×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

پرینتر

بهترین پرینترهای جوهر افشان

بهترین پرینترهای جوهر افشان

یادداشت ویراستار: این مطلب در دی 99 توسط کارشناسان پرینتر و ماشین‌های اداری فالنیک، بررسی و تایید شده است.

اگر به دنبال بهترین پرینتر‌های جوهرافشان هستید، تا برای خانه یا اداره خود یک چاپگر مناسب و البته کاربردی انتخاب کنید، ما در این مقاله بهترین پرینترهای جوهر افشان را به شما معرفی خواهیم کرد. پرینتر‌هایی متناسب با کاربردی که از آن‌ها انتظار دارید، بنابراین ادامه مقاله را از دست ندهید.

راهنمای خرید بهترین پرینترهای جوهر افشان

هنگامی که برای انتخاب و خرید پرینتر مناسب، به فروشگاه‌های دستگاه‌های اداری مراجعه می‌کنید دو انتخاب پیش رو ندارید، لیزری یا جوهری؟ بنابراین اولین نکته‌ای که شما، در هنگام خرید پرینتر باید در نظر بگیرید این است که، چه نیازی به دستگاه دارید؟ برای چاپ اسناد و متون از آن استفاده خواهید کرد و یا دوست دارید آلبوم عکسی داشته باشید؟ وقتی صحبت از خرید پرینتر می‌شود، دلایل زیادی وجود دارد که، شما را تشویق به خرید پرینتر جوهری کند.

آن‌ها اغلب از نظر قیمت خرید، از پرینتر‌های لیزری به صرفه‌تر بوده و علاوه بر چاپ با کیفیت اسناد، عکس‌ها را نیز با کیفیت قابل قبولی پرینت می‌کنند. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که، شاید قیمت خرید پرینتر‌های جوهری بسیار پایین‌تر از رقیب خود باشد. اما این قیمت پایین در مورد مواد مصرفی و ملزومات پرینتر جوهری صدق نمی‌کند.

به عبارت دیگر، از آن جایی که پرینتر جوهری قابلیت شارژ کارتریج ندارد شما مجبور هستید که با اتمام کارتریج، آن را تعویض کنید. بعضی از کارتریج‌های پرینتر جوهری، قیمتی در حدود یک چهارم قیمت پرینتر دارند. این یعنی ممکن است هزینه خرید یکسال کارتریج، برابر با هزینه یکبار خرید پرینتر جوهری باشد.

پرینتر‌های لیزری، از تکنولوژی و فناوری پیچیده‌تری به نسبت پرینتر‌های جوهری برخوردار هستند. به همین دلیل است که، قیمت خرید آن‌ها از جوهری بالاتر است. استفاده نادرست، ضربه و یا قرار دادن پرینتر درمکانی گرم و مرطوب می‌تواند باعث خرابی این دستگاه شود، پس برای جلوگیری از خرابی و تعمیر پرینتر، شرایط استفاده از پرینتر را رعایت کنید.

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، لیستی از بهترین پرینترهای جوهر افشان را برای شما تهیه کرده‌ایم که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و در عین حال کیفیت چاپ بالایی دارند با ما همراه باشید.

بهترین پرینتر جوهری
متخصصان شارژ کارتریج پرینتر‌های جوهرافشان را توصیه نمی‌کنند
تعمیر پرینتر در محل با آچارباز
سرویس و تعمیر پرینتر در محل آچارباز شامل ارائه انواع خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیر انواع پرینترهای لیزری و جوهری می‌شود. در هر ساعتی از روز که نیاز به تعمیر چاپگرتان دارید، در هر محله از تهران که باشید، می‌توانید با قیمت مناسب، از خدمات آچارباز بهره مند شوید.
درخواست تعمیر پرینتر

Brother DCP-J1100W

دسته: پرینتر جوهرافشان چندکاره

سرعت چاپ: 12ppm

اندازه کاغذ: a4

ظرفیت کاغذ: 150 برگ

وزن: 8.8 کیلوگرم

اگر به دنبال پرینتری هستید که، علاوه بر پرینت، کپی و اسکن را نیز انجام دهید این پرینتر گزینه مناسبی برای شما است. با قابلیت چاپ دو رو به صورت خودکار، کیفیت بالای چاپ رنگی، شفافیت و وضوح بالای تصاویر، Brother DCP-J1100W کار‌ها را برای شما راحت خواهد کرد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که، پرینتر برادر به نسبت دیگر چاپگر‌های رنگی، از سرعت چاپ بالایی برخوردار نیست. بنابراین اگر برای شما، سرعت اهمیت دارد شاید بهتر باشد باهم گزینه‌های دیگری را بررسی کنیم.

بهترین پرینترهای جوهر افشان
شما می‌توانید با خرید یک پرینتر چندکاره جوهری، در بسیاری از هزینه‌های مربوط به دستگاه‌های اداری صرفه جویی کنید

Epson EcoTank ET-4750

دسته: پرینتر جوهرافشان چندکاره

سرعت چاپ: 15ppm

اندازه کاغذ:a4

ظرفیت کاغذ: 250 برگ

وزن: 6.8 کیلوگرم

این دستگاه با قابلیت داشتن اسکن، فکس و کپی شما را از خرید سایر دستگاه‌های اداری بی نیاز کرده و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی خواهد کرد. همچنین با قابلیت بی سیم شما قادر خواهید بود، این دستگاه را در بین سیستم‌های مختلف به اشتراک بگذارید. سرعت چاپ مشکی در این پرینتر، 8 برگ در دقیقه و سرعت رنگی به 15 برگ در دقیقه می‌رسد. به طور کلی با در نظر گرفتن نکات گفته شده، می‌توان به این نتیجه رسید که Epson EcoTank ET-4750 برای شرکت‌های بزرگ با حجم کاری بالا بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه
بهترین پرینترهای چاپ عکس
قبل از خرید پرینتر، ابتدا باید نیاز و بوجه خود را در نظر گرفته و سپس انتخاب کنید

HP Envy Photo 7855 inkjet printer

دسته: پرینتر جوهرافشان چندکاره

سرعت چاپ: 15ppm

اندازه کاغذ: a4

ظرفیت کاغذ: 125 برگ

وزن: 7.6 کیلوگرم

یک پرینتر جوهری چهارکاره، که اسناد و عکس‌های شما را به بالا‌ترین کیفیت ممکن چاپ خواهد کرد. ابعاد و اندازه جمع و جور، سبب شده این پرینتر برای مصارف خانگی بسیار مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه
پرینترهای جوهر افشان hp
یک پرینتر چندکاره با قابلیت چاپ دو رو، پروسه کاری شما را به هیچ عنوان محدود نخواهد کرد

HP Envy 5030 printer

دسته: پرینتر سه کاره جوهرافشان

سرعت چاپ: 19ppm

اندازه کاغذ:a4

ظرفیت کاغذ:100 برگ

وزن:5.4 کیلوگرم

اگر به دنبال پرینتری، با قیمت مناسب و قابلیت‌های مختلف هستید پرینتر HP Envy 5030 printer را انتخاب کنید. این پرینتر سه کاره، علاوه بر پرینت کار اسکن و فکس را نیز انجام خواهد داد و البته با قابلیت بی سیم توانایی به اشتراک گذاری در بین سیستم‌های مختلف را نیز دارد. این دستگاه، با صفحه نمایش لمسی دیدی وسیع از عملیات در حال انجام به شما خواهد داد. با وزنی در حدود 5 کیلوگرم و با ابعادی کوچک، به راحتی می‌توانید آن را روی میز کار خود در خانه قرار داده و از آن استفاده کنید.

چاپگر جوهر افشان
اگر برای شرکت دنبال پرینتر هستید، دستگاهی با قابلیت بی سیم انتخاب کنید

Canon Maxify MB2750 All-in-One printer

دسته: پرینتر جوهرافشان چندکاره

سرعت چاپ: 23ppm

اندازه کاغذ:a4

ظرفیت کاغذ: 500 برگ

وزن: 12.1 کیلوگرم

با وزن 12.1 کیلوگرمی نباید انتظار داشته باشید، با پرینتری کوچک طرف هستید. پس قبل از خرید Canon Maxify MB2750  ابتدا فضایی که می‌خواهید در آن پرینتر را قرار دهید بسنجید.

البته باید در نظر گرفت که، این پرینتر با قابلیت اسکن، کپی و فکس شما را از خرید دستگاه‌های اداری گران قیمت و بزرگ بی نیاز خواهد. این پرینتر وایرلس دار، با قابلیت چاپ دو رو پروسه پرینت را برای شما بسیار ساده کرده و در هزینه‌های مربوط به خرید کاغذ نیز صرفه جویی خواهد کرد.

بهترین پرینترهای چاپ عکس
با در نظر گرفتن ظرفیت کاغذ، ابعاد و اندازه پرینتر، می‌توانید انتخابی درست برای شرکت خود داشته باشید

Canon TS8250 inkjet printer

دسته: پرینتر جوهر افشان سه کاره

سرعت چاپ:15ppm

اندازه کاغذ: a4

ظرفیت کاغذ: 100 برگ

وزن: 6.5 کیلوگرم

بهترین چاپگر جوهرافشان
پرینتر‌های جوهرافشان علاوه بر چاپ با کیفیت عکس، اسناد و متون را نیز با کیفیت قابل قبولی چاپ خواهند کرد

پرینتری کوچک با وزنی کم، که علاوه بر پرینت، با قابلیت اسکن و کپی شما را شگفت زده خواهد کرد. صفحه نمایش بزرگ و لمسی این پرینتر، پروسه چاپ را برای شما راحت کرده و سرعت چاپ رنگی آن نیز بالا است. شاید داشتن تمامی این ویژگی‌های مثبت، سبب شده این دستگاه قیمت بسیار بالایی داشته باشد. در این مقاله، بهترین پرینتر‌های جوهرافشان را به شما معرفی کردیم، حال اگر می‌خواهید پرینتری برای خانه بخرید، می‌توانید مقاله راهنمای خرید پرینتر خانگی را مطالعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. پرینتر من مدل HP Envy Photo 7855 هستش ولی الان مدتیه که خیلی تار چاپ میکنه، برای بررسی دستگاه،کسی میاد منزل چکش کنه یا باید بفرستمش شرکت؟

    1. هر دو حالت امکان پذیره، پس از ثبت سفارش از طرف شرکت با شما تماس میگیرند و برای تحویل یا هماهنگی در منزل صحبت میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا