×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

آچارباز، میزبان شما در الکامپ 98

آچارباز در الکامپ 98

امسال هم طبق معمول هر ساله، نمایشگاه الکامپ میزبان بازدیدگنندگان خواهد بود. این نمایشگاه با هدف آشنایی با تکنولوژی‌ و دستاوردهای جدید تولیدکنندگان عرصه  الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 98، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

بخش الکام استارز، امسال هم، همچون سال گذشته، در نمایشگاه دایر است و جوانان و استارتاپ‌ها می‌توانند محصولات و دستاوردهای خود را در آن ارائه دهند.

بخش الکام استارز از سال 95 با هدف پشتیبانی از جوانان و کسب‌وکارهای جدید، به طور رسمی شروع به فعالیت کرد و به یکی از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبدیل شد.

در چند سال اخیر، شاهد رشد و گسترش استارت‌آپ‌ها در تمامی عرصه‌های تکنولوژی و خدماتی بودیم. در سال 97، بعد از گذشت 2 سال از آغاز به کار الکام استارز، این بخش از اهمیت بالاتری نسبت به گذشته برخوردار بود و یکی از شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین سالن‌های نمایشگاه به شمار می‌رفت.

آچارباز هم با پشتوانه بیش از ۲۰سال خدمت در عرصه گارانتی و تعمیر تجهیزات الکترونیک، یکی از شرکت‌کنندگان در بخش الکام استارز بود.

امسال هم آچارباز در الکامپ 98، میزبان بازدیدکنندگان محترم خود در سالن 9-8 و غرفه 1663 خواهد بود. منتظر حضور گرم شما هستیم.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا