×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگی

آشنایی با بهترین برند مسواک برقی از نظر مشتریان

بهترین مسواک برقی

مسواک برای تمیز کردن دندان‌ها و جلوگیری از به وجود آمدم لکه، حساسیت، بیماری‌های دهان و دندان بسیار مهم است. اما در صورتی‌که مسواک زدن به‌درستی انجام نشود، نمی‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد؛ در نتیجه محققان و کارشناسان این حوزه مسواک برقی را معرفی کردند که علاوه بر استفاده سریع و آسان می‌تواند تمامی پلاک‌ها و ذرات مواد غذایی را هم از بین ببرد. اما در بازار مسواک‌های برقی در مدل‌ها و برندهای مختلف وجود دارند که قیمت آنها نیز بسیار متفاوت است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما لیست بهترین مسواک برقی و برندهای معتبر در این حوزه را از نظر کارشناسان و کاربران معرفی کنیم. خرید بهترین مسواک برقی در تجربه کاربری و عمر محصول بسیار اهمیت دارد؛ زیرا بهترین برند مسواک برقی از قطعات بسیار باکیفیت ساخته شده‌اند که کمتر ایراد پیدا می‌کنند. حتی اگر بعد از مدت‌ها هم آسیب ببیند امکان تعمیر و تامین قطعات آنها بسیار ساده‌تر خواهد بود. برای تعمیر مسواک برقی خود می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشکلات مسواک برقی‌تان را در اسرع وقت از بین ببرند.

تعمیر مسواک برقی در آچارباز
خدمت تعمیر مسواک برقی ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر مسواک برقی های مختلف می‌شود. برای تعمیر مسواک برقی خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر مسواک برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر مسواک برقی

لیست بهترین مسواک برقی

برای معرفی بهترین مسواک برقی، ابتدا با بهترین برند مسواک برقی آشنا می‌شویم. سپس بهترین مدل‌های هر برند را بشناسید.

1- اورال بی

اولین و بهترین برند مسواک برقی از نظر کارشناسان و کاربران محصولات شرکت اورال بی (Oral-B) است. مسواک برقی‌های این برند به دلیل کارایی و کیفیت بسیار بالای خود طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. محصولات این شرکت اغلب دارای طراحی ارگونومیک بوده و به‌راحتی برای همه افراد قابل استفاده هستند. سرعت مسواک‌های این برند اغلب قابل تنظیم است تا به صورت اصولی بتوانید نظافت دندان‌ها را با آن انجام دهید. شرکت اورال بی مدل‌های مختلف مسواک برقی‌ را به بازار عرضه کرده که پاسخگوی نیاز کاربران مختلف با هر بودجه‌ای باشد. در ادامه چند مدل از پرفروش‌ترین و بهترین مسواک برقی این برند را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

مدل مسواکتایمر هشدارامکان تعویض سریباتری قابل شارژتکنولوژی تمیزکنندگی
3D یا 2D
سنسور فشاربدنه ضد آبمخصوص دندان‌های حساس
Pro 2 2000Nداردداردداردداردداردنیستاست
Vitality 150داردداردنداردداردندارداستنیست
Pro 500داردداردداردداردداردنیستنیست
Pro 700دارددارددارددارددارداستنیست
Pro 750داردداردداردداردندارداستنیست
Vitality 100داردداردداردداردنداردنیستنیست
Oxyjet Pro 2000داردداردداردداردداردنیستاست
Vitality Cross Actionداردداردداردداردنداردنیستاست
D12.513wداردداردداردداردنداردنیستنیست
D12.513sداردداردداردنداردندارداستاست

2- فیلیپس

دومین مورد از لیست بهترین برند مسواک برقی، فیلیپس است. مسواک برقی‌های این برند نیز سرعت فوق العاده خوبی دارند و به شکل باورنکردنی تمام لکه‌ها و جرم‌های دندان شما را از بین می‌برند. این مسواک‌ها مطابق لثه‌های مختلف طراحی شده‌اند و از نظر دندان پزشک‌ها برای استفاده افراد مختلف چون کودکان، سالمندان، افراد با دندان‌های حساس و حتی ارتودنسی‌دار مفید هستند. از بهترین مدل‌های مسواک برقی فیلیپس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سونی کر سنس IQ (Sonicare Sense IQ)
  • فیلیپس وان (Philips One)
  • اکسپرت کلین (Expert Clean)
  • پروتکتیو کلین (Protective Clean)
  • دیاموند کلین (Dimond Clean)
  • مسواک برقی فیلیپس مدل 2000 و 3000
  • مسواک برقی فیلیپس مدل 1000 و 2000
فیلیپس یکی از بهترین برند مسواک برقی
مسواک برقی‌های فیلیپس به عنوان یکی از بهترین برندها در از بین بردن پلاک دندان‌ها بسیار موثر هستند.
پیشنهاد مطالعه

3- شیائومی

شیائومی نیز یکی دیگر از پیشروان تکنولوژی در جهان است که هر روزه وسیله جدیدی را به شکل هوشمند روانه بازار می‌کند. یکی از این وسیله‌ها که در چند سال اخیر به بازار عرضه کرده، مسواک برقی است. مدت کوتاهی بعد از عرضه این محصولات به دلیل امکانات و کیفیت بالا افراد زیادی علاقه مند به خرید مسواک برقی‌های این برند شدند.

امروزه می‌توان از شیائومی به عنوان یکی از بهترین برند مسواک برقی در سراسر جهان نام برد. این برند مدل‌های مختلفی مسواک برقی تولید کرده است که از جمله آنها می‌توان به Sonic، مدل F1، SO WHITE، T500، سری میجیا و … اشاره کرد.

Sonic

این مسواک به راحتی می‌تواند دندان‌های شما را به بهترین شکل تمیز کند و همه پلاک‌ها و نقاط قهوه‌ای روی دندان‌ها را از بین ببرد. می‌توانید دراین مسواک سرعت حرکت برس‌ها را کم و زیاد کنید تا به لثه‌های شما آسیبی نرسد. این مسواک به صورت هوشمند است و مناطق مسواک زده شده را در اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد. همچنین دارای موتور با راندمان بالا، برس با تراکم زیاد، حالت‌های مختلف تمیز کردن، وصل شدن به اپلیکیشن با بلوتوث، شارژ با کابل usb و بدنه ضد آب است.

F1

این مسواک دارای پرزهای سه بعدی DuPont است که می‌تواند با شکل دندان کامل منطبق شود. همچنین می‌تواند انعطاف پذیر باشد و تمیزی دندان‌ها را به شکلی عمیق‌تر انجام دهد. این مسواک دارای یک باتری قوی است که حتی می‌تواند تا 30 روز شارژ نگه دارد و پایه در عرض 2 ساعت شارژ شود. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌تواند به ضد آب بودن، صدای موتور کم و … اشاره کرد.

SO WHITE مدل EX3

اگر به دنبال یک مسواک ارزان قیمت و باکیفیت هستید، این مدل می‌تواند مناسب شما باشد. این مسواک دارای وزن بسیارکم و سری منعطف است و می‌تواند تا 25 روز شارژ نگه دارد. همچنین دارای گواهینامه ضد آب، پایه شارژر، سری قابل جدا شدن، چراغ led است.  

اولین و بهترین برند مسواک برقی از نظر کارشناسان و کاربران محصولات شرکت اورال بی (Oral-B) است. مسواک برقی‌های این برند به دلیل کارایی و کیفیت بسیار بالای خود طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

بهترین برند مسواک برقی شیائومی
بهترین مسواک برقی شیائومی در سری‌های مختلف در تصویر بالا نمایش داده می‌شود.

4- جیمی

مسواک برقی‌های برند جیمی نیز جزء باکیفیت‌ترین مسواک‌های برقی هستند که می‌توانید آنها را بخرید. این برند چینی حدود 15 سال است که در زمینه تولید وسایل بهداشتی برقی فعالیت دارد و محصولات مختلفی چون مسواک برقی، ماشین های اصلاح، اپیلاتور، اتو مو، سشوار و … را تولید می‌کند. پرطرفدارترین و بهترین مسواک برقی این برند عبارتند از:

  • مدل GM905
  • مدل GM906
  • مدل GM907

5- آکوپیک

پنجمین برند از لیست بهترین مسواک برقی آکوپیک است. این برند آمریکایی از سال 2001 وارد عرصه تولید مسواک برقی شد و بعد از چند سال به‌دلیل کیفیت بالا طرفداران بسیاری پیدا کرد. این برند تمامی استانداردهای جهانی را برای طراحی محصولات خود رعایت می‌کند تا بتوانید سلامت دهان و دندان‌ها را به طور کامل شما هدیه دهد. این برند مسواک‌های برقی خود را در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن تولید می‌کند. همچنین برخی از مدل‌های آن مانند AQ-300 دارای چند سری مختلف است تا همه اعضای خانواده بتوانند با سری مخصوص دندان‌هایشان را مسواک بزنند. همچنین مسواک برقی‌های این برند برای افرادی که ایمپلنت یا ارتودنسی دارند هم قابل استفاده است. از بهترین مدل‌های مسواک برقی این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • AQ-300
  • AQ-101
  • AQ-102
  • AQ-120

6- کارینا

شرکت کارینا نیز که از سال ۱۹۸۴ در کشور ایتالیا تاسیس شد یکی از بهترین و معتبرترین برندها در حوزه تولید لوازم آرایش و زیبایی است. یکی از محصولات پرطرفدار این برند در سال‌های اخیر مسواک برقی مدل  GX-958 است. این مسواک برقی تحولی در زمینه مسواک‌های برقی بود؛ زیرا شکل آن نسبت به همه مسواک برقی‌ها متفاوت است. این مسواک به شکل U بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. حتی کودکان شما هم به‌راحتی می‌توانند با آن دندان‌هایشان را مسواک بزنند. از دیگر ویژگی‌های این مسواک برقی می‌توان به سیلیکونی بودن جنس سری، امکان استفاده در سه حالت سفیدکننده، تمیزکننده سریع و ماساژ ، افزایش خون رسانی به لثه‌ها، ضد آب IPX7، 5-7 ساعت شارژدهی، قابلیت تعویض سری و … اشاره کرد.

بهترین مسواک برقی کارینا
مسواک برقی مدل Carina GX-928 مخصوص کودکان 2-13 سال است.

7- مایپو

هفتمین مورد از لیست بهترین برند مسواک برقی، شرکت مایپو MIPOW است. این شرکت نیز مسواک‌ برقی‌های بسیار باکیفیت تولید می‌کند که در چند سال اخیر جوایز بین المللی مختلف را دریافت کرده‌اند. سر مسواک‌های این برند اغلب به شکل خمیده است تا با شکل دندان‌های شما مطابقت پیدا کند و بتواند تمیزی را به بهترین شکل خود انجام دهد. همچنین دسته‌های این مسواک برقی دارای طراحی ارگونومیک بوده تا در دست سر نخورد یا باعث خستگی نشود. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به حالت‌های مختلف برای تمیز کردن، شارژ بی‌سیم، عمر باتری زیاد (حدود 5 هفته)، سنسور فشار و تایمر هوشمند و … اشاره کرد. بهترین مدل‌ مسواک برقی این برند Bocali است.

8- هارمن

آخرین مورد از لیست بهترین برند مسواک برقی، شرکت هافمن است. این شرکت آلمانی از سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات مختلفی را در زمینه بهداشت و مراقبت از دندان و دهان ارائه کرد. از جمله انواع مسواک معمولی و برقی، واترجت، جرم گیر خانگی و …

بهترین مدل‌های مسواک برقی این برند عبارتند از:

  • مدل JIE YA1
  • مدل HM220
  • مدل FUCHS MEDIUM1
  • مدل HM228
  • مدل KEMPHOR SONICX3

در این مقاله سعی کردیم بهترین مسواک برقی از معتبرترین برندها را به شما معرفی کنیم تا در صورتی‌که قصد خرید مسواک برقی را دارید، بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید؛ در اینصورت می‌توانید برای مدت بیشتری از آن استفاده کنید و نیازی نیست هزینه زیادی برای تعمیرات مسواک برقی پرداخت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا