×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

اپلیکیشن آچارباز در سیب اپ

اپلیکیشن آچارباز در سیب اپ

آچارباز یکی از جدیدترین سرویس‌های ارائه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و لوازم منزل است که تا قبل از این شما قادر بودید این اپلیکیشن را از طریق کافه بازار و گوگل پلی استور دانلود و فقط روی دستگاه‌های اندرویدی نصب کنید.

حال با اضافه شدن اپ استور sibapp به لیست فروشگاه‌های ارائه کننده اپلیکیشن آچارباز، برای کاربران IOS هم امکان استفاده از این اپلیکیشن فراهم شده است. با این وجود گوشی موبایل شما با هر سیستم عاملی که باشد، می‌توانید آچارباز را روی دستگاه خود نصب کرده و از خدمات بی‌شمار این مجموعه بهره‌مند شوید.

نسخه‌ی ارائه شده آچارباز در sibapp تست شده و شامل آخرین ورژن است که با مراجعه به این اپ استور قادر هستید این اپلیکیشن سرویس‌رسان را دانلود کنید.

دانلود نسخه iOS

 

دانلود نسخه اندروید

 

خدماتی که آچارباز ارائه می‌دهد شامل تمامی امور مربوط به حوزه‌ی سرور و شبکه، نصب نرم افزار، تعمیر موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر، تعمیر و سرویس پرینتر، پلاتر، اسکنر و کارتریج، خدمات بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک، خدمات برق ساختمانی، خدمات مخابراتی و زیرساخت، خدمات سیستم‌های محافظتی دوربین مداربسته و دزدگیر، سیستم صوتی و تصویری و لوازم برقی خانگی است.

 

4/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا