اخبار آچارباز

تخفیف ویژه آچارباز به مناسبت روز جهانی CD Player

روز جهانی CD Player

دستگاه‌های پخش موسیقی در طول تاریخ تا به الان تغییرات بسیار زیاد و گسترده‌ای داشتند، از نوار کاست‌های کوچک گرفته تا انواع سی دی و MP3 پلیر و در حال حاضر گوشی‌های موبایل.

به طور حتم یکی از بزرگترین تغییراتی که در دنیای موسیقی اتفاق افتاد، اختراع CD بود که پس از آن انواع پخش کننده سی دی نیز ساخته شد.

این دستگاه‌ها به محض اینکه وارد بازار شدند، به سرعت جای خود را به انواع کاست‌ها و دستگاه‌های پخش کننده آن دادند و دنیایی از تغییر را با خود به ارمغان آوردند.

تعمیر DVD Player در محل با آچارباز
خدمت نصب، راه اندازی و تعمیر سینمای خانگی و ساندبار و dvd player آچارباز شامل راه اندازی، عیب یابی و رفع ایراد تمامی برند‌ها می‌شود. پخش نکردن فایل سی دی، خاموش شدن سینمای خانگی در حین کار یا بهم ریختن اطلاعات در صفحه نمایش از جمله مشکلاتی هستند که با ثبت سفارش در اپلیکیشن آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکار سیار آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر DVD PLAYER

 

اما تاریخچه روز CD Player از کجا آغاز شد؟

در 1 اکتبر سال 1982 مصادف با 9 مهر، شرکت سونی اولین پخش کننده سی دی را به بازار عرضه کرد و کم کم وارد خانه‌ها شد و استفاده از آن افزایش پیدا کرد. این دستگاه با نام CDP-101  در ابتدا در ژاپن عرضه شد.

شرکت فیلیپس که به‌عنوان همکار سونی در این پروژه فعالیت می‌کرد و وظیفه‌ی آماده کردن دیسک‌ها را بر عهده داشت، نتوانست در زمان مقرر محصولات خود را عرضه کند و به همین دلیل، اولین سی‌دی پلیر تاریخ ابتدا به‌صورت محدود در ژاپن عرضه شد و عرضه‌ی جهانی آن ۶ ماه بعد اتفاق افتاد. نوبویوکی ایدی، رئیس بخش صوتی سونی، وظیفه‌ی انتخاب نام برای این دستگاه را بر عهده داشت.

حال آچارباز به همین مناسبت تخفیف ویژه‌ای را برای دارندگان انواع دستگاه صوتی و پخش کننده در نظر گرفته است. شما می‌توانید با کد تخفیف A4bazcdday تا پایان 16 مهر از 20000 تومان تخفیف ویژه تعمیرات دستگاه‌های پخش بهره‌مند شوید.

همین حالا درخواست خودتان را در سامانه آنلاین آچارباز ثبت کنید

ثبت درخواست در سامانه آچارباز

ثبت درخواست در اپلیکیشن آچارباز

نحوه استفاده از کد تخفیف

همچنین در ادامه می‌توانید مقاله انواع سی دی ها و تاریخچه آنها را بخوانید

4.5/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا