×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

اضافه شدن 3 رسته جدید به آچارباز

3 رسته جدید در آچارباز

برای اینکه در هر زمینه پاسخگوی نیاز کاربران باشیم، هرروزه در حال افزایش خدمات خود هستیم. حال تعمیر لوازم الکترونیکی خانه و آشپزخانه شما را انجام خواهیم داد.

در طول روز به دفعات از لوازم الکترونیکی که در خانه و آشپزخانه دارید استفاده می‌کنید. حال ممکن است به هر دلیلی دستگاه شما دچار مشکل شود. اگر امکان خروج از منزل و مراجعه به یک تعمیرکار را نداشته باشید، اولین چیزی که به ذهتان می‌رسد چیست؟

حال اگر سامانه‌ای این امکان را به شما بدهد و دستگاهتان را از در منزل تحویل گرفته، به تعمیرگاه ببرد، تعمیر کند و در نهایت در منزل تحویلتان دهد، چه حسی به شما دست می‌دهد؟

آچارباز با اضافه کردن خدمتی جدید قصد دارد بیش از پیش رضایت مشتریان خود را جلب کند. از این پس دستگاه‌های کوچک الکترونیکی شما توسط کارشناسان آچاربازی تعمیر می‌شود.

خدمات جدید آچارباز:

تعمیر لوازم آشپزخانه کوچک

تعمیر لوازمی از قبیل غذاساز، مایکروفر، پلوپز، قهوه‌ساز، چرخ گوشت، سرخ کن و آرام‌پز

تعمیر لوازم خانگی کوچک:

تعمیر لوازمی از قبیل جاروبرقی، سشوار و اتو

تعمیر لوازم شخصی برقی:

تعمیر لوازمی از قبیل ریش تراش

لازم به ذکر است که در حال حاضر فقط همشهریان تهرانی قادر به استفاده از این خدمت جدید هستند. بزودی سایر شهرها نیز به لیست ارائه دهندگان این خدمت افزوده خواهند شد.

روش کار به این شکل است که ابتدا شما درخواست خود را از طریق اپلیکیشن و یا سایت آچارباز ثبت کنید، پشتیبانان ما با شما تماس می‌گیرند و در نهایت بعد از هماهنگی لازم، مامور تحویل به محل شما اعزام شده، دستگاهتان را تحویل گرفته و بعد از تعمیر دوباره آن را به شما تحویل می‌دهد.

شاید بپرسید چرا تعمیر این لوازم مانند سایر لوازم خانگی در محل انجام نمی‌شود؟

و اما پاسخ سوال شما:

1- هزینه تعمیر این لوازم خیلی بالا نیست، پس در صورت تعمیر آن‌ها در محل، شما فقط باید هزینه بیشتری پرداخت کنید که این امر برایتان مقرون به صرفه نیست.

2- تعمیر برخی از این لوازم در محل خطرناک است. برای مثال مایکروفر باید در شرایط و با ابزار خاص تعمیر شود، از این رو تعمیر آن در محل مشتری توصیه نمی‌شود.

3- گاهی این لوازم بعد از تعمیر نیاز به تست دارند. این تست شاید بیشتر از 12 ساعت زمان نیاز داشته باشد. پس تعمیر و تست این دستگاه‌ها در محل مشتری امکان‌پذیر نیست.

گفتنیست تمام هزینه ایاب و ذهاب رایگان است و شما فقط هزینه تعمیر دستگاه را پرداخت می‌کنید.

ثبت درخواست تعمیر در آچارباز

دانلود اپلیکیشن آچارباز

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا