬ قدمت دار٬ مدرن و کیفیت ژاپنی

با وجود اینکه شرکت پاناسونیک یک شرکت ژاپنی با قدمتی نزدیک به یک قرن است، در هنگام خرید تلویزیون به این مسئله فکر می‌کنیم که آیا مارک پاناسونیک خوب است؟ کیفیت مناسب را دارد؟
در پاسخ به شما باید گفت، این شرکت در طی سال‌های متمادی محصولات مختلف در زمینه صنایع الکترونیک و مخابرات تولید کرده‌است. تولید تلویزیون‌های پاناسونیک نیز بخشی از فعالیت‌های این شرکت است که از گذشته به عنوان یکی از محصولات بسیار باکیفیت در بازار زبانزد عام و خاص بوده است. با ورود تلویزیون‌های پلاسما، پاناسونیک با تولید محصولات بی‌نظیر گوی رقابت را از سایر برندها ربود. اما با شکست استقبال از تلویزیون‌های پلاسما، شرکت پاناسونیک در عرصه رقابت جا ماند و به اندازه گذشته نتوانست اوج بگیرد.

کارشناس تعمیر تلوزیون
در سال 2012 محصولات پاناسونیک به عنوان چهارمین تولید کننده در جهان انتخاب شد.
پیشنهاد مطالعه

برند Philips ٬ تصاویر بی‌همتا، صدای‌ شگفت‌انگیز و نور محیطی فوق‌العاده

فیلیپس یکی از برندهای نام آشنا در لوازم خانگی است که در سال 1891 در هلند و به صورت چند ملیتی فعالیتش را شروع کرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تحهیزات الکترونیکی است که در 10 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد.

شرکت فیلیپس از سال 1925 میلادی در زمینه تولید تلویزیون پا به عرصه گذاشت و با توجه به سابقه‌ بسیار خوبش در زمینه لوازم برقی، همواره قابل اعتماد بوده‌است.

کیفیت تلویزیون‌های فیلیپس خوب بوده و در سه مورد خلاصه می‌شوند: تصاویر بی همتا، صدای شگفت‌انگیز و نور محیطی فوق العاده!

بنابراین اگر نگران کیفیت تلویزیون‌های فیلیپس هستید و این سوال ذهنتان را درگیر خود کرده که

آیا تلویزیون فیلیپس خوب است؟ در پاسخ باید گفت، کیفیت تصاویر این برند هلندی حرف ندارد و با وجود رقبای ژاپنی و کره‌ای این شرکت محصولات مدرن و زیبا با کیفیت عالی به بازار روانه کرده‌است. تکنولوژی Ambilight از امکانات جالب و منحصر به فرد تلویزیون‌های این برند اروپایی است.

کارشناس تعمیر تلویزیون فیلیپس
شاید از نگاه برخی افراد، بهترین مارک تلویزیون در ایران فیلیپس باشد. این برند هلندی دارای تکنولوژی منحصر به فرد به نام Ambilight است که در سایر تلویزیون‌ها وجود ندارد.
پیشنهاد مطالعه

برند Hisense ٬ کیفیت خوب و قیمت مناسب تر

اکر در مورد بهترین مارک تلویزیون در ایران بخواهیم صحبت کنیم، برند هایسنس را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. این برند با اینکه از سال 1969 وارد بازار لوازم الکترونیکی بازار شده کمتر در ایران آن را می‌شناسند و تبلیغ زیادی هم برای آن انجام نشده‌ است.

این برند چینی نه تنها در حوزه محصولات تلویزیون فعالیت می‌کند، بلکه در مورد سایر محصولات لوازم خانگی همچون یخچال و دستگاه‌های تهویه نیز فعالیت می‌کند. با این همه پیدا کردن مدل های اصلی این برند، کار آسانی نیست. مهم‌ترین مشکل این برند تقلبی بودن آنهاست.

دومین نکته اینکه این تلویزیون با اینکه هوشمند بوده اما از سیستم عامل اختصاصی خود تبعیت کرده و از سیستم عامل اندروید تبعیت نمی‌کند. با این حال نمونه‌های اصل این برند، کیفیت بسیار خوبی داشته و از طرفی دیگر نیز نسبت به برندهای سامسونگ، ال جی قیمت مناسب‌تری هم دارد.

تعمیر تخصصی تلوزیون در محل
یکی از مشکلات تلویزیون‌های هایسنس فراوانی مدل‌های تقلبی آن‌هاست .

چگونه به بررسی معایب و مزایای بهترین مارک‌های تلویزیون در ایران بپردازیم؟

مقایسه بین برندهای معتبر تلویزیون می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه مارک تلویزیونی بخریم؟ پس با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعاتی کوتاه اما جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم:

مقایسه تلویزیون پاناسونیک و سامسونگ

اگر بخواهیم از لحاظ طراحی و ظاهر، کیفیت ساخت و دوام، کیفیت تصویر، کیفیت صدا، امکانات جانبی و قابلیت‌های لوازم جانبی بررسی کنیم رتبه تلوزیون سامسونگ در مقام بالاتری نسبت به تلویزیون پاناسونیک قرار دارد. اما از لحاظ قیمت، پاناسونیک قیمت مناسب‌تری داشته و از لحاظ استفاده راحت و ارتباط کاربر با آن نیز رتبه پاناسونیک نسبت به سامسونگ بالاتر است.

تلویزیون سونی یا ال جی

در مورد مقایسه دو برند سونی با ال جی، ازلحاظ ظاهر، کیفیت صدا، امکانات و قابلیت‌ها و لوازم جانبی، استفاده راحت و رابطه برقرار کردن کاربر با آن، ال جی در رتبه بالاتری قرار دارد. اما قیمت سونی بسیار مناسب‌تر و به صرفه‌تر است. از لحاظ کیفیت ساخت و دوام و کیفیت تصویر، رتبه SONY نسبت به LG بالاتر است.

پیشنهاد مطالعه

مقایسه تلویزیون سونی با پاناسونیک

در مورد مقایسه تلویزیون سونی با پاناسونیک، از لحاظ کیفیت ساخت و دوام، کیفیت تصویر، کیفیت صدا، امکانات و قابلیت‌ها و لوازم جانبی، سونی در رتبه بالاتری قرار دارد. اما قیمت تلویزیون‌های پاناسونیک مناسب‌تر است. از لحاظ استفاده راحت و رابط کاربری، پاناسونیک در جایگاه بالاتری قرار دارد.

مقایسه تلویزیون هایسنس با ال جی

در مقایسه تلویزیون هایسنس با ال جی، تلویزیون ال جی از لحاظ طراحی و ظاهر، کیفیت ساخت و دوام، کیفیت تصویر، کیفیت صدا، امکانات و قابلیت‌ها و لوازم جانبی، استفاده راحت و رابط کاربری از تلویزیون هاینس رتبه بهتری دارد، هایسنس فقط از لحاظ قیمت بسیار مناسب‌تر بوده و تلویزیون ال جی گران‌تر است.

بهترین برند تلویزیون ایرانی کدام است؟

با توجه به افزایش قیمت تلویزیون‌های خارجی، متقاضیان محصولات ایرانی سوق بیشتر شده‌اند و این سوال برای همه ایجاد شده‌ که بهترین برند تلوزیون ایرانی کدام است.؟ با آچارباز همراه باشید تا محصولاتی ایرانی و یا تحت لیسانس ایران را به شما معرفی کنیم.

تلویزیون ایرانی X VISION ٬ محصول مادیران و کیفیت قابل قبول

برند معتبر و مشهور ایرانی مادیران خط تولید تلویزیون‌های ایکس ویژن را در سال 1385 راه‌اندازی کرد. این برند کیفیت قابل قبولی دارد. هدف اصلی مادایران از راه اندازی خط تولید تلویزیون‌های ایکس ویژن، تولید محصولی ارزان قیمت برای رفع نیازهای مصرف کنندگان است. بهترین مدل‌های این تلویزیون سری KU، XK،XS است.

کارشناس تعمیر تلوزیون ایکس ویژن
بهترین مارک تلویزیون در ایران در برندهای ایرانی تلویزیون ایکس ویژن است.

تلویزیون ایرانی جی پلاس

تلویزیون جی پلاس یک برند نوپاست که شرکت گلدیران بدون تجربه قبلی در زمینه طراحی آن را تولید کرد. اگر علاقه‌مند به امکانات هوشمند یا تماشای فیلم باکیفیت هستید، تلوزیون جی پلاس گزینه مناسب شما نیست. اما اگر قصد دارید تنها برای تماشای شبکه‌های تلویزیونی از آن استفاده کنید، این تلویزیون در کنار قیمت به صرفه و خدمات پس از فروش شامل تعمیر تلویزیون گزینه مناسبی است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس
اگر شما از آن دسته افراد هستید که از تلویزیون امکانات هوشمند و تماشای فیلم با کیفیت و یا امکان بازی کردن انتظار دارید، به سراغ تلوزیون جی پلاس نروید!
پیشنهاد مطالعه

تلویزیون TCL ٬ برند چینی٬ کیفیت به نسبت مناسب و قیمت پایین‌تر

تلویزیون TCL یکی از محصولات برند چینی است که مقام ششم را در 100 برند برتر چینی و به مدت 10 سال رتبه اول را در تولید تلویزیون‌های رنگی داشته است. در شهریور ماه 1396 گروه مادیران در یک همکاری با برند TCL عرضه گسترده لوازم خانگی و صوتی تصویری تی سی ال را در ایران آغاز کرد. این برند در ایران دارای تلویزیون‌های میان رده است که قیمت و کیفیت مناسبی دارند.

نمایندگی برند TCL در تهران
استفاده بیش از حد از تلویزیون TCL موجب قطع و وصل شدن تصاویر می‌شود.

تلویزیون ایرانی اسنوا٬ تلویزیون مشهور ایرانی با صدا و تصویر خوب

برند اسنوا یکی از شرکت‌های مشهور ایرانی است که سابقه درخشانی در تولید لوازم صوتی و تصویری دارد. تلوزیون‌های این شرکت نیز از این قاعده پیروی می‌کنند و تصاویری خوش رنگ، درخشان و باکیفیت را پخش می‌کنند. در این برند به کیفیت صدا نیز بسیار توجه شده و از بلندگوهای حرفه‌ای که صدا را به درستی و باکیفیت پخش می‌کند، استفاده شده‌ است.

تعمیر تلویزیون اسنوا در محل
تلویزیون‌های اسنوا مجهز به گیرنده دیجیتال بوده و دیگر نیاز نیست، شما دستگاه جداگانه در این رابطه خریداری کنید.
پیشنهاد مطالعه

تلویزیون ایرانی شهاب٬ ظاهری ساده و تصاویر با کیفیت

شرکت ایرانی شهاب با سابقه 60 ساله در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری توانسته محصولات باکیفیت اما با قیمت مناسب‌تر را به بازار ارائه دهد. یکی از بهترین مدل‌های این برند ایرانی تلوزیون شهاب مدل SH102U1 است که با وجود شکل و ظاهر ساده، دارای امکان پخش تصاویر 4K است. این مدل مجهز به سیستم اندروید بوده و به شما اجازه نصب کلی برنامه بر روی تلویزیون را می‌دهد.

تعمیر تلویزیون در محل
یکی از بهترین مارک تلویزیون در ایران در میان برندهای ایرانی، تلویزون شهاب مدل SH102U1 است که مجهز به سیستم عامل اندروید است.

در ادامه برخی پرسش‌های رایج در زمینه بهترین مارک تلویزیون در ایران را پاسخ می‌دهیم.

کیفیت تلویزیون مجیک چگونه است؟

کیفیت تلویزیون مجیک خوب بوده و محصولات این برند کره‌ای سالهاست که در بین مردم شناخته شده و جا افتاده است و کمتر دچار کپی‌کاری و تقلب شده و توسط شرکت کره تولید می‌شود. بنابراین در رابطه با اصل بودن آن اطمینان بیشتری می‌توان داشت. اگر قصد دارید تلویزیون مجیک بخرید، این محصول کیفیت تصویری خوبی دارد.

تعمیر تلویزیون با آچارباز
تعمیر تلویزیون در شرکت آچارباز، شامل کلیه خدمات مربوط به تلویزیون مثل نصب، سرویس، تعمیر و ... است. تلویزیون شما از هر برند و مدلی که باشد، آن را در هر نقطه از تهران و هر زمانی که بخواهید در محلتان تعمیر می‌کنیم.
تعمیر تلویزیون

معایب تلویزیون توشیبا چیست؟

رایج‌ترین مشکل تلویزیون توشیبا، سوختن پنل تلویزیون است. پنل تلویزیون به راحتی در این برند دچار آب خوردگی می‌شود. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که کاربر برای تمیز کردن و نظافت پنل از مایع‌های تمیز کننده استفاده می‌کند. در این شرایط مایع تمیز کننده وارد پنل دستگاه و فلت‌های منتقل کننده اطلاعات تصویر در زیر پنل و پین‌ها می‌شود.

از جمله مشکلات دیگر تلویزیون‌های توشیبا، سوختن پیکسل‌های تصاویر است. در این حالت در هریک از ساب پیکسل‌ها و یا ترانزیستورها مشکل ایجاد می‌شود و تعمیرکاران ترجیح می‌دهند پنل را به صورت کلی تعویض کنند. که این کار نیاز به مهارت افراد متخصص و تعمیرکاران حرفه‌ای دارد.

آیا تلویزیون فیلیپس خوب است؟

همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، این برند هلندی توانسته برندی پیشرو و موفق باشد. فیلیپس همگام با توسعه و پیشرفت تکنولوژی در قرن بیست و یکم اصالت و محبوبیت خود را حفظ کرده و در کنار رقبای کره‌ای و ژاپنی هنوز هم یک برند باکیفت و محبوب اروپایی است.

راهنمای خرید تلویزیون فیلیپس
فیلیپس از سال 1925 میلادی وارد عرصه تولید تلویزیون شده‌است.
پیشنهاد مطالعه

در مقایسه تلویزیون تی سی ال با ایکس ویژن کدام یک تلویزین بهتری تولید کرده‌است؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم هردو این برندها به نسبت قیمتی که در بازار دارند، امکانات و کیفیت خوبی هم دارند. شرکت TCL به لطف حضور در بازار جهانی رتبه خوبی در میان پرفروش‌ترین تلویزیون‌های جهان دارد.

این برند معتبر در سری‌های 3 تا 8 در بازار ارائه می‌شود. سری‌های 3، 4، 5 این برند از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. اما در سری‌های جدید سیستم عامل هوشمند آن‌ها به روکو نقل مکان کرده‌ که کارایی بهتری دارد. سری‌های جدید، از نظر عملکرد سرعت پایینی دارند و سیستم عامل هوشمندشان کارایی ندارد و فقط از چند برنامه ثابت پیروی می‌کنند که آپدیت نیز نمی‌شود. سری‌های 8 TCL کیفیت بسیار بالایی دارد و قادر به رقابت با برندهای معتبر جهانی است.

تلویزیون ایکس ویژن یکی از بهترین مارک تلویزیون در ایران و ساخت وطن است. این برند ایرانی فناوری‌های مناسب بازار ایران را به تلویزیون‌هایش اضافه کرده و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن سازگاری این برند با نیاز جامعه ایرانی است. سیستم هوشمند این تلویزیون نسبت به تی سی ال عملکرد بهتری دارد و برخلاف رقیب دارای برنامه‌های کاربردی و پیش فرض همچون فیلیمو، برنامه‌های خبری و آب و هواست.

سامانه تعمیرکار در محل آچارباز
در مقایسه بین این دو برند تفاوت چندانی میانشان وجود ندارد. کیفیت ساخت تلویزیون TCL بهتر است اما ایکس ویژن با بازار ایران سازگاری بیشتر دارد.
پیشنهاد مطالعه

بهترین تلویزیون 2019 کدام است؟

در این قسمت بهترین مارک تلویزیون در ایران در سال 2020-2019 را به شما از میان سه برند معتبر جهانی معرفی خواهیم کرد. با وبلاگ آچارباز همچنان همراه باشید:

جدیدترین تلویزیون 2020-2019 برند معتبر LG

  • برند معتبر ال جی مدل C9
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
تکنولوژی اولدتکنولوژی اولدسیستم عامل webOS
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 40 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T24 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون ال جی مدل SM9000
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل IPSسیستم عامل webOS
کیفیت تصویر SUHDقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 40 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T24 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون ال جی NON080
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل IPSسیستم عامل webOS
کیفیت تصویر SUHDقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 40 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T24 پورت HDMI و 3 پورت USB

جدیدترین تلویزیون 2020-2019 سامسونگ

  • تلویزیون سامسونگ مدل Q7OR
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل VAسیستم عامل تایزن
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 40 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-C ، DVB-T2، DVB-T4پورت HDMI و 2 پورت USB
  • تلویزیون سامسونگ مدل Q60T
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل VAسیستم عامل تایزن
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای20 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-C ، DVB-S2، DVB-T24 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • تلویزیون سامسونگ مدل RU7100
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل VAسیستم عامل تایزن
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای20 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-T ، DVB-T23 پورت HDMI و 2 پورت USB
پیشنهاد مطالعه

جدیدترین تلویزیون 2020-2019 سامسونگ

  • تلویزیون سونی مدل A8G
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
تکنولوژی اولدسیستم عامل اندروید
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 40 واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-T ، DVB-T24پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون سونی مدل X9500G
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل VAسیستم عامل اندروید
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 20واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-T ، DVB-T24 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون سونی مدل X8500G
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل IPSسیستم عامل اندروید
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 20واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-T ، DVB-T24 پورت HDMI و 3 پورت USB
  • تلویزیون سونی مدل X8000G
ویژگی‌های اصلیمشخصات کلی
پنل IPSسیستم عامل اندروید
کیفیت تصویر 4Kقابلیت اتصال به موبایل
توان صدای 20واتقابلیت اتصال به اینترنت
گیرنده DVB-T ، DVB-T24 پورت HDMI و 3 پورت USB

در قسمت انتهایی مقاله سعی براین داشتیم تا بهترین مدل‌های تلویزیون در سال 2020- 2019 را به شما معرفی کنیم. امید است که این مقاله هرآنچه که شما نیاز داشتید را پاسخگو بوده باشد. در انتها چنانچه تلویزیون شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشت، می‌توانید از خدمات آچارباز در بخش تعمیر تلویزیون سفارشتان را ثبت کنید. کارشناسان زبده ما در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

برند دوو نیز یکی دیگر از برندهای مطرح بازار است که به دلیل کیفیت مناسب مورد استقبال کاربران قرار گرفته است برای آشنایی با تلویزیون‌های این برند خواندن مقاله راهنمای خرید و بررسی بهترین تلویزیون‌های دوو را پیشنهاد می‌کنیم.

تعمیر تلویزیون با آچارباز
تعمیر تلویزیون در شرکت آچارباز، شامل کلیه خدمات مربوط به تلویزیون مثل نصب، سرویس، تعمیر و ... است. تلویزیون شما از هر برند و مدلی که باشد، آن را در هر نقطه از تهران و هر زمانی که بخواهید در محلتان تعمیر می‌کنیم.
تعمیر تلویزیون
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

    1. درود بر شما
      احمد عزیز، نظر شما به تیم تولید محتوا منتقل می شود. ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک می گذارید.

    1. درود بر شما
      صنام یکی از تولیدکنندگان قدیمی تلویزیون است . نظر شما به بخش تولید محتوا اعلام می شود.

  1. من میخام 50اینچ دنای اسمارت 4k بخرم بنظرتون تلویزیون خوبی هسش؟ کیفیت تصویرش مثل سامسونگ هست؟

    1. درود بر شما
      مجتبی عزیز، با توجه به ویژگی هایی که شما از یک تلویزیون انتظار دارید و کاربری شما پاسخ به این سوال متفاوت خواهد بود. بهتر است پیگیری لازم را با فروشندگان تلویزیون انجام دهید.

  2. به نظرم تلویزیون دنای از نظر کیفیت از همه ای برندهای داخلی بهتره
    من به قبلا اسنوا داشتم خراب شد 6 ماهه دنای گرفتم با قیمت خیلی پایین تر از اسنوا
    ازش راضیم
    اگه دنبال تلویزیون باکیفیت هستین و نمی خواین پول تبلیغات کلان شرکت های بزرگ رو بدین دنای پیشنها من هستش

    1. درود بر شما
      قلیزاده عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک می گذارید.

  3. سلام خسته نباشید برای خرید تلوزیون بین
    جی پلاس
    ایکس ویژن
    تی سی ال
    کدوم بهتره به نظرتون لطف میکنید سریع جواب بدید چون فردا میخوایم بخریم مرسی.

    1. درود بر شما
      ملیحه عزیز، هر برند تلویزیون یکسری مزایا و معایب خاص خود را دارد با توجه به ویژگی مدنظر شما پاسخ به این سوال متفاوت است. بهتر است در این زمینه از فروشندگان تلویزیون پیگیری لازم را بعمل آورید.

  4. باسلام
    به نظر شما استوا از لحاظ به روز بودن سیستم ونرم افزار میتونه گزینه مناسبی برای خرید باشه؟

    1. درود بر شما
      هادی عزیز، تلویزیون های اسنوا در مدل های مختلف به بازار عرضه شده اند که سیستم عامل های بروزی دارند.

  5. سلام روزتون بخیر
    بین برند سونی و سامسونگ و ایکس ویژن موجود در بازار ایران کدام انتخاب درست تری است ؟
    آیا سونی هنوز مثل سابق میباشد ؟

    1. درود بر شما
      شالباف عزیز، هر برند تلویزیون یکسری مزایا و معایب خاص خود را دارد با توجه به ویژگی مدنظر شما پاسخ به این سوال متفاوت است. بهتر است در این زمینه از فروشندگان تلویزیون پیگیری لازم را بعمل آورید.

    1. درود بر شما
      علیرضا عزیز، هر مدل مزایا و معایب خاص خود را دارد با توجه به ویژگی مدنظر شما پاسخ به این سوال متفاوت است.

  6. سلام
    ممنون میشم بگید بین تلویزیون ۵۵ دوو با ۵۵ فیلیپس کدوم بهتره؟

    1. درود بر شما
      احمدعزیز، با توجه به ویژگیهای مدنظر شماست پاسخ به این سوال متفاوت است. باید به فروشنده تلویزیون ویژگیها و بودجه خود را بفرمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه شود.

    1. باسلام
      نسرین عزیز؛ اگر از فروشنده ای که به شما جنس را میفروشد مطمئن هستید، می‌توانید سامسونگ را انتخاب کنید، در غیر اینصورت بهتر است تلویزون اسنوا را خریداری کنید که در کشورمان دارای نمایندگی پس از فروش بوده و میتوانید مطمئن تر اقدام به خرید کنید.

    1. سلام بر شما دوست عزیز
      شما می توانید در صفحه اصلی بلاگ، در انتهای صفحه ایمیل خود را وارد کنید و به صورت هفتکی، مطالب جدید وبلاگ را به صورت خبرنامه دریافت کنید.

    1. باسلام
      روح الله عزیز، از آنجایی که تلوزیون وسیله پرقی پر مصرفی در منزل است، پیشنهاد میشود از برندهای مطرح تر که کیفیت ثابت شده تری دارند، اقدام به خرید کنید.

  7. سلام لطفا یه تلویزیون سایز کوچک که قابلیت اتصال راحت وسریع به موبایل راداشته باشد بمن معرفی کنید ممنونم

    1. باسلام
      کیا عزیز شما می‌توانید با توجه به بودجه و جدول‌های قرار گرفته در مقاله، اقدام به خرید کنید، تمامی مدل‌های ذکر شده قابلیت اتصال به موبایل را دارند از این بین، موازدی چون: تلویزیون سامسونگ مدل RU7100، تلویزیون سامسونگ مدل Q60T و تلویزیون سونی مدل X8000G می‌توانند برای شما مناسب باشند.

    1. درود بر شما
      رضا عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک می گذارید.
      سونی یکی از بهترین و باکیفیت ترین تولیدکنندگان تلویزیون در سراسر جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا