×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

شفافیت در اعلام تعرفه خدمات آچارباز

تعرفه خدمات آچارباز

هر زمانی که یکی از لوازم الکترونیکی که در منزل دارید دچار مشکل و یا خرابی می‌شود، بزرگ‌ترین دغدغه‌تان یافتن تعمیرکاری مجرب و یا شرکت خدماتی مطمئن است.

گاهی با خراب شدن دستگاهی که در خانه داریم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، این است که برای تعمیر آن به چه کسی مراجعه کنم؟

آیا تعمیرکار مهارت کافی برای این کار را دارد؟

آیا قیمتی که پیشنهاد می‌دهد بیشتر از حد معمول نیست و به قول معروف سرمان کلاه نرفته؟

شفافیت در اعلام تعرفه خدمات از وظایف تمامی شرکت‌هایی است که با مشتریان زیادی سروکار دارند. به خصوص شرکت‌هایی که خدمات آنلاین ارائه می‌دهند نیز موظف هستند تا تمامی تعرفه‌های خود را به‌صورت شفاف به کاربران اعلام کنند.

با این شرایط، دیگر کاربر نگران این نیست که آیا قطعه‌ای که روی دستگاهش قرار می‌گیرد، گران‌تر از قیمت بازار هست یا خیر. یا هزینه تعمیر دستگاه با سایر شرکت‌ها برابری دارد؟

آچاربار این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا در صورت نیاز به هر نوع سرویسی، با خیالی آسوده به صفحه تعرفه‌ها در سایت مراجعه کند و از قیمت‌ها مطلع شود. تمام تعرفه‌ها را می‌توانید به صورت ریز و با جزئی‌ترین موارد در لینک زیر مشاهده کنید:

لیست تعرفه‌ها

از طرفی بعد از اینکه شما از آچارباز سرویسی را درخواست می‌کنید، پشتیبانان سایت با شما تماس گرفته و قیمت را به شما اطلاع خواهند داد و در صورت موافقت، هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

ثبت درخواست در آچارباز

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا