×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

ویدیو/ افرون‏ه ها (Extensions) در مرورگر کروم چیست؟

همه ما هر روزه از اینترنت استفاده می‏‌کنیم و شاید بیشترین تعامل ما با دنیای اینترنت از طریق مرورگرها باشد. اما یکی از محبوب‏ترین مرورگرها چیست؟ قطعا کروم یکی از جواب‏‌های ماست. کروم روزانه پذیرای بسیاری از عاشقان دنیای وب است تا با محیطی جذاب و روان، به سرعت صفحات مورد نظر ما را بارگزاری کند و با قابلیت‏‌های بی‏نظیرش ما را در دنیای وب همراهی کند.

با این حال شاید بارها در مورد افزونه‏‌ها (Extensions) در مرورگر کروم شنیده باشید، اما تا به حال از آنها استفاده کرده‏‌اید؟ با فروشگاه افزونه‌‏های کروم آشنایی دارید؟ افزونه‏‌ای داشته‏‌اید که مدام هنگ کرده و شما نمی‏دانستید چطور آن را غیر فعال یا حذف کنید؟

در این ویدئوی آموزشی مسعود سوری هر آنچه در مورد افزونه‏‌ها نیاز به دانستن دارید را به سادگی توضیح می‌دهد؛ مواردی از قبیل دسترسی به افزونه‏‌های نصب شده بر روی مرورگر، غیر فعال کردن آنها، حذف و یا نصب آنها، دسترسی به فروشگاه کروم و… در ادامه با آچارباز همراه باشید:

 

 

نصب ویندوز و نرم افزار در محل با آچارباز
خدمت نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شامل تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز و لپ تاپ می‌شود. در این خدمت، تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز برای نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شما، در هر بخش از مناطق 22 گانه تهران به محلتان مراجعه خواهد کرد.
درخواست نصب ویندوز و نرم افزار

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ممنون مفید بود . اگر امکانش بود از بهترین هاشو خودتون معرفی میکردید هم بهتر میشد

    1. باسلام
      دوست عزیز، مچکریم از نظر و همراهی شما، تلاش می‌کنیم در مقالات دیگر بهترین افزونه‌های مرورگر کروم را نیز معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا