×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

راه اندازی سامانه آچارباز در کرج

مژده به ساکنین کرج، برای شما خبرهای خوبی داریم. از این پس ساکنین کرج هم قادر به استفاده از خدمات آچارباز هستند.

آچارباز جدیدترین سرویس ارائه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و لوازم منزل است که در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان خود سرویس ارائه می‌دهد و به آنها کمک می کند تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند.

با خدماتی که آچارباز ارائه می‌دهد دیگر نگران خرابی دستگاه‌های خود، حتی در ایام تعطیل نخواهید بود و در کمترین زمان ممکن، سرویس‌کار برای کمک به شما اعزام می‌شود.

به‌تازگی بعد از شهر تهران، خدمات آچارباز در کرج هم ارائه می‌شود و ساکنین کرج هم می‌توانند خدمات موردنظر را درخواست کنند.

با ثبت نام در این سامانه از 20000 تومان اعتبار هدیه بهره‌مند خواهید شد. همچنین در صورت معرفی آچارباز به دوستان خود، 5000 تومان اعتبار هدیه برای استفاده از خدمات آچارباز در حساب کاربری شما ذخیره می‌شود.

برای استفاده از این خدمات باید از طریق سایت و یا اپلیکیشن آچارباز درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی‌های لازم، سرویس‌کار ماهر و مورداعتماد به محل اعزام خواهد شد.

خدماتی که آچارباز ارائه می‌دهد شامل تمامی امور مربوط به حوزه‌ی سرور و شبکه، نصب نرم افزار، تعمیر موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر، تعمیر و سرویس پرینتر، پلاتر، اسکنر و کارتریج، خدمات بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک، خدمات برق ساختمانی، خدمات مخابراتی و زیرساخت، خدمات سیستم‌های محافظتی دوربین مداربسته و دزدگیر، سیستم صوتی و تصویری و لوازم برقی خانگی است.

ثبت درخواست تعمیر در آچارباز

 

آچارباز، تنها پلتفرمی برای ارائه خدمات نیست، بلکه به کسانی که در رسته‌های گوناگون تخصص دارند، این امکان را می‌دهد تا وارد بازار کار شوند و از مهارت و تخصص خود درآمد کسب کنند.

همین حالا به جمع کارشناسان آچارباز بپیوندید

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا