×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

آچارباز همواره در هر مکان و زمان کنار شما

خدمات آچارباز

طی یک سال اخیر شاهد افزایش هرروزه لوازم برقی، دیجیتال و حتی لوازم خانگی بودیم. با این وجود بهتر است لوازم خود را قبل از اینکه از کار بیوفتند سرویس و یا تعمیر کنید. تعمیر لوازم منزل و ماشین‌های اداری می‌تواند درصد بالایی در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

مدتی است که قیمت کالاهایی از قبیل موبایل، تبلت، لپ تاپ و ماشین‌های اداری و صنعتی و حتی تمامی لوازمی که در منزل استفاده می‌شود، چیزی حدود 2 تا 3 برابر گران‌تر شده‌اند. از طرفی با توجه به اخباری که چند روز اخیر منتشر شده، رئیس اتحادیه لوازم خانگی اعلام کردند که قیمت لوازم خانگی همچنان افزایش خواهد یافت. بدون درنظر گرفتن صحت این خبر، باید در پی راهکاری برای استفاده بهتر از لوازم باشید.

پس در این شرایط هم بهترین گزینه نگهداری صحیح از لوازم است. تمامی لوازم صوتی و تصویری، کالای‌های دیجیتال، ماشین‌های اداری و لوازم برقی خانگی نیاز دارند که به صورت دوره‌ای سرویس شوند.

جنرال سرویس لوازم باعث افزایش طول عمر دستگاه‌ها شده و با برطرف کردن ایرادات کوچک، از خرابی‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری می‌شود.

از طرفی هم باید سرویس و تعمیر لوازم منزل و ماشین‌های اداری توسط افرادی باتجربه و کارآزموده انجام شود.

آچارباز با راه‌اندازی سامانه اعزام کارشناس و تعمیر و سرویس لوازم در محل قدم بزرگی برای کمک به اقتصاد خانواده‌ها برداشته است.

در صورتی که شما تمایل به جنرال سرویس و یا تعمیر لوازم منزل و ماشین‌های اداری خود را دارید، به راحتی و بدون هیچ دردسری وارد سایت آچارباز شده و درخواست خود را ثبت کنید. یا اینکه اپلیکیشن آچارباز را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید تا در کنار استفاده از خدمات آچارباز، از اخبار و تخفیف‌های مناسب آن هم برخوردار شوید.

 

جهت دریافت اپلیکیشن آچارباز به لینک زیر مراجعه کنید:

بزرگترین تعمیرگاه تخصصی تجهیزات IT

 

در حال حاضر آچارباز در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، پرند و رباط کریم، آماده‌ی ارائه خدمات است. البته این مژده را می‌دهیم که به‌زودی سراسر ایران قادر هستند از خدمات آچارباز بهره بگیرند.

خدماتی که در آچارباز ارائه می‌شود شامل نصب و راه اندازی، جنرال سرویس، تعمیر و تعویض قطعه است که رسته‌های زیر را پوشش می‌دهند:

  • پرینتر، پلاتر، اسکنر و کارتریج
  • لپ تاپ، کامپیوتر و نرم افزار
  • سرور و شبکه
  • صوتی و تصویری
  • بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک
  • کپی و دستگاه‌های تکثیر
  • خدمات مخابراتی و زیرساخت
  • خدمات برق ساختمانی
  • خدمات سیستم‌های محافظتی دوربین مداربسته و دزدگیر
  • موبایل و تبلت

 

با استفاده از خدمات آچارباز، لوازم و دستگاه‌های دیجیتال و برقی را تعمیر کنید و نگران افزایش قیمت بازار نباشید. گفتنیست آچارباز بعد از ارائه سرویس هم شما را تنها نخواهد گذاشت و همچنان مشکلات و نیازهای شما را پیگیری خواهد کرد.

آچارباز، تنها پلتفرمی برای ارائه خدمات نیست، بلکه به کسانی که در رسته‌های گوناگون تخصص دارند این امکان را می‌دهد تا وارد بازار کار شوند و از مهارت و تخصص خود درآمد کسب کنند.

 

همین حالا به جمع کارشناسان آچارباز بپیوندید

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا