×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچارباز

برندگان خوش شانس مسابقه بزرگ آچارباز اعلام شدند

همانطور که در جریان هستید و در شبکه‌های اجتماعی آچارباز در مورد آن خبرهای زیادی منتشر شد، به مناسبت نمایشگاه الکامپ 25، مسابقه‌ای ترتیب دادیم. مسابقه‌ای با 3 جایزه و کلی هیجان.

قوانین مسابقه به این شکل بود که شما اول وارد صفحه‌ی مسابقه شده و روزانه به 4 سوال 50 امتیازی جواب می‌دادید. با کامل کردن پروفایل هم می‌توانستید 500 امتیاز کسب کنید. از طرفی هم با معرفی هر شخص به آچارباز، 250 امتیاز کسب می‌کردید. روش‌های دیگری هم برای کسب امتیاز از طریق اینستاگرام داشتیم که در صفحه مسابقه، به‌طور کامل درمورد آن توضیح داده شده بود.

برای این مسابقه 3 جایزه درنظر گرفته بودیم. به کسی که بیشترین امتیاز را کسب می‌کرد یک گوشی سامسونگ A50 و به برنده نفر دوم در جمع امتیازات هم یک نیم سکه بهار آزادی تعلق می‌گرفت.

برنده جایزه سوم، یعنی ربع سکه بهار آزادی هم از طریق قرعه کشی مشخص می‌شد.

حال برندگان مسابقه آچارباز مشخص شده‌اند و روز 7 مرداد هم قرعه کشی انجام شد. مراسم به‌صورت لایو از طریق اینستاگرام پخش شد و تمام شرکت‌کنندگان قادر به مشاهده آن بودند.

جوایز نفرات اول و دوم به آنها تقدیم شد و نفر سوم هم از طریق قرعه کشی مشخص شد.

برندگان مسابقه آچارباز به شرح زیر هستند:

ما برای کسانی هم در مسابقه شرکت کرده‌اند اما برنده جایزه نشده‌اند خبرهای خوبی داریم. به حساب کاربری این افراد با توجه به امتیازی که کسب کرده‌اند، اعتبار تعلق خواهد گرفت. شما با ثبت سفارش در سامانه آچارباز، قادر هستید از اعتبار ذخیره شده استفاده کنید.

پنل کاربری

از اینکه ما را در برگزاری مسابقه یاری کردید از شما سپاسگزاریم.

3.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا